Gå til innhold

Hvordan ville du taklet det om drømmedama di ikke var perfekt likevel?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis man går inn i et forhold med den tro at partneren din er perfekt er man naiv.

Mvh Yvonne :heiajente:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen kommer til å si det direkte til deg her, men det finnes mange som ville sett på det som en dealbreaker om det er veldig ekkelt.

Når det gjelder arr og sår så bryr jeg meg ikke så mye.. Men jeg må være ærlig å si at hårete dameben er svært avtennende for meg i alle fall.

Nå kan du jo ta laser både for arr og hårvekst da, så det er jo den litt dyrere, men mer lettvinte løsningen..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man går inn i et forhold med den tro at partneren din er perfekt er man naiv.

Mvh Yvonne :heiajente:

Nå er det vel ingen som går inn i et forhold med noen man ikke har sett beina til engang? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel ingen som går inn i et forhold med noen man ikke har sett beina til engang? :P

Jo, jeg gjorde faktisk det.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen er perfekt. Perfekt er kun en tilstand som eksisterer i hode på alle mennesker og vil variere fra person til person. Perfekt blir i mange tilfeller ansett for å være en tilstand ved noe/noen som ikke innehar noen feil/eller ting som hun/han ikke vil at noen skal finne ut av. For min del så må jeg si at om ikke dama hadde noen som helst feil eller ting hun ikke ville jeg skulle oppdage, så ville jeg blitt svært mistenksom og ikke minst litt redd for om hun ville akseptere meg for den jeg er.

Alle mennesker har en eller flere ting som de ikke er så stolt av. Det kan variere fra hudproblemer, talefeil, lese og skrivevansker, hørselsfeil, helseproblemer eller andre ting.

Jeg ville ikke ha dumpet en dame pga. hun hadde noe som hun ikke var så veldig stolt av, hvis alt annet stemte. Jeg aksepterer at alle mennesker har feil.

Beklager på forhånd for eventuelle skrivefeil som dette svaret enn måtte inneholde.

Endret av Watermelon
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Jeg har sett flere kvinner nevne at kjæresten ikke hadde perfekt avstand mellom øynene, at han var en cm for kort, eller at nesa var så vidt litt skjev. Hvorfor er overfladiskhet kun toskete når menn er det?

Anonym poster: 93a499de31c245697d45c290b1518ac6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud. Jeg har sett flere kvinner nevne at kjæresten ikke hadde perfekt avstand mellom øynene, at han var en cm for kort, eller at nesa var så vidt litt skjev. Hvorfor er overfladiskhet kun toskete når menn er det?

Anonym poster: 93a499de31c245697d45c290b1518ac6

Hver sin smak. Synes det er toskete uansett kjønn.

Mvh Yvonne :heiajente:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Jeg har sett flere kvinner nevne at kjæresten ikke hadde perfekt avstand mellom øynene, at han var en cm for kort, eller at nesa var så vidt litt skjev. Hvorfor er overfladiskhet kun toskete når menn er det?

Anonym poster: 93a499de31c245697d45c290b1518ac6

Det er vel ikke kjønnsforskjeller der heller. Det er sikkert nok av menn som mener at kvinner ikke kan være som TS, men er de da den rette for henne, som var spørsmålet her? Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogmann

Den drømmen brast ganske raskt da jeg gikk inn på badet etter henne..oooh! the smell. Det var den dagen jeg lærte at kvinner også hadde et fordøyelsessystem. Baram dish!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Den drømmen brast ganske raskt da jeg gikk inn på badet etter henne..oooh! the smell. Det var den dagen jeg lærte at kvinner også hadde et fordøyelsessystem. Baram dish!

Ler så jeg griner :hoho:

Det er, hvor dumt det høres ut din humor jeg ville falt for, flørte flørte :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nijan

sånne små ting burde ikke ha noe å si :) kan ikke skjønne at du tror det hadde gjort han noe, om han liker deg så godt så bryr han seg ikke så mye om alt annet, men om han virkelig bryr seg om sånne små ting så er han ikke verdt å samle på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hva skal vi som har født barn si? Vi som fikk strekkmerker og ødelagt mage og det hele etter fødselen.

Da ville det ikke vært mange par i verden gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen er perfekte. Og er hun drømmedama så er hun drømmedama. Samme hvor "uperfekt" hun måtte være :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RamaLama

Hvis du gjør det til et problem så blir det et problem. At du er usikker på deg selv blir nok da et større problem enn at du har arr og hår. Selv om jeg ikke kan love deg at dette ikke er en deal breaker for noen som helst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogmann

Ler så jeg griner :hoho:

Det er, hvor dumt det høres ut din humor jeg ville falt for, flørte flørte :fnise:

Synd jeg ikke er homo da! darang dyshhh!!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har en sykdom som gjør at jeg er veldig hårete, ikke bare på legger og lår, men må neppe bort hår i ansiktet også, jeg har en mage som er stapp full i strekkmerker og masse overflødisk hud som jeg enda ikke har fått råd til å fjerne. Til tross for det så har jeg fått meg en fantastisk kjæreste som elsker meg for den jeg er og som får meg til å føle meg fin.

Det finnes en for deg også der ute som ikke bryr seg om eventuelle skavanker du har :)<br /><br /> Anonym poster: 2f4b1b4b9b117bd61463e65d0fccb9fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan hun være drømmedama dersom man vurderer å dumpe henne på grunn av dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Nok en heidundrende festlig tråd på KG. Politisk korrekte som man skal være, svarer alle at det har NULL betydning. Prøv å spør det samme spørsmålet men at den skjulte "skavanken" er at man ikke kan ha vaginal sex for eksempel. Da hadde du fått helt andre typer svar.....

For meg handler det om å være åpen og ærlig. Hvis man innleder et forhold og holder slikt skjult, har man jo allerede vist en mistillit mot partneren som neppe er positivt for forholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal vi som har født barn si? Vi som fikk strekkmerker og ødelagt mage og det hele etter fødselen.

Da ville det ikke vært mange par i verden gitt.

for ikke å snakke om traumet far oplever når han må stå mellom bena han før lekte seg og ta se et hode komme ut! Og så skal han ned der å leke igjen senere...

*fnis*

Jeg tenker at det er noen ting TS kan gjøre, som hårfjærning osv hvis det er et problem for henne at det er slik, laser for å hjelpe på arr osv Er det så ille at det plager henne kan hun ta det opp med sin lege, det er mange muligheter - dersom det plager henne.

Hvis det derimot ikke plager henne og mannen velger henne bort pga dette vil jeg påstå at han ikke er et tap. Et menneske som ikke evner se litt mer en det ytre er sjelden "dyp" nok mentalt til å vare livet ut i et forhold..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...