Drømmeren Skrevet 20. september 2012 #221 Del Skrevet 20. september 2012 Har tatt to nye graviditetstester og én eggløsningstest, og de ble alle positive etter sånn halvannet minutt og veldig klare etter tre minutter. Det er ikke tvil! Jeg har noe på gang i magen min!!! Legger ut bilder i morgen. Tør ikke håpe ordentlig før jeg ser "gravid" lyse mot meg fra en CB-digital. Jubler litt stille enda! og sier et stille gratulerer!!! når CB sin er positiv i morgen slår jeg ut håret og jubler av full hals!! :) :duskedame: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 20. september 2012 #222 Del Skrevet 20. september 2012 Foresten.. er du mange dpo nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 20. september 2012 Forfatter #223 Del Skrevet 20. september 2012 Foresten.. er du mange dpo nå? Jeg er bare 11-12 dpo, så kan vel ikke ta CB før søndag? Men, noe er på gang for de testene fra billige-tester ble positive innen tidsfristen og må ikke engang tolkes, de viser gravid, hihihi. Jubler bittelitt inni meg, men er jo enda alt for tidlig til å råjuble, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest airam90 Skrevet 20. september 2012 #224 Del Skrevet 20. september 2012 Har tatt to nye graviditetstester og én eggløsningstest, og de ble alle positive etter sånn halvannet minutt og veldig klare etter tre minutter. Det er ikke tvil! Jeg har noe på gang i magen min!!! Legger ut bilder i morgen. Tør ikke håpe ordentlig før jeg ser "gravid" lyse mot meg fra en CB-digital. Nææ så spennendes!!!! Jeg fikk også en svaaaaak svaaaak strek idag!!! Ble helt satt ut!! Jeg tok den, såg ikke på den, tok meg en dusj og når jeg kom ut var den der!! Jeg tenkte også at det mest sannsynlig var en falsk eller skyggestrek, men vi får se til helgen! Er ikke helt overbevist, men håpet steg av at du nettopp fikk slik test og at de har blitt sterkere! HÅÅÅPER det skjer med meg og!! Får gi deg en liten gratulasjon, så skal jeg gi deg en enda større en når du vet mer! :D Jeg tror nemlig du har en luring i magen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 20. september 2012 Forfatter #225 Del Skrevet 20. september 2012 Nææ så spennendes!!!! Jeg fikk også en svaaaaak svaaaak strek idag!!! Ble helt satt ut!! Jeg tok den, såg ikke på den, tok meg en dusj og når jeg kom ut var den der!! Jeg tenkte også at det mest sannsynlig var en falsk eller skyggestrek, men vi får se til helgen! Er ikke helt overbevist, men håpet steg av at du nettopp fikk slik test og at de har blitt sterkere! HÅÅÅPER det skjer med meg og!! Får gi deg en liten gratulasjon, så skal jeg gi deg en enda større en når du vet mer! :D Jeg tror nemlig du har en luring i magen din Oioiii, har du lagt ut bilde? :) Ja, billigstripsa mine er alle positive, ingen tvil egentlig. Streken er absolutt sterkere enn på bilde jeg la ut tidligere i dag. Sitter på iPhone og den nekter meg dessverre å legge ut bilde nå. Men, legger ut i morgen:) Hva er dine symptomer så langt? Mine er: * Masse stikkinger i magen * Høy temperatur (over 37) og hetetokter hver morgen * Oppblåst mage, kan ikke holde den inn * Såre brystvorter, vondt på siden av brystene (ømme) * Øm korsrygg * Sulten, men vil ikke ha mat (unntatt is og annen junk) * Våkner så tissatrengt om nettene at det er helt krise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest airam90 Skrevet 20. september 2012 #226 Del Skrevet 20. september 2012 Oioiii, har du lagt ut bilde? :) Ja, billigstripsa mine er alle positive, ingen tvil egentlig. Streken er absolutt sterkere enn på bilde jeg la ut tidligere i dag. Sitter på iPhone og den nekter meg dessverre å legge ut bilde nå. Men, legger ut i morgen:) Hva er dine symptomer så langt? Mine er: * Masse stikkinger i magen * Høy temperatur (over 37) og hetetokter hver morgen * Oppblåst mage, kan ikke holde den inn * Såre brystvorter, vondt på siden av brystene (ømme) * Øm korsrygg * Sulten, men vil ikke ha mat (unntatt is og annen junk) * Våkner så tissatrengt om nettene at det er helt krise Jeg har: - Feber (i to/tre dager nå) - veldig øm korsrygg - må tisse ofte - masse stikking i magen - sulten men vil ikke ha mat - svimmel - hetetokter - festeblødning?! hverfall en blødning i 2-3 dager. Disse er de jeg kommer på Har lagt ut test ja! På dagboken min :D Vanskelig å få den skikkelig med på bildet, men både jeg og mannen såg den! Typisk så var dette siste billigstripsen min, har en CB og en stav igjen. Venter med å ta staven før lørdag/søndag Skal lete og se om jeg kan finne flere billigstripser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 20. september 2012 Forfatter #227 Del Skrevet 20. september 2012 Jeg har: - Feber (i to/tre dager nå) - veldig øm korsrygg - må tisse ofte - masse stikking i magen - sulten men vil ikke ha mat - svimmel - hetetokter - festeblødning?! hverfall en blødning i 2-3 dager. Disse er de jeg kommer på Har lagt ut test ja! På dagboken min :D Vanskelig å få den skikkelig med på bildet, men både jeg og mannen såg den! Typisk så var dette siste billigstripsen min, har en CB og en stav igjen. Venter med å ta staven før lørdag/søndag Skal lete og se om jeg kan finne flere billigstripser. Har faktisk slitt med feber på kveldstid (ikke ellers i døgnet), voldsomme hodepiner og noe som ligner urinveisinfeksjon. På mandag var jeg så tørst at jeg ikke visste hva jeg skulle gjøre av meg, men det kan ha vært noe helt annet som forårsaket det altså. Dette er sååå spennende:) At du klarer å vente så lenge er dødsbra! Du er flinkere enn meg. Kjæresten min er på apoteket nå og handler inn CBer, hehe. Har BT-er, men en CB føles så mye mer ... trygt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest airam90 Skrevet 20. september 2012 #228 Del Skrevet 20. september 2012 Har faktisk slitt med feber på kveldstid (ikke ellers i døgnet), voldsomme hodepiner og noe som ligner urinveisinfeksjon. På mandag var jeg så tørst at jeg ikke visste hva jeg skulle gjøre av meg, men det kan ha vært noe helt annet som forårsaket det altså. Dette er sååå spennende:) At du klarer å vente så lenge er dødsbra! Du er flinkere enn meg. Kjæresten min er på apoteket nå og handler inn CBer, hehe. Har BT-er, men en CB føles så mye mer ... trygt. Haha, tuller du? Wow. Jeg har nettopp hatt noe jeg trodde var urinveisinfeksjon og syns fortsatt jeg har det smått enda. Føler liksom tissetrang. Jeg har også vært kjempetørst, jeg pleier liksom klare meg med et glass cola, men igår drakk jeg minst 4. Hahaha! Ja, CB er helt klart mye tryggere. Jeg "sparer" min til jeg er 100 % sikker på at jeg er gravid. Vet ikke hvorfor. Hold meg oppdatert på testene :D gleder meg til å se bilde! Sykt morsomt at alt er så likt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 20. september 2012 Forfatter #229 Del Skrevet 20. september 2012 Haha, tuller du? Wow. Jeg har nettopp hatt noe jeg trodde var urinveisinfeksjon og syns fortsatt jeg har det smått enda. Føler liksom tissetrang. Jeg har også vært kjempetørst, jeg pleier liksom klare meg med et glass cola, men igår drakk jeg minst 4. Hahaha! Ja, CB er helt klart mye tryggere. Jeg "sparer" min til jeg er 100 % sikker på at jeg er gravid. Vet ikke hvorfor. Hold meg oppdatert på testene :D gleder meg til å se bilde! Sykt morsomt at alt er så likt! Ekkel detalj til: klør tidvis nedentil også. Det er visst vanlig også, haha. Men, utrolig artig hvor likt vi har det ja:) Jeg er rimelig overbevist at du er gravid jeg. Når du har positiv test allerede nå, så vil den være positiv på lørdag også Hadde du bodd nærme meg (Årvoll/Tonsenhagen), skulle