Gå til innhold

Både bestevenn og kjæreste i ett, noen som har mistet det?


Gjest Ts

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Brillefin

Slik en kjemi er unik og dyrebar. Et stort tap.. Hva skjedde som gjorde at dere allikevel skiltes..?

Vi hadde vel mer bestevenn-følelse for hverandre etterhvert.., vi er enda venner selv om vi nå bor i hvert vårt land (studier)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistet følelser, så på han mer som en venn av ulike årsaker, dette var ikke gjensidig og endte med at han ikke klarte å ha kontakt med meg lenger. Trist men nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde blitt litt for mye bestevenner til å fortsette som kjærester.

Jeg kommer aldri til å slutte å være glad i ham, men som venn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første kjæreste var min beste venn. Vi ble sammen da vi begge var 18 og var sammen i nesten 7 år. Bodde sammen og var noen år i England sammen. Dvs vi ble hverandres beste venner. Det var utrolig trist da vi ikke lengre hadde kjærestefølelser for hverandre og vi voks fra hverandre som par. Savnet han i flere år som min bestevenn.

Min siste ex var jeg sammen med også i flere år og vi har barn sammen. Her gikk også følelsene over fra å være kjærester til heller å være venner. Vi er heldigvis bestevenner også i dag. Noe mange rundt oss syns er rart. Vi snakker med hverandre nesten hver dag og ikke bare om barna og vi kan dra på kortere turer sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik en kjemi er unik og dyrebar. Et stort tap.. Hva skjedde som gjorde at dere allikevel skiltes..?

Det er det som ofte er vanskelig når man blir betatt eller deler seng med en venn. Jeg har vært sammen med flere, men er ikke uvenner.

Grunnen til at jeg bruker briller og går fra en mann, er hvis han blir sjalu og ikke takler at jeg har venner. ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min eks og jeg var veldig gode venner. Etter nesten 10 år fant vi ut at det ikke var mye kjæreste forhold igjen hos oss. Greit nok det skjer. Enten vokser man sammen eller fra hverandre, men vi var veldig gode venner.

Holdt kontakten i et par år, men sakte skle vi vekk fra hverandre, hvor tilslutt vi ikke hadde noen kontakt med sin "venn" tidligere kjæreste.

Det bare skjer. Noen klarer holde på venskapet, men tror de fleste som prøver sklir fra hverandre etter som årene går.

Nye kjærester og venner kommer og den personen du trodde var veldig viktig for deg virker ikke så viktig lengre å ha rundt deg i hverdagen.

Endret av Perrin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var ikke klar for noe forhold. Vi møtte hverandre alt for tidlig. Kom ut fra et ødeleggende forhold hvor hu ikke hadde klart å komme seg helt videre.

Alt klaffa, hun var den første som kommenterte det. Utrolig kjipt når det skjer. Si hadet til den beste sexen og de beste samtalene du har hatt med noen.

Vi bor ikke på samme sted så vi omgås ikke. Ble ganske brått kan du si. Av og til ringer hun og vi prater som før. Men så blir det stille igjen - og jeg vet jeg har følelser for henne fremdeles og har ikke lyst til å sette meg selv i en posisjon hvor jeg bare blir mer såret og skuffa. Ikke er jeg noen uerfaren fjortis som føler slikt om gud og hvermann heller. Kjipt.

Anonym poster: 9add3be3118c7eeeec182586a658baea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...