Gå til innhold

Til dere som poster innlegg anonymt

Fremhevede innlegg

Gjest Coolaid
Skrevet (endret)

Hvorfor denne utstrakte bruken av å skrive anonyme innlegg ?

Er dere ikke nok anonym gjennom nicket deres?

Syns det er en fasinerende høy faktor av å poste som anonym bruker.

Endret av Coolaid
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal denne diskusjonen taes igjen? Jeg skjønner hvor du kommer fra, men det finnes jo en billion lignende tråder på hele forumet, og ikke er de gamle heller... De er gjerne mange sider lange og fulle av svar (og krangling).

• Liker 9
Gjest grapefrukt
Skrevet

Hvis man misliker funksjonen så ufattelig mye er det vel bare å overse innlegg av anonyme brukere og ikke bruke funksjonen selv?

Forøvrig, som nevnt, det finnes mange tråder om samme tema.

• Liker 4
Skrevet

La KG leve, lær deg å like Anonymbrukere! :tommelsmil:

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet (endret)

Hvorfor denne utstrakte bruken av å skrive anonyme innlegg ?

Fordi vi kan.

Er dere ikke nok anonym gjennom nicket deres?

Nei

Anonym poster: 1d88f88780a33483d630812b52529e0b

Endret av Bond
  • Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Fascinerende at denne diskusjonen dukker opp igjen omtrent daglig, og nesten ordrett lik hver gang. Er det en sammensvergelse, eller tror virkelig hver eneste som starter slike tråder at de er den første? Kanskje noen tenker at hvis det tas opp hver dag så må KG gi etter og fjerne anonym bruker (som forøvrig oppsto fordi folk klaget på gjestefunksjonen). Jeg vurderer snart å lage en "hvorfor klager dere på folk som poster anonymt"-tråd for hver eneste "hvorfor poster dere anonymt"-tråd som dukker opp. Men jeg innser at det ville blitt for mye arbeid :)

Anonym poster: e45954ffc6adc2c4e77d59788e8a48f2

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Skal denne diskusjonen taes igjen? Jeg skjønner hvor du kommer fra, men det finnes jo en billion lignende tråder på hele forumet, og ikke er de gamle heller... De er gjerne mange sider lange og fulle av svar (og krangling).

Ne-hei, ikke en billion, du overdriver meget nå, må jeg si.

Det eksakte tallet er 786 tråder.

Anonym poster: 9d2cc506f8366fe5e3566f8921aac343

• Liker 5
Skrevet

Jeg vurderer snart å lage en "hvorfor klager dere på folk som poster anonymt"-tråd for hver eneste "hvorfor poster dere anonymt"-tråd som dukker opp. Men jeg innser at det ville blitt for mye arbeid :)

De har blitt postet før de og :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

La KG leve, lær deg å like Anonymbrukere! :tommelsmil:

:daane:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De har blitt postet før de og :fnise:

Men ikke en billion ganger. Vi har åpenbart vært for slappe. :rolleyes:

Skrevet

Hvis du lager en slik tråd så lover jeg å poppe innom for å svare at "dette har blitt diskutert før!!" :fnise:

• Liker 1
Skrevet

:daane:

Dånte du? :sjokk:

AnonymBruker
Skrevet

Så få opp dampen, da! Jeg kan ikke stå for nesten all AB-postingen, så fint hvis du hjelper bittelitegrann til, menneske! Holder jo på å miste armen :grine:

Skrevet (endret)

Jeg har postet som anonym i flere år, rett og slett fordi jeg fant ut at jeg hadde delt litt for mye info om meg selv med min forrige bruker.

Jeg har opprettet ny bruker så poster ikke anonymt lengre, med mindre det er lett gjenkjenbart eller veldig personlig.

Endret av Bond
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dånte du? :sjokk:

Av sjokk! :sjokkert: Hadde jo et bestemt inntrykk av at man, vel, brukere med nick, nærmest hater AB-brukere...

• Liker 1
Skrevet

Av sjokk! :sjokkert: Hadde jo et bestemt inntrykk av at man, vel, brukere med nick, nærmest hater AB-brukere...

Personlig så synes jeg slett ikke at det er AB-erne som er de frekkeste og mest nesevise her inne. Man blir ikke automatisk sympatisk bare ved å ha et nick.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Så få opp dampen, da! Jeg kan ikke stå for nesten all AB-postingen, så fint hvis du hjelper bittelitegrann til, menneske! Holder jo på å miste armen :grine:

Det er jo de som tror at det faktisk ER samme person som står for all AB-posting. Faktisk en stund siden jeg har sett noen sånn tråd nå, der en lur person avslører at AB poster hele døgnet og er fanatisk tilhenger og motstander av absolutt alle saker. ;)

• Liker 4
Gjest Lady Di
Skrevet

Det er frekke brukere med nick og det er frekke anonyme brukere. Ikke skjær alle over en kam?

AnonymBruker
Skrevet

:murvegg:

Skulle ønske moderator kunne stenge tråder som tar opp et for lengst utdebattert emne.

Trådstarter: Synes du virkelig at du var original og våggal da du kom opp med idéen til denne tråden?

Anonym poster: cea34c330f0452da4cea7326a0fa9e84

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så driiiitlei av denne diskusjonen!!

Slik jeg ser det burde alle poste som anonyme, for det er altfor mange med nick som "bonder" og blir for følelsesmessig knyttet til forumet. Og altfor mange av de igjen tror de eiger hele forumet og har flere rettigheter. Man blir ikke like følelsesmessig tilknyttet når man poster som AB

Anonym poster: 0c727101d269af9e4a98da529467559c

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...