Singha Skrevet 27. juli 2012 #1 Skrevet 27. juli 2012 Jeg gjorde (et raskt overfladisk) søk for å prøve å finne en tråd om emnet, men fant ikke noen. Dere får unnskylde meg om dette er tatt opp før. Spørsmålene er enkle. Hva slags bilder foretrekker dere kvinner at menn har i sine profiler? Er profiler uten bilde helt uaktuelt? Hva med profiler som kun har ett bilde? Hva slags bilder er hundre prosent deal breaker?
Gjest Uanonymbruker Skrevet 27. juli 2012 #2 Skrevet 27. juli 2012 100% dealbreaker for meg er bilder av pikken og generelt halvnaken kropp i boxer uten ansikt. profiler med bilde er helt klart best, jo flere jo bedre, men jeg kan godt klare meg med bare et profilbilde. Jeg liker bilder hvor man kan se ansiktet til vedkommende som profilbilde, men de andre bildene kan være av hva som helst, bare ikke halvnaken kropp i boxer, eller pikk. 3
Gjest Leopard Skrevet 27. juli 2012 #3 Skrevet 27. juli 2012 En profil uten bilde er for meg uaktuelt, av den grunn at jeg foretrekker å ha et bilde å forholde meg til. Et bilde er nok, men det er vanskelig å få et ordentlig inntrykk av hvordan noen ser ut basert på et bilde. Et smil er heller ikke å forakte.
Gjest Tidssone Skrevet 27. juli 2012 #4 Skrevet 27. juli 2012 Bilde av tydelig ansikt i profilen. I albumet bør det være et bilde der hele kroppen vises. Bilder av bilen/motorsykkelen er major turnoff. Bilder av natur er uinteressant. Jeg synes det er helt greit med bilde i bar overkropp og synes alle menn skal legge ut bilde av pikken sin.
Gjest Tidssone Skrevet 27. juli 2012 #5 Skrevet 27. juli 2012 Før i tiden kunne jeg godt skrive med menn uten profilbilde, fordi det gav en viss spenning. Helt til naive meg skjønte at mange av disse mennnene visste hvem jeg var...
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2012 #6 Skrevet 27. juli 2012 Bilde er absolutt krav. Helst et vanlig bilde av ansikt syns jeg er fint, og foretrekker å få se flere bilder av personen i et album, sånn at man får et bedre inntrykk av hvordan han er. Synes ikke det er noe poeng å legge ut masse bilder av andre ting enn seg selv (natur, bikkja, bilen....). Skjønner jo at noen gjør det for å kanskje fortelle noe om seg selv, men da er det bedre med et bilde av deg selv sammen med hunden, ute i naturen osv. Fyllebilder er turn off. Anonym poster: 1ecd8a935abb6edbd971b50bf863543c
Singha Skrevet 27. juli 2012 Forfatter #7 Skrevet 27. juli 2012 Jeg glemte et spørsmål. Hva slags bilder vil dere se i albumene? Hva slags setting? Bør det være bilder som viser at man er kjempeflink til å (sett inn 40-årskriseaktivitet her)? Sammen med folk? Portrett? Selvtatt?
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2012 #8 Skrevet 27. juli 2012 Fine magemuskler Må vise at han ikke er dvask. Vise at han har et liv. Vise at han har ambisjoner. Anonym poster: 9a5cf2aae0d79b26303175596017ff6f
Gjest _Blomsten_ Skrevet 27. juli 2012 #9 Skrevet 27. juli 2012 Jeg glemte et spørsmål. Hva slags bilder vil dere se i albumene? Hva slags setting? Bør det være bilder som viser at man er kjempeflink til å (sett inn 40-årskriseaktivitet her)? Sammen med folk? Portrett? Selvtatt? Spiller ingen rolle så lenge det både er bilde av deg i helfigur og ansiktsportrett.
Singha Skrevet 27. juli 2012 Forfatter #10 Skrevet 27. juli 2012 ambisjoner Nå sporer jeg av min egen tråd her, men dette har jeg egentlig alltid lurt på. Hvordan viser man at man har ambisjoner. Hva mener man med bruken av ordet? Jeg synes det kan være vanskelig å tolke når det bare blir brukt i en kort setning slik du gjorde uten å sette det i sammenheng med hva slags ambisjoner man ser etter. 1
Silfen Skrevet 27. juli 2012 #11 Skrevet 27. juli 2012 Det er lov å være litt kritisk med hensyn til kvalitet. Grovkornede, dårlige cambilde er teit. Ellers er det nå ett fett, så lenge man viser seg ren og pen i tøyet og sånt. Eller, man får lov til å være skitten om det er jobbemannbilde. Rawr
Gjest Tidssone Skrevet 27. juli 2012 #12 Skrevet 27. juli 2012 Jeg glemte et spørsmål. Hva slags bilder vil dere se i albumene? Hva slags setting? Bør det være bilder som viser at man er kjempeflink til å (sett inn 40-årskriseaktivitet her)? Sammen med folk? Portrett? Selvtatt? Få nicket ditt, så skal jeg gi en tilbakemelding på profilen din.
Gjest Tidssone Skrevet 27. juli 2012 #13 Skrevet 27. juli 2012 Eller, man får lov til å være skitten om det er jobbemannbilde. Rawr *ser for meg skitten børsmegler*
Singha Skrevet 27. juli 2012 Forfatter #14 Skrevet 27. juli 2012 Få nicket ditt, så skal jeg gi en tilbakemelding på profilen din. Jeg har ikke profil med bilder (enda). Derav tråden. Den jeg har nå brukes egentlig bare til snoking.
Silfen Skrevet 27. juli 2012 #15 Skrevet 27. juli 2012 *ser for meg skitten børsmegler* P Pøh, en børsmegler er ikke en jobbemann. Jobbemann er barnsk for menn som jobber ute og med skitne ting og verktøy og sånne ting.
Gjest Tidssone Skrevet 27. juli 2012 #16 Skrevet 27. juli 2012 P Pøh, en børsmegler er ikke en jobbemann. Jobbemann er barnsk for menn som jobber ute og med skitne ting og verktøy og sånne ting. Men børsmeglere kan også være skitne. For eksempel når de er gentlemen og skifter dekk på bilen min.
Silfen Skrevet 27. juli 2012 #17 Skrevet 27. juli 2012 Men børsmeglere kan også være skitne. For eksempel når de er gentlemen og skifter dekk på bilen min. Det er ikke det samme.
Gjest Tidssone Skrevet 27. juli 2012 #18 Skrevet 27. juli 2012 Det er ikke det samme. Jeg tenner på skitne børsmeglere. Min store hobby er å vippe sånne menn av pinnen.
Gjest Tidssone Skrevet 27. juli 2012 #19 Skrevet 27. juli 2012 (endret) Når de bretter opp ermene på dress-skjorta fordi de blir svett av meg. Ohlalala. Endret 27. juli 2012 av Tidssone
Silfen Skrevet 27. juli 2012 #20 Skrevet 27. juli 2012 HAhah, jeg vil at min hobby skal bli å se deg vippe slike av pinnen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå