Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Av og til tenker jeg at jeg burde registrere meg som mann på slike steder og se hva alle damene søker, for det er visst mye rart der og.

Jeg gjør det. Bare motsatt, selvfølgelig. Det er jævlig mange rare mannfolk der ute. Men jeg får fortsatt ikke kontakt de gangene jeg har prøvd. Og jeg går ut i fra at det er på grunn av dårlige bilder (og magen som er på bildene).

Det som var morsomt med å registrere seg som kvinne var at jeg i løpet av en dag hadde flere treff på profilen og meldinger i innboksen enn jeg hadde på et par år med den vanlige profilen. Dere har det for lett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere har det for lett.

Ja? Sist jeg var på date var 2001, sånn ordentlig date altså. Sjæmpelett, haha.

Gjest Tidssone
Skrevet

Dere har det for lett.

Du vurderte kvaliteten på de meldingene du fikk?

Skrevet

Du vurderte kvaliteten på de meldingene du fikk?

De var selvsagt elendige. Men poenget er jo at en bildeløs profil uten tekst får ørten tilbud uansett.

Skrevet

Ja? Sist jeg var på date var 2001, sånn ordentlig date altså. Sjæmpelett, haha.

Prøver du da?

Skrevet

Prøver du da?

Uhm, nei. Kan ikke si det. Jeg er nok mer på vennejakt enn mannejakt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg oppretta en falsk profil for å teste det med bilde, fant et bilde av ei sexy dame på nettet, noe som i mine øyne tydelig var et modellbilde så lite sannsynlig at hvem som helst får tatt sånne bilder. Men mannfolka gikk rett på! Jeg hadde profilen i en uke før jeg slettet den, ca hver gang jeg logget på (2-3 ganger per dag) hadde jeg fått 10-20 brev fra menn. Det store flertallet var tydeligvis kåte men ikke alle virket det som, og det var alle type menn, de veldig kjekke, femidotter, normale, overvektige, stygge osv. Med min vanlige profil fikk jeg aldri en sånn respons, syns det var litt ekkelt at et sånt bilde tiltrekker så mye menn kontra en normal pen dame uten utringning.

Så et profilbilde har MYE å si for mannfolk. Det har mye å si for meg og, hehe, men hadde ikke tatt kontakt med en fyr i bar overkropp og 6-pack, det blir for overfladisk, kroppen er ikke det viktigste i et forhold. En slik fyr maset på meg en gang, inviterte meg med på date flere ganger, jeg sa til slutt ja og fytti han var selvopptatt! Og han brukte brunkrem, haha! Og på daten (ble bare den ene) så gikk det flere kvinner forbi oss som sendte han flørtende blikk og sa hei, og han sa hei tilbake. Fikk et inntrykk av at han hadde knullet hele byen. Nå har jeg sporet av, hehe, men skal aldri mer på date med en fyr som er så opptatt av seg selv, og det ser man på profilbildet i de fleste tilfeller.

Anonym poster: 2ff69053d0894b4dd89d2d7273669e4c

• Liker 1
Skrevet

Uhm, nei. Kan ikke si det. Jeg er nok mer på vennejakt enn mannejakt.

Da er jo ikke argumentet ditt særlig relevant :P

Skrevet

Da er jo ikke argumentet ditt særlig relevant :P

NÅ nei. Men det har jo vært andre tider. :)

Gjest Tidssone
Skrevet

De var selvsagt elendige. Men poenget er jo at en bildeløs profil uten tekst får ørten tilbud uansett.

Hva er poenget med å få flere henvendelser når det stort sett bare er søppel?

Skrevet

Det er bedre enn å ikke få. Selvfølelse. Osv. Men joda, du har jo rett. Alle jenter får vel de samme brevene så de kan vel ikke telles med.

Skrevet

Jeg er gammal kjerring. Straks 37.

Jeg dobbeltsjekket nå. Alder er ikke nevnt i min post.

Skrevet

Det gjør ikke så mye med selvfølelsen når standard opplegg er fra gifte menn som, og jeg siterer, syns frodige kvinner er så spennende, men det må være full diskresjon. Det gjør ikke så mye for selvfølelsen å være en fetish for de som vil ha alt annet en deg i hverdagen.

Uansett hvordan man vrir og vender på det, så vil det alltid være tapere i cyberverdenens dating, det betyr ikke at noen har det verre enn andre. Det er kjipt for alle parter.

Skrevet

Jeg dobbeltsjekket nå. Alder er ikke nevnt i min post.

Skrev du ikke at du var 30?

Skrevet

Skrev du ikke at du var 30?

Det var min alder ja. Er problemet at jeg er for ung?

Skrevet

Neida, for ung til å gå på kino med er du ikke.

Gjest Tidssone
Skrevet

Det er bedre enn å ikke få. Selvfølelse. Osv. Men joda, du har jo rett. Alle jenter får vel de samme brevene så de kan vel ikke telles med.

Jaha. Når maan er oppegående, pen osv, er det _ikke_ noe bra for selvfølelsen at feite menn med null sosial kompetanse tar kontakt for å spørre om man vil pule dem.

Skrevet

Jeg fikk ikke sånne brev faktisk. Det var egentlig bare meldinger med "Hei, sjekk ut profilen min" og lignende uskyldige ting.

Hvorfor er det ikke bra for selvfølelsen? Begynner du å tvile på hvor bra du ser ut ut i fra hvem som kontakter deg?

Gjest Vampen
Skrevet

Helt flate? Jeg er over 40. Antallet menn med _helt_ flate mager i min aldersgruppe er labert. Virkelig labert. Dette har jeg innsett og kan akseptere litt fett på magen dersom skuldrene er bredere enn hoftene.

Så hvorfor holder du deg i din aldersgruppe?:lur:

Gjest Tidssone
Skrevet

Jeg fikk ikke sånne brev faktisk. Det var egentlig bare meldinger med "Hei, sjekk ut profilen min" og lignende uskyldige ting.

Hvorfor er det ikke bra for selvfølelsen? Begynner du å tvile på hvor bra du ser ut ut i fra hvem som kontakter deg?

Ja. En periode sluttet jeg å tro på menn i det virkelige liv som la an på meg. Fordi at 60% av de som tok kontakt på nett, ikke så ut i måmeskinn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...