Gå til innhold

Bilder i datingprofiler


Singha

Anbefalte innlegg

Gjest Tidssone

...Så dersom du er villig til å gjøre noe for å få mindre kulemage, samt noen utfall for en strammere rumpe, er jeg klar for date. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, han vil på Batman, så hjelper det med ti situps til i morgen? *giftekniv*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidssone

Tja, han vil på Batman, så hjelper det med ti situps til i morgen? *giftekniv*

Dersom han bare har tjue kalorier å forbrenne før magen er flat, så holder det med ti! :hyper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Så dersom du er villig til å gjøre noe for å få mindre kulemage, samt noen utfall for en strammere rumpe, er jeg klar for date. :hjerte:

Det blir sakte men sikkert bedre! Skal snart fornye medlemskapet på SIB tenker jeg. Når bassenget åpner igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pfft, hvem vil vel ha flate mager på en mann. Man må jo ha noe å pelle på mens man slanger seg på sofaen og ser på film.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, han vil på Batman, så hjelper det med ti situps til i morgen? *giftekniv*

Tenkte ta en tur til Løvstakken i morgen faktisk. Er ikke fan av sit ups.

Skuffende respons på den tråden, forresten, og du har ikke sagt hvorfor du er utenfor min målgruppe enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tidssone

Det blir sakte men sikkert bedre! Skal snart fornye medlemskapet på SIB tenker jeg. Når bassenget åpner igjen.

På SIB?

Jeg trodde du hadde rundet 40?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte ta en tur til Løvstakken i morgen faktisk. Er ikke fan av sit ups.

Skuffende respons på den tråden, forresten, og du har ikke sagt hvorfor du er utenfor min målgruppe enda.

Jeg er gammal kjerring. Straks 37.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidssone

Pfft, hvem vil vel ha flate mager på en mann. Man må jo ha noe å pelle på mens man slanger seg på sofaen og ser på film.

Jeg liker flate mager...

Flate mager får meg til å gi blaffen i filmen og heller konse på det som er nedenfor magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker flate mager...

Flate mager får meg til å gi blaffen i filmen og heller konse på det som er nedenfor magen.

Mener du sånne HELT flate?

Skulle ønske alle jenter likte sånne helt flate. Da blir det mer kosemager til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidssone

Jeg glemte et spørsmål. Hva slags bilder vil dere se i albumene? Hva slags setting? Bør det være bilder som viser at man er kjempeflink til å (sett inn 40-årskriseaktivitet her)? Sammen med folk? Portrett? Selvtatt?

Dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og på hvilket nettsted har du lureprofil?

Altså, her var det bare snakk om å gå på kino. Ikke dating. Jeg dater ikke.

Har forøvrig profil på stedet for de feite, men det er ikke dating på gang der heller, bare henging med alle de andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidssone

Mener du sånne HELT flate?

Skulle ønske alle jenter likte sånne helt flate. Da blir det mer kosemager til meg.

Helt flate? Jeg er over 40. Antallet menn med _helt_ flate mager i min aldersgruppe er labert. Virkelig labert. Dette har jeg innsett og kan akseptere litt fett på magen dersom skuldrene er bredere enn hoftene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidssone

Altså, her var det bare snakk om å gå på kino. Ikke dating. Jeg dater ikke.

Har forøvrig profil på stedet for de feite, men det er ikke dating på gang der heller, bare henging med alle de andre.

Fnis. Det var trådstarter som hadde en snikeprofil eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg sniker aldri. Jeg er fullstendig in your face. Derfor blir det ingen dates, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette?

Ah. Nei. Jeg tenkte på alle de bildene jeg ser på profiler rundt omkring. Av folk som driver med ekstremsport, sykling, friluftsliv osv. Altså typiske mannlige midtlivskriseaktiviteter. Det var ikke en referanse til meg selv.

Selv er jeg ca 30.

Endret av Singha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidssone

Ah. Nei. Jeg tenkte på alle de bildene jeg ser på profiler rundt omkring. Av folk som driver med ekstremsport, sykling, friluftsliv osv. Altså typiske mannlige midtlivskriseaktiviteter. Det var ikke en referanse til meg selv.

Selv er jeg ca 30.

Typisk mannlig førtiårskrise er å skaffe seg en bildeløs profil på sukker der de hevder at de er i et lidenskapsløst ekteskap og søker meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til tenker jeg at jeg burde registrere meg som mann på slike steder og se hva alle damene søker, for det er visst mye rart der og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...