Perrin Skrevet 31. juli 2012 #21 Skrevet 31. juli 2012 11 år aldersforskjell er ingen alder å bekymre seg over. Har datet ei som er 15 år yngre i sommer. Alder beyr lite bare kjemien er der, og dere er nogenlunde på samme plan.
Steinar40 Skrevet 31. juli 2012 #22 Skrevet 31. juli 2012 Hva er så rart med det? Hvis jeg mener at jeg er for gammel for ei dame så har jeg ikke de rette følelsene.
Gjest _Blomsten_ Skrevet 31. juli 2012 #23 Skrevet 31. juli 2012 Hvis jeg mener at jeg er for gammel for ei dame så har jeg ikke de rette følelsene. Nå var det ikke det som var saken her, hun sa hun håpet han IKKE mente henne var for ung.
Steinar40 Skrevet 31. juli 2012 #24 Skrevet 31. juli 2012 Nå var det ikke det som var saken her, hun sa hun håpet han IKKE mente henne var for ung. Ingen røyk uten ild.
Gjest _Blomsten_ Skrevet 31. juli 2012 #25 Skrevet 31. juli 2012 Ingen røyk uten ild. Det er jo pga aldersforskjellen hun tror det. Hva har det med røyk og ild å gjøre.
Steinar40 Skrevet 31. juli 2012 #26 Skrevet 31. juli 2012 (endret) Det er jo pga aldersforskjellen hun tror det. Hva har det med røyk og ild å gjøre. Ingen røyk uten ild er et gammelt uttrykk som sier at det som regel finnes en reell årsak (ild) bak enhver mistanke (røyk). Så der lært du noe nytt i dag hehe Endret 31. juli 2012 av Steinar40
Gjest _Blomsten_ Skrevet 31. juli 2012 #27 Skrevet 31. juli 2012 Ingen røyk uten ild er et gammelt uttrykk som sier at det som regel finnes en reell årsak (ild) bak enhver mistanke (røyk). Så der lært du noe nytt i dag hehe Jeg har ikke lært noe nytt nei. Jeg har selvfølgelig hørt det utrykket 1000 ganger før, men du brukte det i en helt malplassert setting. 1
Steinar40 Skrevet 31. juli 2012 #28 Skrevet 31. juli 2012 Jeg har ikke lært noe nytt nei. Jeg har selvfølgelig hørt det utrykket 1000 ganger før, men du brukte det i en helt malplassert setting. Påstår du, ja. Personlig syns jeg at det var meget velplassert. Ikke bare kvinner som kan tolke vettu
Gjest _Blomsten_ Skrevet 31. juli 2012 #29 Skrevet 31. juli 2012 Påstår du, ja. Personlig syns jeg at det var meget velplassert. Ikke bare kvinner som kan tolke vettu Jesus!
Steinar40 Skrevet 31. juli 2012 #30 Skrevet 31. juli 2012 Jesus! Bedre enn å bli kalt pikk ihvertfall hehe
Gjest _Blomsten_ Skrevet 31. juli 2012 #31 Skrevet 31. juli 2012 Bedre enn å bli kalt pikk ihvertfall hehe Jeg kalte ikke DEG jesus.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2012 #32 Skrevet 31. juli 2012 Ser ut som om alle er positivt innstilt på at jeg skal bli sammen med denne kvinnen, og det føles veldig fint så takk for det Ellers så har hun spurt meg om jeg, faktisk, ville være med henne å trene da hun manglet en trenings kammerat så der har jeg jo flere muligheter til å drite meg ut. Jeg snakket vel her en dagen med henne at jeg også likte å trene...en liten overdrivelse der kansje fra min side Anonym poster: bbdf4c0ec0f36a0f80bafe249d82b1e7 1
Perrin Skrevet 31. juli 2012 #33 Skrevet 31. juli 2012 Ser ut som om alle er positivt innstilt på at jeg skal bli sammen med denne kvinnen, og det føles veldig fint så takk for det Ellers så har hun spurt meg om jeg, faktisk, ville være med henne å trene da hun manglet en trenings kammerat så der har jeg jo flere muligheter til å drite meg ut. Jeg snakket vel her en dagen med henne at jeg også likte å trene...en liten overdrivelse der kansje fra min side Anonym poster: bbdf4c0ec0f36a0f80bafe249d82b1e7 Hehe. Løpe på treningsstudio for ei dame. Da må det være kjærlighet 1
Steinar40 Skrevet 31. juli 2012 #34 Skrevet 31. juli 2012 Ser ut som om alle er positivt innstilt på at jeg skal bli sammen med denne kvinnen, og det føles veldig fint så takk for det Ellers så har hun spurt meg om jeg, faktisk, ville være med henne å trene da hun manglet en trenings kammerat så der har jeg jo flere muligheter til å drite meg ut. Jeg snakket vel her en dagen med henne at jeg også likte å trene...en liten overdrivelse der kansje fra min side Anonym poster: bbdf4c0ec0f36a0f80bafe249d82b1e7 Det er veldig lett å gi et inntrykk av noe en ikke er, ja. Spørs om det egentlig er så smart altså.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2012 #35 Skrevet 31. juli 2012 Det er veldig lett å gi et inntrykk av noe en ikke er, ja. Spørs om det egentlig er så smart altså. Nei, smart var det vel ikke men løy jo ikke da, jeg har jo trent før og vi var en gjeng kammerater som trente litt før (selv om jeg aldri ble noen muskelbunt) men det er mer enn et år siden jeg var på et treningsstudio Anonym poster: bbdf4c0ec0f36a0f80bafe249d82b1e7
womenwomen Skrevet 31. juli 2012 #36 Skrevet 31. juli 2012 Hvordan kan han ha de rette følelsene når han mener at du er for ung? Han har aldri sagt at jeg er for ung. Men han bekymrer seg visst for at han er for gammel selv... Vell jeg synes ikke det. Vi kan få mange gode år sammen. Hvis det ordner seg da. Og begynner han å føle seg for gammel en dag - så kan han jo alltids finne seg en eldre...senere. Hvis han har lyst til det. Men akkurat nå synes jeg vi matcher utrolig bra sammen.Og det kan vare lenge. Helt til vi blir evt. lei av hverandre. Men da har man i hvertfall hatt det fint, morro den tiden det varte. Er så og si INGEN PAR i dag som lever sammen til døden skiller de i dag...Så er jo idiotisk å tenke 15 år fremover. Er ikke sikkert VI er i live da engang...Mye kan skje på 15 år... Så lev mens du har helsen og livet i behold... Er da ingen vits å vente til du blir impotent og gammel...Da er livet gått ifra deg mens du ventet og ventet og lot det passere. Masse gode sjangser du forspilte- da du fikk dem. 1
womenwomen Skrevet 31. juli 2012 #37 Skrevet 31. juli 2012 Hehe. Løpe på treningsstudio for ei dame. Da må det være kjærlighet Det er jo positivt. En ung dame gjør at du må stå på litt selv - for å holde deg i god form. Alltså trening og bra kosthold. Så gode bivirkninger med en yngre partner er at du kan holde deg ungdommelig,tar mer vare på deg selv og rett og slett lever sunnere og lengre - enn du ellers ville gjordt ! Så stå på. Du blir hva du spiser og det ses på deg om du trener : ) Du får økt energi, bedre humør, større sexlyst og mer velvære generelt av trening og sunn livsstil. Ung dame vil trimme deg - og holde deg UNG : )
Gjest Eurodice Skrevet 31. juli 2012 #38 Skrevet 31. juli 2012 Jeg synes ikke 11 år er så stor aldersforskjell. Så lenge begge er voksne. Er selv litt hekta på en 12 år eldre mann. Jævlig synd om han mener jeg er for ung for han...: ) Eller han tror - at jeg tenker at han er for gammel for meg.Det har jeg aldri tenkt. Synes han er i en flott alder for meg nå. Jeg driter i alderen så lenge jeg føler vi har de rette følelsene for hverandre. Så lykke til : ) Mannen er 50 år eller nærmer seg 50, altså? 12 års forskjell når man er godt voksen skulle ikke være noe problem.
Steinar40 Skrevet 31. juli 2012 #39 Skrevet 31. juli 2012 Han har aldri sagt at jeg er for ung. Men han bekymrer seg visst for at han er for gammel selv... Vell jeg synes ikke det. Vi kan få mange gode år sammen. Hvis det ordner seg da. Og begynner han å føle seg for gammel en dag - så kan han jo alltids finne seg en eldre...senere. Hvis han har lyst til det. Men akkurat nå synes jeg vi matcher utrolig bra sammen.Og det kan vare lenge. Helt til vi blir evt. lei av hverandre. Men da har man i hvertfall hatt det fint, morro den tiden det varte. Er så og si INGEN PAR i dag som lever sammen til døden skiller de i dag...Så er jo idiotisk å tenke 15 år fremover. Er ikke sikkert VI er i live da engang...Mye kan skje på 15 år... Så lev mens du har helsen og livet i behold... Er da ingen vits å vente til du blir impotent og gammel...Da er livet gått ifra deg mens du ventet og ventet og lot det passere. Masse gode sjangser du forspilte- da du fikk dem. Det som bekymrer han er nok at du plutselig skulle få behov for barn. Hvis han er ferdig med dette. Og muligens ser han kanskje også for seg å bli dumpet for en yngre kandidat med årene. Noe som ikke er en hyggelig tanke for han selvfølgelig. Men ellers har du selvfølgelig helt rett i at ingen vet hvor mange levedager man får. Og jeg er ikke nødvendigvis enig i at livet er slutt når man blir impotent.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2012 #40 Skrevet 31. juli 2012 Det som bekymrer han er nok at du plutselig skulle få behov for barn. Hvis han er ferdig med dette. Og muligens ser han kanskje også for seg å bli dumpet for en yngre kandidat med årene. Noe som ikke er en hyggelig tanke for han selvfølgelig. Men ellers har du selvfølgelig helt rett i at ingen vet hvor mange levedager man får. Og jeg er ikke nødvendigvis enig i at livet er slutt når man blir impotent. Personlig erfaring? Anonym poster: e6cd27becfae502dc7e1bfe220b817fd 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå