jabx Skrevet 25. juli 2012 #21 Skrevet 25. juli 2012 Er dere for feige til å stå for det dere mener, selv om dere er skjult bak et anonymt nick? Ja.
Gjest loren Skrevet 25. juli 2012 #22 Skrevet 25. juli 2012 Om jeg vil høre andres erfaringer rundt ting som har med samlivsbrudd/barnefordeling/sønnen min kan jeg poste anonymt samtidig som jeg anonymiserer innlegget ytterligere ved å f.eks endre alder/kjønn på barnet eller lignende. Dette er fordi jeg ikke ønsker at tanker/problemer rundt dette skal knyttes til meg som bruker, og knyttes opp til meg som person om noen kjenner meg igjen. 3
Vulpes Skrevet 25. juli 2012 #23 Skrevet 25. juli 2012 Det er litt for mange som poster som AnonymBruker etter min smak og, ja. Men noen ganger kan det rettferdiggjøres, og på mange måter er det en veldig kjekk funksjon som åpner for debatter man kanskje ikke ville hatt så mange av ellers. Jeg er jo ikke anonym i det hele tatt her inne, så om jeg skal skrive om noe privat huker jeg alltid av for AnonymBruker. Om jeg derimot diskuterer og kommer med synspunkt og meninger skriver jeg alltid med nick. 1
Grønt blad Skrevet 25. juli 2012 #24 Skrevet 25. juli 2012 Jeg poster innimellom som AnonymBruker. Det gjelder de gangene jeg skriver privat, ikke ønsker at ting skal bli knyttet opp mot min bruker og ting som kan gjøre det lettere å gjenkjenne meg utenfor dette forumet. Enkeltsaker vil kanskje ikke være så avslørende, men knyttes det mange nok enkeltsaker opp til en bruker er det lettere å bli gjenkjent, noe jeg helst vil unngå. Jeg har ikke noe imot at andre poster som AnonymBruker, og jeg synes det er frekke brukere både blant AB og de som poster med nick. 2
Gjest Lurifix Skrevet 25. juli 2012 #25 Skrevet 25. juli 2012 Poster under anonym ofte så jeg slipper at folk skal dra inn alt mulig jeg har sagt tidligere. Skjer jo hele tiden med enkelte brukere.
Gjest NozMonster Skrevet 25. juli 2012 #26 Skrevet 25. juli 2012 Jeg poster innimellom som AnonymBruker. Det gjelder de gangene jeg skriver privat, ikke ønsker at ting skal bli knyttet opp mot min bruker og ting som kan gjøre det lettere å gjenkjenne meg utenfor dette forumet. Enkeltsaker vil kanskje ikke være så avslørende, men knyttes det mange nok enkeltsaker opp til en bruker er det lettere å bli gjenkjent, noe jeg helst vil unngå. Jeg har ikke noe imot at andre poster som AnonymBruker, og jeg synes det er frekke brukere både blant AB og de som poster med nick. absolutt- men om du ser en bruker med nick som til en stadighet er for frekk for ditt skjønn, så kan man bare igonere vedkomne. Men det er betraktelig kjipere og igonere alle som skriver som AB fordi enkelte av dem ødelegger.
Grønt blad Skrevet 25. juli 2012 #27 Skrevet 25. juli 2012 absolutt- men om du ser en bruker med nick som til en stadighet er for frekk for ditt skjønn, så kan man bare igonere vedkomne. Men det er betraktelig kjipere og igonere alle som skriver som AB fordi enkelte av dem ødelegger. Godt poeng. Jeg har enda til gode å ignorere en bruker, så for meg er ikke dette noe problem, men skjønner at det blir anderledes for andre...
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2012 #28 Skrevet 26. juli 2012 Som anonym blir innlegget alltid objektivt vurdert. Hvis du er en "kjent" poster på godt eller vondt vil dette påvirke hvordan folk leser og responderer på innlegget. Anonym poster: 1b46621c1b95ca4618d1d46d6b865541 3
Gjest Lurifix Skrevet 26. juli 2012 #29 Skrevet 26. juli 2012 Som anonym blir innlegget alltid objektivt vurdert. Hvis du er en "kjent" poster på godt eller vondt vil dette påvirke hvordan folk leser og responderer på innlegget. Anonym poster: 1b46621c1b95ca4618d1d46d6b865541 Og dette.
