Gå til innhold

Hva tenker dere om mammabloggere som legger ut slike bilder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde ikke lagt ut et sånt bilde av barnet mitt ihvertfall..

Ikke jeg heller. Undrer meg stort over hva som foregår i topplokket der..

TS

Anonym poster: ee20212a88b6b5311c65f154b7fef571

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg kan tenke er at hun er langt fra å være såpass voksen at hun forstår selv hva konsekvensene kan være av egne handlinger. Hvor gammel er hun?

Glem det, fant det ut selv.

Endret av Lura Lotta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grapefrukt

Forklaringen er at hun er 16 år og neppe klarer å forestille seg hva andre kan bruke bildet til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kittycat

neii syns det er litt trist egentlig at, særlig hun moren michelle, som har fått masse drit, men mest ros for sin offentlige blogging legger ut så mye bilder. Syns hun kunne spart seg for dette. No affence.. kanskje dette var dagens bilde og ville bare ha et med. Men det er unødvendig. Cute baby, for all del, men hun er bare 15/16 og hun er en av mange som tar det litt bokstavelig med at "det er min unge, hun er min nydelighet jeg bestemmer over! hva hun er en baby i bleie til og med, hva er seksuelt med det?"

det kan oppfattes seksuelt dessverre og misliker veldig det behovet for å legge ut bilder av babyen i alle slags situasjoner. Virker som det handler mer om pr enn love. sorry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest _Lita_

Forklaringen er at hun er 16 år og neppe klarer å forestille seg hva andre kan bruke bildet til.

Nemlig. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er dårlig gjort å blogge offentlig med barna sine som tema. De blir offentlig personer og de får en dokumentert oppvekst som hvem som helst kan følge med på. Det er nesten så jeg tenker at mammabloggere ikke kan ha tilstrekkelig med brikker å flytte med til at de burde ha ansvar for små barn...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan ikke du TS skrive en mail til henne ang det istedenfor å lage en tråd og spre bildet videre til syke brukere her på KG???

Anonym poster: 15718883e971496882f57d72316bb7f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er dårlig gjort å blogge offentlig med barna sine som tema. De blir offentlig personer og de får en dokumentert oppvekst som hvem som helst kan følge med på. Det er nesten så jeg tenker at mammabloggere ikke kan ha tilstrekkelig med brikker å flytte med til at de burde ha ansvar for små barn...

Jeg er så enig. Det blir veldig feil å drive en blogg som nesten utelukkende handler om andre mennesker. Man ville aldri skrevet en blogg om kjæresten sin, søstra si eller bestevennen sin -- men å skrive side opp og side ned om barnet sitt, som er totalt uvitende om hva som foregår og ikke har noen mulighet til å protestere, er tydeligvis greit i noens øyne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan ikke du TS skrive en mail til henne ang det istedenfor å lage en tråd og spre bildet videre til syke brukere her på KG???

Anonym poster: 15718883e971496882f57d72316bb7f3

Hva mener du med "syke brukere her på KG"? Og hvis TS har lyst til å diskutere fenomenet "mammabloggere" og bildene de legger ut av barna sine, så er vel det en høyst aktuell diskusjon å ta? Og det er jo akkurat slike ting disse mammabloggerne risikerer... Send henne en mail selv hvis du er tror det vil hjelpe ungen hennes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan ikke du TS skrive en mail til henne ang det istedenfor å lage en tråd og spre bildet videre til syke brukere her på KG???

Anonym poster: 15718883e971496882f57d72316bb7f3

Ung mmmablogger selv eller?

Anonym poster: 6af4be82aaee0d1b72e338890ba8ec37

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ung mmmablogger selv eller?

Anonym poster: 6af4be82aaee0d1b72e338890ba8ec37

Fy kor ekle dere er!

Nei, har ikke barn og jeg ville ikke ha blogget om barn. Syns det er trist at dere holder på sånn. Rett kritikken direkte til den det gjelder istedenfor å slarve løs sånn. Dere hjelper ikke barnet akkurat på denne måten?

Anonym poster: 15718883e971496882f57d72316bb7f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy kor ekle dere er!

Nei, har ikke barn og jeg ville ikke ha blogget om barn. Syns det er trist at dere holder på sånn. Rett kritikken direkte til den det gjelder istedenfor å slarve løs sånn. Dere hjelper ikke barnet akkurat på denne måten?

Anonym poster: 15718883e971496882f57d72316bb7f3

Enig i dette.

____

Nå har jeg en liten datter selv, og jeg reagerte ikke når jeg så bildet med en gang. Men når jeg leser litt nedover her så ser jeg jo at Joda, jeg kan forstå at folk kan reagere, og jeg kan se at dette bildet kan bli misbrukt. Tror (og håper) at denne mammabloggeren rett og slett er så vant med barnet sitt, og dens nakenhet at tanken på at noen andre skulle "misbruke" det er helt absurd.

Jeg stemmer også på at denne mammabloggeren får en mail. Synes ikke mailen trenger å være irettesettende eller nedlatende, men bare opplyse henne om at folk kan misbruke bildet hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...