Gå til innhold

Vil ikke forhaste seg.


Dione

Anbefalte innlegg

Når en gutt sier til deg at han hadde bestemt seg på forhånd å ikke forhaste seg inn i noe, om han møtte noe han likte virkelig godt. Er dette positivt eller negativt? Er en stund siden jeg at vært på datern...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan være både positivt og negativt. Delvis avhengig av om man har hatt dårlige erfaringer i sine forhold og helst vil bli kjent før man innleder et etablert forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel egentlig ikke så veldig negativt, er jo ikke noe galt med å ville bli kjent med en person, får man evt går inn i ett forhold? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en gutt sier til deg at han hadde bestemt seg på forhånd å ikke forhaste seg inn i noe, om han møtte noe han likte virkelig godt. Er dette positivt eller negativt? Er en stund siden jeg at vært på datern...

Kanskje han er redd for å få følelser for ei fordi han har brent seg på noen tidligere?

Evt nylig hatt et brudd? Kan bety mye , så bare ta tida dere trenger og nyt den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt forrige forhold gikk altfor fort , vi forhastet oss begge to , og det gikk ikke så bra.

Har tenkt flere ganger at neste gang jeg treffer en mann , skal jeg ikke forhaste meg.

Det trenger absolutt ikke å være negativt nei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres positivt ut. Kan jo virke litt bremsende og irriterende for motparten (deg) hvis du er stormforelsket, men dette høres ut som en fornuftig fyr. Å innlede et forhold er trossalt ikke en liten greie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...