Gå til innhold

Kristian Valen og supermodellen Tyra Banks


liv

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Det er da en velkjent sak at det er visse ansiktstrekk som går igjen hos mange homofile! For Valens del, som for mange andres, er det munnpartiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er da en velkjent sak at det er visse ansiktstrekk som går igjen hos mange homofile! For Valens del, som for mange andres, er det munnpartiet.

HVA?!!!! :o :o :o

Hva er dette for slags sprøyt?!

Tuller du?!

Hvor og blant hvem er dette kjent da om jeg tør spørre?!

Regner med at du kan deokumentere eller i allefall vise til hvor du har denne "allmenkjente kunnskapen" fra.

Er du sikker på at du ikke tenker på mer sosiale likhetstrekk... som for eksempel at det i enkelte homofile miljøer er sterk designinteresse og at mange dermed er tidlig ute med de siste trendene... Jeg tror IKKE at KV er homofil... (men det har hverken jeg eller du noe med)

Men han er en trendy mann. (Og han er faktisk veldig hipp på håret selv om jeg personlig ikke synes det er pent. )

Han virker dessuten veldig sympatisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da en velkjent sak at det er visse ansiktstrekk som går igjen hos mange homofile! For Valens del' date=' som for mange andres, er det munnpartiet.[/quote']

:wink: jaha, det er nytt for meg. Si meg, på hvilken bakgrunn har du får å si noe slik? Hvor henter du informasjonen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: homofile trekk ved munnpartiet, kommentarer som at han eller Tyra ikke har noe å fare med..fint at noen her kjenner begge godt nok til å si det da..

Alt jeg føler jeg kan si er det samme som det som ble skrivd over her; at hun er uansett en av verdens største supermodeller og at på det grunnlaget er det overraskende at hun EVNT. er sammen med en "vanlig", nordmann :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg kjenner dem ikke. Behøver jo ikke å kjenne Valen for å se om han ser homofil ut eller ikke.

Noterer at noen her mener at det aldri går an å se på en person at han sannsynligvis er homofil. Jeg har vanskelig for å tro dere, og setter det på kontoen for malplassert politisk korrekthet. Det må gå an å si at noen ser homofile ut uten at dette blir tolket som om at man ser ned på dem.

Eksempler: Robert Stoltenberg, han der rødhårede i "Syv søstre". Kommer ikke på flere i farten.

Dette er alt fra meg om denne saken. Vil ikke ødelegge tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noterer at noen her mener at det aldri går an å se på en person at han sannsynligvis er homofil. Jeg har vanskelig for å tro dere, og setter det på kontoen for malplassert politisk korrekthet. Det må gå an å si at noen ser homofile ut uten at dette blir tolket som om at man ser ned på dem.

Kjære deg gjest... om du ikke svarer på det du får direkte spørsmål om så synes jeg du er litt feig.

Jeg lurte på hvor du hadde det fra at homofile har felles fysiske trekk. Det er en ganske hårreisende uttalelse for mange av oss, og ettersom du setter det frem som noe som er "et kjent faktum" regner jeg med at du kan si hvor du har det fra.

Jeg er nemlig et opplyst menneske som aldri har hørt noe lignende før. Og på debatten her er ser jeg at jeg ikke er alene... så så veldig "velkent" er det visst ikke. Om du ikke kan fortelle hvor du har opplysningene fra, så tar jeg det som at du bare har det fra ditt eget hode, det er ikke det samme som at det er en kjent sak.

Jeg hadde ikke reagert om du sa at du "syntes noen ser homofile ut". For mange homofile har en lik (kles/hår) stil for eksempel. Eller spesielle fakter. Men det er ikke så rart ettersom de tross alt vanker og identifiserer seg med det samme miljøet. Personlig så tror jeg at homofili er genetisk betinget, at et menneske er født homofil og er det til graven. På samme måte som at noen er venstrehendte og at noen har rødt hår.

Men å si at homofile har felles ansiktstrekk er noe helt annet.

Det handler ikke om politisk korrekthet, det hander om å sette fram noe som en velkjent sannhet, når det ikke kommer annetsteds fra enn ditt eget hode.

Og å svare på direkte spørsmål er ikke det samme som å ødelegge en diskusjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg kjenner dem ikke. Behøver jo ikke å kjenne Valen for å se om han ser homofil ut eller ikke.

Noterer at noen her mener at det aldri går an å se på en person at han sannsynligvis er homofil. Jeg har vanskelig for å tro dere, og setter det på kontoen for malplassert politisk korrekthet. Det må gå an å si at noen ser homofile ut uten at dette blir tolket som om at man ser ned på dem.

Eksempler: Robert Stoltenberg, han der rødhårede i "Syv søstre". Kommer ikke på flere i farten.

Dette er alt fra meg om denne saken. Vil ikke ødelegge tråden.

Feil!! Du sa munntrekk, det er det vi reagerer på :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest hele tråden, men jeg synes Tyra er ganske down-to-earth og kan snakke for seg. Hun er sikkert ikke ilag med den fyren heller, bare VG som lager kaos. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Popelka ulogget

Jeg synes faktisk også man ofte kan gjette seg til om en person er homofil eller ikke bare ved å se et bilde av vedkommendes ansikt. Men ikke alle har spesielle "munntrekk", tror jeg!

Synes Valen er en litt pussig fyr, med det blekede håret håret og litt vel "hippe" klær...Men han er sikkert hyggelig! Tyra har jeg ingen formening om, men jeg ser jo at hun er pen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...