Gå til innhold

hva skjer med meg?


lilja

Anbefalte innlegg

er det noen som kan gi meg noen råd?? Jeg sluttet på ppiller i november. fikk da en blødning noen dager etter. dette var den 7/11. Etter dette har jeg hatt en bitteliten blødning(så godt som ingenting) den 2/12, og en vanlig menstruasjon den 10.. etter dette har jeg ikke fått mensen igjen, og jeg testet idag for graviditet men negativt.. Grunnen til at jeg lurer er at jeg idag våknet med litt magemurringer, men ikke som ved mens, og jeg er konstant svimmel. Det er så ille at jeg blir kvalm... Lurer jo nå veldig på denne svimmelheten. Har også prøvd å teste eggløsningen etter ca 10 dager etter sist mens, men ikke noe antydning til dette heller. Kan dette være at jeg får eggløsning nå? Har aldri hatt slike symptomer på mensen heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillen i.l.

Det er ikke godt å si om du har eggløsning.

Det er ganske individuelt hva man føler av symptomer når man har det. Noen merker ingenting, mens andre har det helt grusomt.

Jeg er usikker på hva slags symptomer som er de mest vanlige for de som kjenner el. Men jeg har litt hold-følelse på siden i underlivet når jeg har el. Og det berømte slimet da...

Ellers føler jeg ingenting.

Jeg forstår ikke helt hva du mener med: "Har også prøvd å teste eggløsningen etter ca 10 dager etter sist mens, men ikke noe antydning til dette heller."

Du hadde mens den 10/12 ?

Har du tatt eggløsnings-tester siden da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...