Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Katten.
Skrevet

Hvorfor denne trangen for å være voksen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

men en kvinne skal da ikke være noen motivasjon for det. Endre seg skal man fordi man selv vil det. Endrer man seg kun for dama si skyld er man bare tøffel.

Man skal være motivert for å tilpasse seg hverandre i et forhold. Ellers fungerer det ikke uten at den ene parten lar seg dominere av den andre (tråkke på). Noe som er en veldig dårlig "løsning".

Skrevet

Man aksepterer det jo ikke, man kaller det å være rotete og håpløs som en typisk mannegreie, og da mener man det negativt. Håpløse menn lager dårlig rykte på alle menn.

Og hjelper det noe i praksis, tror du?

Blir det noen endring av det?

Skrevet

Hvorfor denne trangen for å være voksen?

Fordi det er normalt å være voksen og ansvarlig.

Og de som ikke er det er rett og slett et problem.

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Fordi det er normalt å være voksen og ansvarlig.

Og de som ikke er det er rett og slett et problem.

Det er også normalt med hemoroider. Det betyr ikke at en må streve etter det.

Skrevet

Det er også normalt med hemoroider. Det betyr ikke at en må streve etter det.

Nei. man strever etter å unngå det.

På lik linje som man unngår umodne folk for enhver pris.

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Nei. man strever etter å unngå det.

På lik linje som man unngår umodne folk for enhver pris.

Det er en vesentlig forskjell mellom å være umoden og å ikke være voksen.

Skrevet (endret)

Det er en vesentlig forskjell mellom å være umoden og å ikke være voksen.

Nei. Det er i praksis akkurat det samme.

En på 40 som oppfører seg som en 14iz er ikke voksen. Og selvfølgelig ikke moden.

Da finnes det noen feilkoplinger i hjernen som aldri kommer til å endre seg til det bedre.

Endret av Steinar40
Gjest Katten.
Skrevet

En på førti som har livsgleden og evnen til å se humoren til det samme som en på ni år, er betraktelig mer moden enn en bitter mann på samme alder.

Skrevet (endret)

En på førti som har livsgleden og evnen til å se humoren til det samme som en på ni år, er betraktelig mer moden enn en bitter mann på samme alder.

Modenhet har først og fremst med det å være ansvarlig å gjøre. Humor og livsglede er noe annet.

F.eks at man holder det man sier. Da er man moden og voksen.

Endret av Steinar40
  • Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Folk kan få være så voksne de bare vil. Jeg holder på barndommen så langt det er mulig.

Skrevet

Folk kan få være så voksne de bare vil. Jeg holder på barndommen så langt det er mulig.

Og hvis det da innebærer at du ikke er til å stole på; så vil jeg bare anbefale alle å sky deg som pesten.

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Og hvis det da innebærer at du ikke er til å stole på; så vil jeg bare anbefale alle å sky deg som pesten.

Hvorfor skulle det innebære det?

Gjest BettyBoop
Skrevet

Man skal være motivert for å tilpasse seg hverandre i et forhold. Ellers fungerer det ikke uten at den ene parten lar seg dominere av den andre (tråkke på). Noe som er en veldig dårlig "løsning".

Men om man bare velger å endre seg bare fordi dama krever det og at man ikke selv innser sine feil, da lar man jo dama dominere da.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Og hjelper det noe i praksis, tror du?

Blir det noen endring av det?

Det er ikke mitt ansvar å endre umodne menn som er avhengig av oppdragelse fra meg for å endre seg.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor skulle det innebære det?

Fordi at det er typisk for umodne individer at de ikke er til å stole på.

Skrevet

Men om man bare velger å endre seg bare fordi dama krever det og at man ikke selv innser sine feil, da lar man jo dama dominere da.

Det kommer an på hva det dreier seg om. Men man kan ikke oppføre seg som om man er singel når man er i et parforhold.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Fordi at det er typisk for umodne individer at de ikke er til å stole på.

Er forskjell på å være barnslig og umoden. Går an å være barnslig på en positiv måte også. Det innebærer at man for eksempel ser gleden av de små ting i livet, syns det er gøy å hoppe i hoppeslott eller lignende. Man trenger ikke være umoden på den måten du beskriver selv om man er barnslig.

Skrevet

Det er ikke mitt ansvar å endre umodne menn som er avhengig av oppdragelse fra meg for å endre seg.

Det kan du godt si, men hvis du tror at du skal treffe en mann som er så lik deg at ingen av dere trenger å tilpasse seg; så bare drøm videre.

Jeg kan nemlig garantere deg at det aldri kommer til å skje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...