Gjest asanti Skrevet 7. desember 2012 #101 Del Skrevet 7. desember 2012 Heisann! Innom å sier hei i boka di, viste ikke før nå at du hadde en dagbok jeg.. Litt sløv Kjedelig at NAV bruker en hel måned på behandlingen da! Jeg har vært borti noe av det samme selv, og man blir altså veldig stresset når man må gå rundt og ikke vite om og når man får penger.. Kjedelig at det skjer rett før jul også da. Men du har vel en samboer du kan snike litt på? Har vi termin på samme dag vi? Syntes å huske det fra terminklubben.. Ha en fin dag! Koselig at du titter innom her og. Jo, har jo en samboer jeg kan låne litt av. Men han har selvfølgelig fått alle regningene etter oppussing av garasje denne måneden så der er det like trangt som her. Vi ble enige om at begge skal prøve å være veldig sparsomme denne måneden sånn at når jeg (forhåpentligvis) får betalt for to måneder i Januar kan vi ta av med shopping til den lille. Jeg har termin 29.Mars, hadde vært morro om vi hadde samme dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little princess Skrevet 7. desember 2012 #102 Del Skrevet 7. desember 2012 Koselig at du titter innom her og. Jo, har jo en samboer jeg kan låne litt av. Men han har selvfølgelig fått alle regningene etter oppussing av garasje denne måneden så der er det like trangt som her. Vi ble enige om at begge skal prøve å være veldig sparsomme denne måneden sånn at når jeg (forhåpentligvis) får betalt for to måneder i Januar kan vi ta av med shopping til den lille. Jeg har termin 29.Mars, hadde vært morro om vi hadde samme dag! Er jo typisk at slik skjer i måneder der det allerede er trangt da, kjedelig.. Men om du får betalt for 2 måneder på nyåret så kan du jo storkose deg med shopping til den lille Jeg har menstermin den 27. og UL termin den 30. Mars, men det er vel sistnevnte som stemmer, for etter å ha vært på 2 ultralydundersøkelser så var begge spesialistene -uavhengig av hverandre- enig om at 30. stemmer best Men ikke at det har så utrolig mye å si da, disse små kommer ikke ut før de er klare uansett så det er vel bare å smøre seg med tålmodighet regner jeg med Fin vogn dere skal ha forresten! Tror det er litt mer vedlikehold på de leatherette-bagene enn de med vanlig stoff? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 7. desember 2012 #103 Del Skrevet 7. desember 2012 Er jo typisk at slik skjer i måneder der det allerede er trangt da, kjedelig.. Men om du får betalt for 2 måneder på nyåret så kan du jo storkose deg med shopping til den lille Jeg har menstermin den 27. og UL termin den 30. Mars, men det er vel sistnevnte som stemmer, for etter å ha vært på 2 ultralydundersøkelser så var begge spesialistene -uavhengig av hverandre- enig om at 30. stemmer best Men ikke at det har så utrolig mye å si da, disse små kommer ikke ut før de er klare uansett så det er vel bare å smøre seg med tålmodighet regner jeg med Fin vogn dere skal ha forresten! Tror det er litt mer vedlikehold på de leatherette-bagene enn de med vanlig stoff? Ja, det er veldig kjedelig. Kom å på igår kveld at jeg har en oppsamlet akupunkturregning som skal betales på tirsdag, meen jeg tenker at jeg smisker med foreldrene mine. De har ofte sagt at om jeg ikke har råd til å behandle migren selv så skal de hjelpe. Hadde menstermin 31.Mars, så ble ul 29.Mars. Fornøyd med det. Men som sagt, de små kommer når de er klare for det. Takk, gleder meg til å få den i hus. Det er nok ikke noe forskjell på vedlikehold mtp at den er i mørkt "skinn", det er jo i utgangspunkte lettere å holde skinn rent enn stoff. Vi valgte brun siden vi bor i en malmby, så slipper vi å ende opp med rød vogn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 8. desember 2012 #104 Del Skrevet 8. desember 2012 Lekker vogn! Ha en super helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 8. desember 2012 #105 Del Skrevet 8. desember 2012 Takk, jeg er veldig fornøyd! Ha en flott helg du å My. Forresten, nå ønsker jeg meg snø! Hvor blir det av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 8. desember 2012 #106 Del Skrevet 8. desember 2012 Takk, jeg er veldig fornøyd! Ha en flott helg du å My. Forresten, nå ønsker jeg meg snø! Hvor blir det av? Dersom du bor på østlandet, så kan jeg meddele store mengder med snø i flere dager fremover.. Ha en herlig lørdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 8. desember 2012 #107 Del Skrevet 8. desember 2012 Vi kan godt bytte. Vi har snø og jeg vil ikke ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 8. desember 2012 #108 Del Skrevet 8. desember 2012 Da hadde jeg funnet veien inn i din dagbok Gratulerer så masse med forlovelsen Ang hvilken fing (nå kommer jeg jo lenge etter da ) men det er som alle har skrevet, at i Norge er det høyre, å utland venstre Jeg har min på høyre Har dere ikke snø i nord? Til og med her i Stavanger har vi snø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 8. desember 2012 #109 Del Skrevet 8. desember 2012 Det kom ganske greit med snø i Oktober. Men siden har det ikke vært noe! Jeg er så skuffet. Vil ha snø nå, er jo nesten så man ser gresset flere plasser her. Sånn skal det jo ikke være. Tusen takk, hyggelig at du fant fram hit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 8. desember 2012 #110 Del Skrevet 8. desember 2012 Om dere ikke har sett det allerde så er det 30% på barnevarer på Kid. Fikk kjøpt dyne, laken og sengesett idag. Litt mer å krysse av listen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 9. desember 2012 #111 Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) Om dere ikke har sett det allerde så er det 30% på barnevarer på Kid. Fikk kjøpt dyne, laken og sengesett idag. Litt mer å krysse av listen. Takk for tipset! Hva slags størrelse kjøper du på dyne forresten? Tenkte den minste størrelsen til vogna, men det er kanskje greit med en større til senga? Ha en fin søndag Endret 9. desember 2012 av Frøken Vims Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little princess Skrevet 9. desember 2012 #112 Del Skrevet 9. desember 2012 Om dere ikke har sett det allerde så er det 30% på barnevarer på Kid. Fikk kjøpt dyne, laken og sengesett idag. Litt mer å krysse av listen. Så bra du sa ifra, takk! Reger med det er over helga også eller var deg kun lørdsgstilbud? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 9. desember 2012 #113 Del Skrevet 9. desember 2012 Så bra du sa ifra, takk! Reger med det er over helga også eller var deg kun lørdsgstilbud? Lurer jeg på også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 9. desember 2012 #114 Del Skrevet 9. desember 2012 Mener på at det sto fram til 24.12.12, så da er det over helgen å. Jeg kjøpte dynen i str 80x100, og når jeg kom hjem kom hjem på at jeg egentlig sku ha kjøpt en mindre str. Men de små vokser jo så fort at det gjør vel ikke noe. Kjøpte to sengesett, to vanlige laken og ett tisselaken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little princess Skrevet 9. desember 2012 #115 Del Skrevet 9. desember 2012 Mener på at det sto fram til 24.12.12, så da er det over helgen å. Jeg kjøpte dynen i str 80x100, og når jeg kom hjem kom hjem på at jeg egentlig sku ha kjøpt en mindre str. Men de små vokser jo så fort at det gjør vel ikke noe. Kjøpte to sengesett, to vanlige laken og ett tisselaken. Sjekket på Kid.no nå og der stod det at tilbudet varer til den 24. ja Kjøpte du fiber- eller dundyne? Jeg er litt usikker på hva jeg skal gjøre der, dun er jo best sies det, men det ligger mye allergier og eksem i familien min, så av den grunn så heller jeg mer mot fiberdyne.. Usikker. Det er vel ikke så dumt egnetlig å kjøpe 80x100, etter det jeg har lest rundt om så bytter jo de fleste dyne til den størrelsen før ungen er 6 mnd alikevel, så da slipper du det da Men man må vel ha den minste dynen i vogna tror jeg, ellers blir det trangt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 9. desember 2012 #116 Del Skrevet 9. desember 2012 Sjekket på Kid.no nå og der stod det at tilbudet varer til den 24. ja Kjøpte du fiber- eller dundyne? Jeg er litt usikker på hva jeg skal gjøre der, dun er jo best sies det, men det ligger mye allergier og eksem i familien min, så av den grunn så heller jeg mer mot fiberdyne.. Usikker. Det er vel ikke så dumt egnetlig å kjøpe 80x100, etter det jeg har lest rundt om så bytter jo de fleste dyne til den størrelsen før ungen er 6 mnd alikevel, så da slipper du det da Men man må vel ha den minste dynen i vogna tror jeg, ellers blir det trangt Tilbudet gjaldt ikke fiberdyne, derfor ble det dun. Ja, man bytte jo ettervært så det gjør jo ikke noe. Nå må jeg spørre, for jeg vet ikke. Bruker man dyne i tillegg til vognpose i vognen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little princess Skrevet 9. desember 2012 #117 Del Skrevet 9. desember 2012 Tilbudet gjaldt ikke fiberdyne, derfor ble det dun. Ja, man bytte jo ettervært så det gjør jo ikke noe. Nå må jeg spørre, for jeg vet ikke. Bruker man dyne i tillegg til vognpose i vognen? Nei, man bruker vel ikke dyne i tilleg til vognpose tror jeg.. Men jeg har ikke tenkt å ha en sånn standard vognpose nå i begynnelsen. Jeg har tenkt å ha ullskinn i bunnen, en vognpose i lammeullskinn og dyne over der igjen, sånn i begynnelsen. Hadde vi bodd lengre nord så hadde jeg nok helt sikkert ville hatt en tykk vognpose, men her i Oslo pleier det å lakke mot vår i begynnelsen av april, så jeg tviler på vi trenger det Og etterhvert blir jeg vel å fjerne lammeullposen og bruke kun skinn og dyne fram til sommeren kommer. Men dette er jo bare antagelser enda egentlig, er vel ikke vits å planlegge så alt for mye så tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 9. desember 2012 #118 Del Skrevet 9. desember 2012 Nei, man bruker vel ikke dyne i tilleg til vognpose tror jeg.. Men jeg har ikke tenkt å ha en sånn standard vognpose nå i begynnelsen. Jeg har tenkt å ha ullskinn i bunnen, en vognpose i lammeullskinn og dyne over der igjen, sånn i begynnelsen. Hadde vi bodd lengre nord så hadde jeg nok helt sikkert ville hatt en tykk vognpose, men her i Oslo pleier det å lakke mot vår i begynnelsen av april, så jeg tviler på vi trenger det Og etterhvert blir jeg vel å fjerne lammeullposen og bruke kun skinn og dyne fram til sommeren kommer. Men dette er jo bare antagelser enda egentlig, er vel ikke vits å planlegge så alt for mye så tidlig Den vognposen jeg blir å kjøpe er ull ytterst, dyndune i midten og flis tror jeg inni. Ikke at det begynner å bli vår her i begynnelsen av april, men det er ikke så ille kaldt da. Verst er det i Januar og Februar. Gruer meg litt til den kulda nå kjenner jeg. Brr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 12. desember 2012 #119 Del Skrevet 12. desember 2012 25 uker! Tiden går så fort, og bare på den perioden samboer har vært på jobb nå har magen vokst! Husker at jeg hadde inntrykket av at flere gravide opplevde ikke at magen spratt før rundt 6 måneder, jeg kan skrive under på det. Nå er det bare to dager til min kjære forlovede kommer hjem på juleferie. Herregud som jeg gleder meg. Kribler overalt. Ellers har lille i magen funnet seg en favoritside i magen, så på kveldene da den er mest aktiv er det ganske vondt og slitsomt der den ligger og gnur seg opp mot ribbeine. Men det er koselig med all den aktiviteten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 12. desember 2012 #120 Del Skrevet 12. desember 2012 Grattis med 25 uker, Asanti Skjønner at du gleder deg til din kjæres hjemkomst! Gjett om HAN gleder seg, a!! Oioioi Når han får se deg og fine magen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå