Gå til innhold

Aldersforskjell


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Heisann!

Det har seg sånn at det er en jente på jobben som har følelser for meg, og i det siste så har jeg også fått litt følelser for henne, men det er et MEN. Hun er 16 og jeg er 23.. Vet ikke helt hvor stor aldersforskjell som er greit, det er jo tross alt 7 år imellom oss. Hva mener dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ti år mellom meg og kjærste. Nå er vi riktignok litt eldre da, men det funker fint for oss i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er et barn og du er voksen. Du kan til nød date fra 18 år og oppover.

Anonym poster: 2e1192f732a220b97931eab9ca6e5196

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23/2+5 = 16,5 det går såvidt. :sprettoy:

Kjærlighet har ingen alder. Men jeg mener at du er på tynn is, trå varsomt.

Jeg tror neppe det er noe forhold som kommer til å vare i lengden uansett. Men hvorfor ikke prøve? Kjør på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det går fint jeg! Man er ikke barn lengre når man er 16 år. :)

Anonym poster: 87970455a6caace4372688c8ec11b2eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Er enig med SemperFi i at du skal trå varsomt. Men hvordan vet du hun har følelser for deg? Har hun sagt det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man er ikke barn lengre når man er 16 år. :)

Anonym poster: 87970455a6caace4372688c8ec11b2eb

Nja....

Anonym poster: 8913ce112a0d0aa6940cc49e034d450e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Trådstarter her.

Nei jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Hun er ganske moden for alderen også egentlig, men vet det er litt på tynn is ja.

Det var ei venninne av henne som sa til meg at ho hadde følelser for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 16åring

Jeg er 16 år selv, og alt over 20 er helt i grenseland for meg, men selvfølgelig kan det gå fint! Pga aldersforskjellen blir det jo ekstra komplisert, det er jo mye du kan, som hun er for ung til. Gå på byen, dra alene på ferie osv. Et forhold mellom dere kan føre til at hun må bråmodnes for å henge med deg som allerede har vært gjennom de forandringene hun har foran seg. Men så klart, det spørs samtidig på hvor modne dere er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Jeg er 16 år selv, og alt over 20 er helt i grenseland for meg, men selvfølgelig kan det gå fint! Pga aldersforskjellen blir det jo ekstra komplisert, det er jo mye du kan, som hun er for ung til. Gå på byen, dra alene på ferie osv. Et forhold mellom dere kan føre til at hun må bråmodnes for å henge med deg som allerede har vært gjennom de forandringene hun har foran seg. Men så klart, det spørs samtidig på hvor modne dere er.

Et modent svar fra en 16-åring synes jeg! +1 til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 år er ingenting. når begge er voksne!

men hun er bare 16,pell deg vekk å finn noen på din egen alder.

Anonym poster: 62032dbbe50bd95345c46b48f9afc228

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Dreamdrops

23/2+5 = 16,5 det går såvidt. :sprettoy:

Kjærlighet har ingen alder. Men jeg mener at du er på tynn is, trå varsomt.

Jeg tror neppe det er noe forhold som kommer til å vare i lengden uansett. Men hvorfor ikke prøve? Kjør på.

Jeg har faktisk lært at man skal plusse på 7. Det synes i alle fall jeg passer best når man tester det ut :)

Personlig kunne jeg aldri blitt sammen med en på 23 da jeg var 16, men alle har ulike preferanser. Om dere begge har følelser og ting klaffer, ser jeg ikke problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vent til du er 37 og hun er 30, da går det fint. Dere er på helt forskjellige stadier i livet nå, uansett hvor moden hun er for alderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...