Gå til innhold

Hvordan spørre en gutt om han fortsatt er interessert..?


Jentejente24

Anbefalte innlegg

Den der "hvem skal ta kontakt først" leken er bare tull. Hvis du har lyst til å treffe fyren så ring å si det. Enten sier han ja, og da er jo saken grei. Sier han nei så er også saken grei. Ikke gå rundt og lur på om ting kommer til å skje. Få ting til å skje.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sitter med AKKURATT samme situasjon som deg, TS. og jeg har kommet frem til konklusjonen; ikke sende melding. siden han ikke har sendt melding er jeg/du tydeligvis ikke så viktig for han, og da vil vel ikke vi ha kontakt med han heller? jeg er vertfall ikke interessert i å være en som kan stikke innom/prate med når det passer han. Ønsker gutten mer kontakt, så får han gjøre det.

Hvis du har vist ham interesse, og han ikke viser deg noen interesse, så er det korrekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har vist ham interesse, og han ikke viser deg noen interesse, så er det korrekt.

han har vist interesse han også, han viste egentlig mer interesse enn meg. helt til han plutselig mente at jeg ville mer enn han, og han hadde nettop gått ut av et langt forhold og ikke ønsket kjæreste akkuratt nå.. føler jeg kan lese denne gutten godt nok til at jeg skjønner at det var en spansk en for at han ikke ville ha mer med meg å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han har vist interesse han også, han viste egentlig mer interesse enn meg. helt til han plutselig mente at jeg ville mer enn han, og han hadde nettop gått ut av et langt forhold og ikke ønsket kjæreste akkuratt nå.. føler jeg kan lese denne gutten godt nok til at jeg skjønner at det var en spansk en for at han ikke ville ha mer med meg å gjøre.

Tja, det kan være en spansk en, eller det kan rett og slett være at han ikke orker et nytt seriøst forhold igjen nå.

Resultatet blir uansett det samme for deg; han vil ikke det samme som du vil, og da kommer ikke du videre med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har nå rett og slett bare tatt og slettet han fra skype.. ikke facebook enda, men han er ikke noe særlig pålogget så det plager meg ikke stort. Det som plaga meg mest var å se han logge på på skype osv.. jeg greide ikke holde meg her for noen dager siden og skrev bare "er det meningen jeg skulle ta et hint eller? :P " fikk aldri svar på den.. vet han har såkalt ødelagt tastatur men hadde han da vært interessert hadde jeg ihvertfall fått en sms så fort som bare det om at han fortsatt var interessert..

Men den setningen til han ødela ikke noe mer for min del, men har lagt bort tanken om å konfrontere med "bare si det om du ikke er interessert"-greia. Det er viktig for meg å bygge opp egen selvtillit om dagen grunnet flere forskjellige ting, og jeg tror at det å greie å la være å ta mye kontakt og gå med hodet hevet ut av det, er den beste boosten for selvtilliten min nå, i motsetning til å "mase" på en som åpenbart ikke ofrer meg en tanke:P Og det føltes også bedre på selvtilliten da JEG slettet han bort, uansett hvor barnslig det sikkert høres ut:P Er det noe jeg har å lære ift gutter og forhold så er det å prøve å være mindre "dørmatte" enn det jeg har vært i fortiden.. prøve å la ting prelle litt mer av meg:)

Hadde et nestenforhold til en fyr for ca et år siden, som hade vart en god stund.. DA krevde jeg et svar og en samtale med han da han plutselig ble helt fraværende og nesten ikke tok kontakt. Men det blir igjen en helt annen og mer seriøs situasjon! Hvorfor gjøre det mer seriøst og alvrolig enn det er..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det kan være en spansk en, eller det kan rett og slett være at han ikke orker et nytt seriøst forhold igjen nå.

Resultatet blir uansett det samme for deg; han vil ikke det samme som du vil, og da kommer ikke du videre med han.

tja, er ikke klar for noe kjæreste selv. men når en gutt viser så mange tegn på forelskelse til og plutselig ta avstand er det likegreit og la være. selv om det var en kjip avslutning er det nok det beste i lengden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...