Gjest Vampen Skrevet 26. juli 2012 #31 Skrevet 26. juli 2012 Som anonym blir innlegget alltid objektivt vurdert. Hvis du er en "kjent" poster på godt eller vondt vil dette påvirke hvordan folk leser og responderer på innlegget. Anonym poster: 1b46621c1b95ca4618d1d46d6b865541 Nuh ja, det er vel også en del "du er AB derfor vil jeg ikke høre på noe du har å komme med, selvom det kanskje var smart, feige, feige AB!". 3
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2012 #32 Skrevet 26. juli 2012 Nuh ja, det er vel også en del "du er AB derfor vil jeg ikke høre på noe du har å komme med, selvom det kanskje var smart, feige, feige AB!". Ja, det er vel ingen som liker og bli satt på plass av en de ikke vet hvem er, men som vet hvem du er. Men det er jo selvfølgelig et dårlig argument for å ikke lese AB. Anonym poster: 1b46621c1b95ca4618d1d46d6b865541 1
Gjest Raindrops Skrevet 26. juli 2012 #33 Skrevet 26. juli 2012 Jeg liker AB jeg, og jeg leser AB-innlegg like nøye som jeg leser andre innlegg. Siden jeg stort sett driter i andre brukere (med noen hederlige unntak) så er det ikke så stor forskjell for min del. Og jeg liker å ha muligheten til å gjemme meg litt når jeg føler at forumet blir litt "mye", for jeg klarer ikke å slutte å henge her uansett 6
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 26. juli 2012 #34 Skrevet 26. juli 2012 Etter at anonymbrukere og brukere uten avatar fikk sånn siluett-bilde så ser jeg ikke forskjell på dere uansett, så for meg spiller det ingen trille. Jeg er mest opptatt av hva som er skrevet, ikke hvem som har skrevet det. 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2012 #35 Skrevet 26. juli 2012 (endret) Hvorfor denne utstrakte bruken av å skrive anonyme innlegg ? Er dere ikke nok anonym gjennom nicket deres? Hvorfor er det så viktig for deg å sette folk i bås? Anonym poster: 097fcfcd96987396b913dd0ca2e8a898 Endret 26. juli 2012 av Bond 2
Inger88 Skrevet 26. juli 2012 #36 Skrevet 26. juli 2012 Jeg synes det er veldig greit å kunne benytte seg av ab funksjonen dersom jeg skal skrive noe jeg synes er litt flaut, om jeg ikke vill at andre skal vite ting om meg osv
Gjest Bond Skrevet 26. juli 2012 #37 Skrevet 26. juli 2012 Tråden ryddet for AB hets. Minner på, igjen, at det er ikke greit å generalisere over alle anonyme brukere. Og, jeg minner også på at gjentatte regelbrudd kan lede til utestengelse. Bond, mod
Gjest Wolfmoon Skrevet 26. juli 2012 #38 Skrevet 26. juli 2012 Nicket mitt gir meg omtrent 0 anonymitet her inne, jeg er særdeles lett gjenkjennelig :gjeiper: Derfor hender det stadig vekk at ab funksjonen brukes. Men jeg misbruker den ikke, og hadde nicket mitt hatt litt mer anonymitet hadde jeg ikke hatt behovet. Men vi bruker alle forumet forskjellig, og ab funksjonen har heldigvis kommet for å bli!
Sirah Skrevet 26. juli 2012 #39 Skrevet 26. juli 2012 Jeg poster også anonymt dersom jeg skriver noe personlig, som kan knyttes opp til meg som person eller min bruker. Jeg har flere bekjente som jeg vet at også "henger" her inne, og om jeg skriver noe jeg ikke vil at skal kunne spores tilbake til meg så poster jeg anonymt Jeg har full forståelse for at folk gjør det, spessielt når veldig mye som blir postet her inne ikke er direkte stuerent innimellom
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2012 #40 Skrevet 26. juli 2012 en av grunnene fordi med nick så kan du bli "forfuglt" av brukere. spesielt hvis du skriver noe litt sjokkerende eller noe. Har skjedd meg før, og det er plagsomt. Så jeg poster som anonym i de mest opphetede diskusjoner osv Anonym poster: 265cf342ed2fcd71523179a08ead44b2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå