Gå til innhold

Han er jo bare en mann


Steinar40

Anbefalte innlegg

Gjest BettyBoop

Det kommer an på hva det dreier seg om. Men man kan ikke oppføre seg som om man er singel når man er i et parforhold.

Jojo selvfølgelig, men er det så mange som gjør det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BettyBoop

Det kan du godt si, men hvis du tror at du skal treffe en mann som er så lik deg at ingen av dere trenger å tilpasse seg; så bare drøm videre.

Jeg kan nemlig garantere deg at det aldri kommer til å skje.

En mann må jo ikke være lik meg. Jeg kan like måten han er på fordet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er forskjell på å være barnslig og umoden. Går an å være barnslig på en positiv måte også. Det innebærer at man for eksempel ser gleden av de små ting i livet, syns det er gøy å hoppe i hoppeslott eller lignende. Man trenger ikke være umoden på den måten du beskriver selv om man er barnslig.

Neida, det er sant det. Og det var derfor jeg skrev som jeg gjorde. Det er folk som ikke er til å stole på som lager de store problemene i denne verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jojo selvfølgelig, men er det så mange som gjør det da?

Tja, får virkelig ikke håpe det, men det er nok en del, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Neida, det er sant det. Og det var derfor jeg skrev som jeg gjorde. Det er folk som ikke er til å stole på som lager de store problemene i denne verden.

Joda det kan jeg være enig i, men uærlige mennesker tror jeg ikke går an å endre uansett hvor mye man klager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann må jo ikke være lik meg. Jeg kan like måten han er på fordet.

Jepp, og da må dere enten være villig til å tilpasse dere, eller så går til helvete. Tro meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda det kan jeg være enig i, men uærlige mennesker tror jeg ikke går an å endre uansett hvor mye man klager.

Det er stor risiko for det, ja. Men har man prøvd så vet man det ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Det er stor risiko for det, ja. Men har man prøvd så vet man det ihvertfall.

Jeg tror heller man rett og slett bare kan dumpe de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror heller man rett og slett bare kan dumpe de.

Hvis de ikke vil endre seg, ja.

Men det beste er selvfølgelig å unngå å surre seg borti slike individer i utgangspunktet.

Men noe er det med alle. Ingen er perfekte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke trodd jeg skulle si dette, Steinar, men jeg er enig med deg. Min svigerinne må holde rede på bursdager siden min bror ikke husker dem. Hun unnskylder ham med "Men han er jo en mann." Det irriterer meg - menn er da så vidt jeg ikke vet mindre i stand til å huske bursdager enn kvinner, det har mer med prioriteringer å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke trodd jeg skulle si dette, Steinar, men jeg er enig med deg. Min svigerinne må holde rede på bursdager siden min bror ikke husker dem. Hun unnskylder ham med "Men han er jo en mann." Det irriterer meg - menn er da så vidt jeg ikke vet mindre i stand til å huske bursdager enn kvinner, det har mer med prioriteringer å gjøre.

Manglende interesse og prioriteringer deretter, ja.

Og han trenger jo ikke å bekymre seg om dette når kona hans fikser det uansett.

Veldig praktisk det vettu :smoke: hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Hvis de ikke vil endre seg, ja.

Men det beste er selvfølgelig å unngå å surre seg borti slike individer i utgangspunktet.

Men noe er det med alle. Ingen er perfekte.

Men det kan man jo ikke vite i utg punktet.

Nei selvsagt er ingen perfekte. Noen feil og mangler er ikke noen krise og man skal klare å tåle det liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Manglende interesse og prioriteringer deretter, ja.

Og han trenger jo ikke å bekymre seg om dette når kona hans fikser det uansett.

Veldig praktisk det vettu :smoke: hehe

Er mange menn som lener seg på dama på sånne ting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er mange menn som lener seg på dama på sånne ting.

Når dama er interessert i bursdager og mannen ikke er det; kan det bli bedre egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Når dama er interessert i bursdager og mannen ikke er det; kan det bli bedre egentlig?

Kanskje han burde begynne å interessere seg for bursdager. Jeg hadde blitt sur om typen min glemte min bursdag hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han burde begynne å interessere seg for bursdager. Jeg hadde blitt sur om typen min glemte min bursdag hele tiden.

Mannfolk glemmer alle merkedager. Sånn er det bare :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BettyBoop

Mannfolk glemmer alle merkedager. Sånn er det bare :ler:

Gjør de ikke. De usker jul og nyttår. Jeg og glemmer masse merkedager. Er ikke bare en manneting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør de ikke. De usker jul og nyttår. Jeg og glemmer masse merkedager. Er ikke bare en manneting.

Ja, jeg tror faktisk mange mannfolk har skjerpet seg litt fordi det har blitt et krav i samfunnet. Altså at kvinner forventer at mannen skal huske hennes bursdag og deres bryllupsdag, og blir jævla sur hvis han glemmer det hehe

Jul og nyttår er ikke engang mulig å unngå pga alle reklamer..

Men resten trenger ikke han å huske fordi at det gjør hun ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Ja, jeg tror faktisk mange mannfolk har skjerpet seg litt fordi det har blitt et krav i samfunnet. Altså at kvinner forventer at mannen skal huske hennes bursdag og deres bryllupsdag, og blir jævla sur hvis han glemmer det hehe

Jul og nyttår er ikke engang mulig å unngå pga alle reklamer..

Men resten trenger ikke han å huske fordi at det gjør hun ;)

Hva om hun heller ikke husker? Jeg husker bare bursdagenb til mine aller nærmeste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om hun heller ikke husker? Jeg husker bare bursdagenb til mine aller nærmeste

Ja, men det holder lenge det.

Jeg husker ikke det engang :ler:

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...