Gå til innhold

hyklersk når abortforkjempere fordømmer breivik?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes iallfall det blir ironisk.

Anonym poster: 69245978296001a18f71161aa9789f0f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaha, og poenget ditt er? Ksn du være så snill å i det minste presentere resonnementet ditt skikkelig slik at jeg kan rive det i fillebiter etterpå?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Jeg hadde tenkt å komme med en sarkastisk kommentar om hvor utrolig dum denne påstanden og sammenligningen er. Men jeg innser at jeg ikke trenger å påpeke det opplagte, TS får frem idiotien helt på egenhånd.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde tenkt å komme med en sarkastisk kommentar om hvor utrolig dum denne påstanden og sammenligningen er. Men jeg innser at jeg ikke trenger å påpeke det opplagte, TS får frem idiotien helt på egenhånd.

Kan du være så snill å i det minste presentere resonnementet ditt skikkelig slik at jeg kan rive det i fillebiter etterpå?

Anonym poster: 69245978296001a18f71161aa9789f0f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes iallfall det blir ironisk.

Anonym poster: 69245978296001a18f71161aa9789f0f

Øøøøh, nei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Kan du være så snill å i det minste presentere resonnementet ditt skikkelig slik at jeg kan rive det i fillebiter etterpå?

Anonym poster: 69245978296001a18f71161aa9789f0f

Ok.. It be stupid. Case closed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Dette er en morbid og grov kommentar fra en person som åpenbart har et ganske simpelt syn på livet. Hvordan i heiteste helvete kan du sammenligne de som har tatt abort/er for abort med det monsteret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.. It be stupid. Case closed.

Lolcats-språk hos voksne damer i tredveåra "be stupid" og du bruker det hele tiden. Stop it :balltre:

Hovedinnlegget er ren idioti.

Anonym poster: e77fdf3e6e7a58d92c02a459321280a8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Lolcats-språk hos voksne damer i tredveåra "be stupid" og du bruker det hele tiden. Stop it :balltre:

Hovedinnlegget er ren idioti.

Anonym poster: e77fdf3e6e7a58d92c02a459321280a8

Takk, men jeg tror jeg fortsetter å bruke det språket jeg vil. Bevisst bruk av dumt språk for å understreke det dumme, du kan selvfølgelig mene hva du vil om det.:)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei, jeg er en abortforkjemper som synes det er fantastisk at ofre for voldtekt/incest, unge og uheldige mennesker og de som ikke vil ha barn skal få ta abort.

Og da støtter jeg selvfølgelig Breivik også! Breivik er en fantastisk mann :sarkasme:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei, jeg er en abortforkjemper som synes det er fantastisk at ofre for voldtekt/incest, unge og uheldige mennesker og de som ikke vil ha barn skal få ta abort.

Og da støtter jeg selvfølgelig Breivik også! Breivik er en fantastisk mann :sarkasme:

Dere begge støtter drap.

Anonym poster: 69245978296001a18f71161aa9789f0f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere begge støtter drap.

Anonym poster: 69245978296001a18f71161aa9789f0f

Det å ta livet av noe som er en celleklump, uten følelser verken fysisk eller psykisk kan ikke sammenlignes med det å ta livet av 77 mennesker, i hovedsak ungdommer, som lever, puster, ler, gråter, og har en stor familie.

Abort er ikke drap, NÅR skal du forstå det?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det å ta livet av noe som er en celleklump, uten følelser verken fysisk eller psykisk kan ikke sammenlignes med det å ta livet av 77 mennesker, i hovedsak ungdommer, som lever, puster, ler, gråter, og har en stor familie.

De med stor familie og ungdom er mer verdt enn andre?

Abort er ikke drap, NÅR skal du forstå det?

Abort er drap.

Anonym poster: 69245978296001a18f71161aa9789f0f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De med stor familie og ungdom er mer verdt enn andre?

Abort er drap.

Anonym poster: 69245978296001a18f71161aa9789f0f

Nå vrir du om på det jeg sier. Jeg mener bare at levende mennesker, individer, er verdt mer enn noe som er 7 uker gammel og som ikke ser ut som et menneske engang, som ikke er i kategorien menneske, individ, barn.

Hvorfor er abort drap?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes iallfall det blir ironisk.

Anonym poster: 69245978296001a18f71161aa9789f0f

Er du helt på bærtur? det morsomme her er jo at du og ABB forfekter på sett og vis det samme synet på mennesker. Dere ønsker å kontrollere samt påtvinge andre en moralsk oppfattelse basert på deres egne ønsker. Dere ønsker å gå så langt at folk ikke engang skal få bestemme over sin egen kropp.

Heldigvis lever vi ikke i et totalitært samfunn selv om endel av våre personlige friheter mangler. Vi som fire mennesker trenger ikke slike som deg til å tvinge oss inn i slaveri.

Jeg missliker sterkt slike personer som deg og skulle ønske slike holdninger ikke eksisterte - men jeg har aldri ønsket å henrette slike som deg av den grunn. Lev og la leve. Rydd opp i ditt eget liv, ikke moraliser og kontroller andre. Det er stort sett de som er mest fucka i hodet som absolutt skal bestemme over andre.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere begge støtter drap.

Anonym poster: 69245978296001a18f71161aa9789f0f

Vet du hva som skjer når du klør deg på armen? Eller kjemmer håret? Eller når du ligger og drarn under dyna? (jeg anntar at du er en mannsperson basert på tidligere erfaring av slike som deg). Ifølge din logikk dreper du da tusener og milliarder med levende vesner. For det du ikke klarer å ta innover deg er at et noen få uker gammelt embryo ikke er et tenkende følende individ. På akkurat samme måte som andre celler på kroppen vår ikke er det.

Jeg anntar at hvis jeg spør deg om hvordan du kan si at en celleklump er ansett som et levende menneske - vil hele grunnlaget ditt baser seg på religion. Og idet du benytter dette argumentet har du skrevet deg ut fra debatten da ingenting andre vil si og all verdens logikk og forskningsresultater aldri ville endret din mening.

Jeg "elsker" også hvordan personer som deg angriper noen av de svakeste rundt seg - nemmelig ensomme jenter som stort sett alene må håndtere et ufattelig vanskelig dillemma. Et valg de gjerne tenker på i lang tid og tar en vanskelig avgjørelse. Deretter skal de bli dømt opp og ned av personer som deg som aldri har vært i en tilsvarende situasjon. Oi så stor og tøff du er.

Endret av Guybrush
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...