Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Tidssone
Skrevet

Så hvorfor holder du deg i din aldersgruppe? :lur:

Fordi jeg er så forbannet gammeldags?

Men jeg vurderer mer og mer å finne meg en yngre mann. Tenker at det er helt greit, så lenge han ikke vil ha barn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Menn er dyr må du huske. De prøver seg uansett. Eller mange av oss, da...

Skrevet

Fordi jeg er så forbannet gammeldags?

Men jeg vurderer mer og mer å finne meg en yngre mann. Tenker at det er helt greit, så lenge han ikke vil ha barn.

Nå mista jeg lysten til å prøve å få strammere rompe og flatere mage for å få en date med deg :<

Skrevet

Tsk, du kan gå på kino med meg istedet så kan vi slenge drit om alle på datingsteder.

Gjest Tidssone
Skrevet

Nå mista jeg lysten til å prøve å få strammere rompe og flatere mage for å få en date med deg :<

Nå må jeg gå på do og grine en skvett.

Skrevet

Tsk, du kan gå på kino med meg istedet så kan vi slenge drit om alle på datingsteder.

Ja jeg venter på PM jeg.

Skrevet

Søren, trodde det var en mannejobb å sende pm. Men ok da.

Skrevet

Jeg la jo igjen klare instruksjoner i tråden min!

Skrevet

Jeg er ikke så glad i instruksjoner. Blir litt sånn opprørsk.

Skrevet

Jeg gjorde (et raskt overfladisk) søk for å prøve å finne en tråd om emnet, men fant ikke noen. Dere får unnskylde meg om dette er tatt opp før.

Spørsmålene er enkle. Hva slags bilder foretrekker dere kvinner at menn har i sine profiler? Er profiler uten bilde helt uaktuelt? Hva med profiler som kun har ett bilde? Hva slags bilder er hundre prosent deal breaker?

foretrekker at menn har bilder som er litt naturlige, dvs tatt i en naturlig setting. Synes sjeldent det er veldig turnon med gutter som står foran et speil og prøver å se deilige ut mens de tar bilde med iphonen sin..:P profiler helt uten bilde er uaktuelt..

Et bilde er vel greit men jeg liker best at man hvertfall har 2-3 så man får et mer helhetlig bilde av en person.. Absolutt dealbreaker er bilder av menn i bar overkropp som flekser muskler og later som at det er et køddebilde når det er åpenbart at det er for å vise kropp.. finnes ikke noe mer kvalmt.

Skrevet

Hmmm, jeg vurderer å lage meg en profil på nettet men har ikke vært der på over sju år og da lå bare noen ytterst få med bilde. Jeg er en attraktiv dame men jeg "orker" da ikke å få overfylt postkasse av kåte menn, de er det jo nok av ellers også. Hvilke nettsteder er å anbefale for oss på 35+? Og hva i alle dager skal man kalle seg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...