Gå til innhold

Hva er det beste med å ha kjæreste / å være singel ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kommenter det du syntes er det beste med å ha kjæreste, eller det å være singel! Eller begge, om du vil.

Jeg har kjæreste, og jeg synes det beste er at når jeg er ute med venninnene mine, vet jeg at han venter på meg hjemme! Åhh, elsker den følelsen <3 Å komme hjem til kjæresten miiin, etter en lang natt på byen. Jeg kan jo danse med andre gutter osv, men aldri noe mer enn det, og det er veldig deilig. Så slipper jeg alt det stresset med å flørte osv!

Anonym poster: 4eddee29827061dc4430682e388e0211

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NozMonster

det beste med kjærestelivet: tryggheten, nærheten, å føle at noen er glad i deg og bryr seg om hvordan du har det til en hver tid, og at økonomiske utgifter blir litt mindre.

det beste med singellivet: ingen andre å prioritere og ta hensyn til til en hver tid. ingen dårlig samvittighet om man er på farten i et par-tre-fem dager i strekk. Det er større sjangse for at spontane og impulsive ting skjer. Man kan ta all plass man vill i senga og fise så mye man bare vil :tunge1:

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LonelyAngel

Det beste med singellivet synes jeg er at selvtilitten min alltid er mye bedre da. Får mye oppmerksomhet og går mye ut med jentene på byen. (Når jeg har kjærest så synker alltid selvtilitten etter en periode, merkelig det der..)

Det beste med å ha kjæreste er at man har noe der som alltid støtter deg, koser med deg, har sex med deg og generelt er der. (Jeg skulle også skrive "og snakker med deg", men det er ikke alltid han gidder å prate så masse så jeg strøk den :icon_lol: )

Endret av LonelyAngel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Armkroken som jeg skal krype inn i om få strander er høyt oppe på lista :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste med å ha kjæreste:

Man har en å dele alt med. Sorger, gleder, latter og alt man opplever.

Man har alltid noen å komme hjem til eller som kommer hjem til deg.

Og en god armkrok å sove i som holder deg varm når vinduet er åpent om natten. Hehe.

Det beste med å være singel:

Man har så jævlig mye tid for seg selv at man får gjort ALT og en god del mer.

Jeg foretrekker kjæreste da. Ihvertfall nå. Når/om jeg blir singel tipper jeg at jeg foretrekker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...