Steinar40 Skrevet 28. juli 2012 #1 Skrevet 28. juli 2012 Hvorfor unnskylder kvinner mannfolk med dumme utsagn som "han er jo bare en mann" og "mannfolk blir aldri voksne" etc.? Akkurat som at noe skulle bli bedre av det liksom hehe 6
Gjest "gjest" Skrevet 28. juli 2012 #3 Skrevet 28. juli 2012 Hvorfor unnskylder kvinner mannfolk med dumme utsagn som "han er jo bare en mann" og "mannfolk blir aldri voksne" etc.? Akkurat som at noe skulle bli bedre av det liksom hehe Vel, mange menn er som unger. 2
Steinar40 Skrevet 28. juli 2012 Forfatter #4 Skrevet 28. juli 2012 Vel, mange menn er som unger. Ja, så da er det helt greit liksom? Tror du på at den innstillingen gjør mannens oppførsel noe bedre? 2
Gjest BettyBoop Skrevet 28. juli 2012 #5 Skrevet 28. juli 2012 Ja, så da er det helt greit liksom? Tror du på at den innstillingen gjør mannens oppførsel noe bedre? Om han er voksen så er det vel hans egen jobb å oppføre seg bedre. En dame skal da ikke oppdra han? 3
Steinar40 Skrevet 28. juli 2012 Forfatter #6 Skrevet 28. juli 2012 Om han er voksen så er det vel hans egen jobb å oppføre seg bedre. En dame skal da ikke oppdra han? Så da er det bedre at hun heller bare unnskylder idiot-oppførsel mener du?
Gjest BettyBoop Skrevet 28. juli 2012 #7 Skrevet 28. juli 2012 Så da er det bedre at hun heller bare unnskylder idiot-oppførsel mener du? Det er bedre at han egentlig bare slutter å være idiot igrunn, men at hun unnskylder det gjør sikkert ikke saken bedre.
Steinar40 Skrevet 28. juli 2012 Forfatter #8 Skrevet 28. juli 2012 (endret) Det er bedre at han egentlig bare slutter å være idiot igrunn, men at hun unnskylder det gjør sikkert ikke saken bedre. Korrekt. Så derfor er altså spørsmålet hvorfor så mange kvinner unnskylder mannfolks oppførsel? Endret 28. juli 2012 av Steinar40
Gjest BettyBoop Skrevet 28. juli 2012 #9 Skrevet 28. juli 2012 Korrekt. Så derfor er altså spørsmålet hvorfor så mange kvinner unnskylder mannfolks oppførsel? Det vet vel ikke jeg.
Gjest Søgni Skrevet 28. juli 2012 #10 Skrevet 28. juli 2012 Vet du hva Steinar, jeg er helt enig med deg. Hvis en mann ikke klarer å oppføre seg og ta ansvar, så er det ikke fordi han er en mann. Men jeg tror nå helst at det ofte er brukt litt "humoristisk" da.
Gjest BettyBoop Skrevet 28. juli 2012 #11 Skrevet 28. juli 2012 Vet du hva Steinar, jeg er helt enig med deg. Hvis en mann ikke klarer å oppføre seg og ta ansvar, så er det ikke fordi han er en mann. Men jeg tror nå helst at det ofte er brukt litt "humoristisk" da. Er det ikke det som karakteriserer en mann? hehe neida tuller bare.
Steinar40 Skrevet 28. juli 2012 Forfatter #12 Skrevet 28. juli 2012 Vet du hva Steinar, jeg er helt enig med deg. Hvis en mann ikke klarer å oppføre seg og ta ansvar, så er det ikke fordi han er en mann. Men jeg tror nå helst at det ofte er brukt litt "humoristisk" da. Nja, vet ikke det helt. Tror nok mer at man forsøker å spøke bort at man faktisk unnskylder en gitt oppførsel.
Gjest BettyBoop Skrevet 28. juli 2012 #13 Skrevet 28. juli 2012 Nja, vet ikke det helt. Tror nok mer at man forsøker å spøke bort at man faktisk unnskylder en gitt oppførsel. ' Er det ikke bra at hun unnskylder deg da?
Gjest Søgni Skrevet 28. juli 2012 #14 Skrevet 28. juli 2012 Noen linka til dette blogginnlegget her inne en gang, og jeg synes nå det er ganske interessant.http://martabreen.wordpress.com/2008/11/27/jeg-er-bare-en-mann/
Steinar40 Skrevet 28. juli 2012 Forfatter #15 Skrevet 28. juli 2012 ' Er det ikke bra at hun unnskylder deg da? Nei. Det medfører bare at jeg ikke endrer på noe.
Gjest BettyBoop Skrevet 28. juli 2012 #16 Skrevet 28. juli 2012 Nei. Det medfører bare at jeg ikke endrer på noe. Men det er jo din jobb å endre deg. Drit i hva hun sier. Du legger jo ansvaret på å endre seg over på dama. Hvorfor kan ikke menn endre seg slik at kvinner kan endre sitt stereotypiske syn på menn? 1
Steinar40 Skrevet 28. juli 2012 Forfatter #17 Skrevet 28. juli 2012 Noen linka til dette blogginnlegget her inne en gang, og jeg synes nå det er ganske interessant.http://martabreen.wo...r-bare-en-mann/ Ja, der var det jaggu mye enkle folk gitt!
Steinar40 Skrevet 28. juli 2012 Forfatter #18 Skrevet 28. juli 2012 Men det er jo din jobb å endre deg. Drit i hva hun sier. Du legger jo ansvaret på å endre seg over på dama. Hvorfor kan ikke menn endre seg slik at kvinner kan endre sitt stereotypiske syn på menn? Hvorfor skal vi gidde det når vi bare blir unnskyldt av kvinner allikevel?
Gjest BettyBoop Skrevet 28. juli 2012 #19 Skrevet 28. juli 2012 Hvorfor skal vi gidde det når vi bare blir unnskyldt av kvinner allikevel? Hvorfor skal du være så barnslig å ha en slik holdning?
Steinar40 Skrevet 28. juli 2012 Forfatter #20 Skrevet 28. juli 2012 Hvorfor skal du være så barnslig å ha en slik holdning? hehe Ja, det kan du godt si. Men det er vel sånn at folk ikke gjør mer enn de må, tenker jeg. Skal jeg gjøre noe så må jeg være motivert for det. Og ikke bare bli unnskyldt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå