Gå til innhold

Angst for å kjøre bil


bebisss

Anbefalte innlegg

Gjest Eurodice

Jeg har angst med, det er derfor jeg aldri skal få meg serfikat

Du tenker fornuftig og har selvinnsikt, Winza. Jeg blir skremt når jeg leser hvor mange som holder på å omkomme av angst, men absolutt skal ha førerkortet. For meg ser det ut som om det er prestisje å få det på 18-årsdagen. Slike mennesker er livsfarlige i trafikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jacklost

Du tenker fornuftig og har selvinnsikt, Winza. Jeg blir skremt når jeg leser hvor mange som holder på å omkomme av angst, men absolutt skal ha førerkortet. For meg ser det ut som om det er prestisje å få det på 18-årsdagen. Slike mennesker er livsfarlige i trafikken.

Jeg føler meg bedre når kompisen min på 30 ikke har det og ikke heller mora hans på 50, plutselig føler jeg meg ikke så unormal :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Hei. Jeg driver å tar lappen i en alder av snart 44 år. Mine første kjøretimer med skole, gikk greit, da de har ekstra sett pedaler i bilen. Har ikke kjørt på 3 uker, og da jeg skulle øvelseskjøre med ei venninne idag, overtok angsten i meg. 

Blir stressa av alle biler rundt meg, og hodet sier stopp. Noen gode tips, til ei som har fått kjøreangst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjørte både av veien i vinter (havna i en bekk ) på meget glatt vei. Det var nedoverbakke, og bilen bare skledd. Har også kræsjet. Fikk en bil i sida på en parkeringsplass som holdt altfor høy fart. Livredd nå ja egentlig :/

Anonymkode: aecea...78b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...