Gå til innhold

Faen jeg er forelska

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Aww! :tommelopp:

:hjertesmil:

Anonym poster: b43f1fb082d67fdf418cf207b8c199e5

Skrevet

Herligste posten på lenge, gleder meg til å høre hvordan dette ender :popcorn:

• Liker 1
Skrevet

Ser ut som om alle er positivt innstilt på at jeg skal bli sammen med denne kvinnen, og det føles veldig fint så takk for det

Ellers så har hun spurt meg om jeg, faktisk, ville være med henne å trene da hun manglet en trenings kammerat så der har jeg jo flere muligheter til å drite meg ut. Jeg snakket vel her en dagen med henne at jeg også likte å trene...en liten overdrivelse der kansje fra min side

Anonym poster: bbdf4c0ec0f36a0f80bafe249d82b1e7

Herregud, beklager at jeg sier det, siden du er en voksen mann og alt og dette muligens ikke er det mest flatterende å høre men du er virkelig søt. Og hun høres også kjempesøt ut. Hele situasjonen er søt!

Åh go for it! Jeg er enig i det en annen sa her: det skal så mye til før alt klaffer og når man først møter noen hvor det er en slik mulighet er det bare å slå til. Det er skummelt og man føler seg en smule patetisk, men uansett utfall så er det verdt å prøve.

Vel kom nettopp fra treningen sammen med henne og viste meg fra min beste side, tungpustet, knall rød i ansiktet og badet i svette :)

Men skal jeg fortelle dere noe morsomt? Jeg spurte henne -Gleder du deg til Lørdag (da hun skulle ut) men det var mye bråk i rommet og jeg snakket litt lavt så hun har ikke hørt meg helt riktig for hun svarte -Jeg er glad i deg også...

Beste! :icon_lol:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

OK da kan jeg medele at etter en del meldinger frem og tilbake i helgen så bestemte jeg for å gro noen baller og rett og slett spørre om hun ville møtes i dag Søndag, hun sa ja og vi møttes i parken og nøt Augustsolen for å snakke

Hun kysset meg og vi har avtalt date senere i uken

så nå er jeg hjemme og smiler fra øre til øre

• Liker 10
Gjest Eurodice
Skrevet

OK da kan jeg medele at etter en del meldinger frem og tilbake i helgen så bestemte jeg for å gro noen baller og rett og slett spørre om hun ville møtes i dag Søndag, hun sa ja og vi møttes i parken og nøt Augustsolen for å snakke

Hun kysset meg og vi har avtalt date senere i uken

så nå er jeg hjemme og smiler fra øre til øre

Der kan du se. Var ikke så farlig det vel :)? Lykke til videre!

Skrevet

Åååh for en søt tråd :-)

• Liker 1
Skrevet

Noen der ute som har gode råd hva jeg skal gjøre, is there a cure for love?

Anonym poster: 57a0555293059c5af47fb1ed553e537d

Jepp, fokuser på viktige ting. Som jobb og karriere.

AnonymBruker
Skrevet

Kan jo gi dere alle en liten avsluttning på tråden, foreløpig i hvertfall :), hadde en liten date i går og endte med å kline i bilen (som jeg ikke har gjort siden jeg 19) så daten var velykket.

Det eneste var jo at hun var litt sur på at det tok meg så mange uker før jeg spurte henne ut, hun syntes hun hadde gitt meg mange hint på at hun likte meg godt, tror hun følte at vi hadde mistet 8 uker som vi kunne vært mer sammen på. Og nå vil det bli 4 uker til vi får se hverandre igjen da vi begge skal på hver vår ferie og hun skal tilbake til universitetet.

Men vi får krysse fingrene på at alt går bra :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Joda, men når man vet at de produktive årene er fra sånn ca 15 - 30 så forstår man at evolusjonen ikke har prioritert å beholde potensen på samme nivå etter denne alderen.

Som besteforelder er det andre egenskaper som er (var) viktigere.

Ikke si sånt! Jeg er snart 30 og har fortsatt nesten ikke hatt sex. Klamrer meg til håpet om at ting blir mye bedre i fremtiden.

Anonym poster: 4dbd0b0fe8af586728453ebf13bd2e84

AnonymBruker
Skrevet

Kan jo gi dere alle en liten avsluttning på tråden, foreløpig i hvertfall :), hadde en liten date i går og endte med å kline i bilen (som jeg ikke har gjort siden jeg 19) så daten var velykket.

Det eneste var jo at hun var litt sur på at det tok meg så mange uker før jeg spurte henne ut, hun syntes hun hadde gitt meg mange hint på at hun likte meg godt, tror hun følte at vi hadde mistet 8 uker som vi kunne vært mer sammen på. Og nå vil det bli 4 uker til vi får se hverandre igjen da vi begge skal på hver vår ferie og hun skal tilbake til universitetet.

Men vi får krysse fingrene på at alt går bra :)

Hmm, jeg har altså aldri forstått all denne hintingen. Hvis hun følte det sånn kunne hun jo bare sagt at hun ville dere skulle møtes...

• Liker 1
Skrevet

Ikke si sånt! Jeg er snart 30 og har fortsatt nesten ikke hatt sex. Klamrer meg til håpet om at ting blir mye bedre i fremtiden.

Utforbakken begynner vanligvis ikke for alvor før ved 35 år ;)

Gjest Eurodice
Skrevet

Snakk for deg selv, du. Du har vel ikke særlig erfaring :ironi: .

Skrevet

Snakk for deg selv, du. Du har vel ikke særlig erfaring :ironi: .

Jeg har stått i utforbakken lenge. Sånt får man erfaring av.

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Nå må du gi deg. Dagens 35 åringer er veldig unge. Er da ingen alder det.

Skrevet

Nå må du gi deg. Dagens 35 åringer er veldig unge. Er da ingen alder det.

Det er forsåvidt vanligvis sant.

Men det betyr altså ikke at utforbakken ikke begynner i den alderen; for det gjør den nemlig. Tro meg.

Gjest _Blomsten_
Skrevet (endret)

Det er forsåvidt vanligvis sant.

Men det betyr altså ikke at utforbakken ikke begynner i den alderen; for det gjør den nemlig. Tro meg.

Utforbakken? hvorfor sier da alle over førti at de har det mye bedre da enn når de var unge og usikre i 20 årene? Hvis man i tillegg trener og spiser sunt og helsa generelt er god merker man neppe alderen på kroppen. Jeg er 28, men synes 35 åringer kan være veldig attraktive.

Endret av _Blomsten_
Skrevet (endret)

Utforbakken? hvorfor sier da alle over førti at de har det mye bedre da enn når de var unge og usikre i 20 årene? Hvis man i tillegg trener og spiser sunt og helsa generelt er god merker man neppe alderen på kroppen. Jeg er 28, men synes 35 åringer kan være veldig attraktive.

Jeg sier at utforbakken ofte begynner ved 35 års alderen. Dermed er det på dette tidspunktet ikke veldig åpenbart (for andre) ennå.

Mentalt sett kan det fortsatt gå oppover i en del (ti)år til, men kroppslig vil ikke det samme være tilfellet.

Og glem ikke at mennesket alltid foretrekker å leve i sin egen lille illusjon ;)

Endret av Steinar40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...