du fått noen av meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest airam90 Skrevet 20. september 2012 #230 Del Skrevet 20. september 2012 Ekkel detalj til: klør tidvis nedentil også. Det er visst vanlig også, haha. Men, utrolig artig hvor likt vi har det ja:) Jeg er rimelig overbevist at du er gravid jeg. Når du har positiv test allerede nå, så vil den være positiv på lørdag også Hadde du bodd nærme meg (Årvoll/Tonsenhagen), skulle du fått noen av meg Det har jeg faktisk ikke merket, men har hatt en del klumpete uflod(haha). Jeg er hvertfall overbevist om du er gravid! Gleder meg til du får lagt ut bilde! :D Nei, jeg blir nok nødt til å ta en test imorgen jeg. Dette er for spennendes! Lykke til videre med testingen! :D Blåser masse babystøv på dere! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 20. september 2012 #231 Del Skrevet 20. september 2012 Så spennende, dette unner jeg deg virkelig Pyntestøv! Litt forsiktig jubling herfra! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 20. september 2012 Forfatter #232 Del Skrevet 20. september 2012 Det har jeg faktisk ikke merket, men har hatt en del klumpete uflod(haha). Jeg er hvertfall overbevist om du er gravid! Gleder meg til du får lagt ut bilde! :D Nei, jeg blir nok nødt til å ta en test imorgen jeg. Dette er for spennendes! Lykke til videre med testingen! :D Blåser masse babystøv på dere! :D Gleder meg STORT til å se testen din i morgen. Lykke til Så spennende, dette unner jeg deg virkelig Pyntestøv! Litt forsiktig jubling herfra! Takk!! Gratulerer med 12 uker forresten. Du må legge ut flere magebilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 20. september 2012 Forfatter #233 Del Skrevet 20. september 2012 Jeg tok to CB tester også jeg. Helt klart kryss og Gravid 1-2 uker!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 20. september 2012 #234 Del Skrevet 20. september 2012 GRATULERER!!!!! GRATULERER!!!!!! JUBEL I STUA!!!!! :danse: :hoppe: :strix: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solsikke Skrevet 20. september 2012 #235 Del Skrevet 20. september 2012 GRATULERER!! :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest airam90 Skrevet 20. september 2012 #236 Del Skrevet 20. september 2012 HURRA!!! ÅH så glad jeg er på dine vegne!! Hvordan føles det? Hååper jeg følger samme vei som deg imorgen, hihi :) Nok en gang, gratulerer så mye!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 20. september 2012 Forfatter #237 Del Skrevet 20. september 2012 Tuuuuuuuuusen takk jenter!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 20. september 2012 Forfatter #238 Del Skrevet 20. september 2012 HURRA!!! ÅH så glad jeg er på dine vegne!! Hvordan føles det? Hååper jeg følger samme vei som deg imorgen, hihi :) Nok en gang, gratulerer så mye!!! Skremmende, og fint, på én og samme tid Jeg er overrasket over hvor fort det gikk, men nå vet jeg i hvert fall at fertil er jeg, om denne perioden ikke skulle gå bra. Kjæresten er overlykkelig. Nå blir vi en liten familie:) Håper du får like gode resultater i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 20. september 2012 #239 Del Skrevet 20. september 2012 Aaaaaaaw, gratulerer Pyntestøv!!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 21. september 2012 Forfatter #240 Del Skrevet 21. september 2012 Legger ved alle testene mine i går (åkei, ikke alle, for jeg tok vel omlag 6, haha. Så én mangler), men ja... uten tvil: GRAVID!! :hoppendeglad: Legger også ved magen min da den de siste dagene har vært vond og oppblåst. Jeg ser jo allerede litt gravid ut, eller? Har ei venninne som så ut som hun var i andre trimester i sitt første, men dette er nok mer en mage som ikke helt skjønner hva som skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå