Gå til innhold

Asanti's Dagbok

Gjest asanti

Anbefalte innlegg

Kjekt med litt oppstæsjing! Har lov til unne oss litt tid og pleie til oss selv nå;-)

neste uke skal jeg på fotpleie og spa med venninner. Ahhhh det blir deilig! Hmmm eneste jeg bekymrer meg for er hva i all verden skal jeg ha på meg når vi sitter i boblebad?! Bikinitoppene er alt for småog badedrakta er hvertfall bare glemme. Må vel stille i nettoen, haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy med fargebytte! :) har så lyst jeg og til å farge håret før jul, men usikker på om hjemmefargene er sikre for gravide.... Frisørene har jo peiling på sånt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der sier du nå Tina. Vi skal nok på høyfjellshotell med spa i romjulen og bikini har jeg ikke tenkt på. Kanskje jeg må lete litt?

Det var veldig kjekt med fargebytte. Værtfall når det var gratis. ;) Synes egentlig at fargen ble for lys, skulle ønske den ble litt mørkere. Mulig jeg tar en hjemmefarge over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! :)

Føler meg mye freshere nå om dagen, lyst til å sminke meg litt ekstra og stelle håret. Noe man ikke gidder så mye av når man uansett bare er hjemme.

Uken har gått fort, alt for fort. Nå er kjæresten reist tilbake til jobb for to nye uker borte, men når han kommer hjem er det juleferie! Det skal bli så deilig med masse kos og familiebesøk.

I helgen har vi kost oss med julepynting, god middag og en hærlig mann som gikk ned på kne å fridde! :rodmer: Så nå jenter, nå er jeg forlovet! Han hadde lyst å gjøre det 12.12.12, men da er han fortsatt på jobb. Så han sa at ringen er ikke gyldig før da, men jeg syntes at 1.12.12 å var en fin dato og siden det var selve dagen så ble det det. Lykkelig! :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Sitter bare å stirrer på den flotte ringen. Men, hvilken hånd har man den på? Jeg føler for venstre, nærmest hjerte osv osv. Men i Norge er det vel høyre som gjelder?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Gratulerer!!!! Så moro!

Vet du, når det gjelder hvilken hånd ringen skal være på, så tror jeg du kan gjøre akkurat som du vil! Vi forlovet oss i mai, og da sjekket jeg mye på nettet hvordan dette skulle være. Jeg fant regler for både det ene og andre og konkluderte med at det ikke var noen skikkelig offisiell regel. Så da tok jeg den på hånden som føltes mest naturlig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow! Gratulerer!!!! Så moro!

Vet du, når det gjelder hvilken hånd ringen skal være på, så tror jeg du kan gjøre akkurat som du vil! Vi forlovet oss i mai, og da sjekket jeg mye på nettet hvordan dette skulle være. Jeg fant regler for både det ene og andre og konkluderte med at det ikke var noen skikkelig offisiell regel. Så da tok jeg den på hånden som føltes mest naturlig:-)

Tusen takk Tina. :)

Jeg tror jeg går for den hånden som føler mest naturlig ut for meg. Er så vanedyr at det ble helt feil å bytte fingrer på de ringene jeg bruker til daglig. :ler:

Må flire litt av meg selv, jeg ble senere den kvelden lei meg for min nå vakre forlovede hadde bare ring til meg og ikke seg selv. Hormonoer? ;) Eller kanskje jeg bare skal finne han en fin ring etter jul. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi for en adventshelg! Gratulerer så masse! :hoppe::danser:

Det vanlige i norge er høyre, men overalt i utlandet er det venstre. Og nå som norge blir mer og mer påvirket internasjonalt er det flere som går over til venstre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi for en adventshelg! Gratulerer så masse! :hoppe::danser:

Det vanlige i norge er høyre, men overalt i utlandet er det venstre. Og nå som norge blir mer og mer påvirket internasjonalt er det flere som går over til venstre :)

Takk takk! :bolledeig:

Da håper jeg det er tillatt med venstre. Det ble så trangt på høyre, og av en eller annen grunn så har jeg i mange år innbilt meg at det hva venstre så jeg har spart plass der. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så koselig med forlovelse! :rodmer: Ha ringen akkurat der du vil du. :Nikke: Jeg har min på høyre, og på langfingeren istedenfor ringfingeren. Har så tynne fingre, og ringen er bittelitt for løs på ringfingeren. Men det spiller jo ingen rolle, jeg kan ha gifteringen på ringfingeren når vi kommer så langt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med forlovelse! :strix: Åh, sååå koselig :hjerte:

Så deilig når man føler seg fresh! Og ekstra deilig når man har en ekstra fin ring å vise frem ;) Hihi, sååå kos!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vognen bestilt. Det ble som planlagt Emmaljunga Mondial Duo i fargen Leatherette Espresso på classic understell. :)

Jeg har å fått kjøpt inn litt klær, noe som er ganske vanskelig når man ikke vet kjønnet.

Men til nå har jeg;

- 4 bodyer i str 50

- 3 strømebukser/bukse med fot i str 50

- En type drakt i str 50

- 2 par sokker i str 50

- 1 ullue i str 50 og 2 i str 50/56

- 3 bodyer i str 56

- 1 bukse i str 56

- 3 bukse med for i str 56

Har fått beskjed om at man trenger ikke så mye mer enn det i de str og jeg vil vente med å kjøpe noe større til jeg etter fødesel. Litt lettere når man vet kjønnet kan jeg tenke meg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoho, du begynner å få ting på plass, du! Kjekt å kunne glede seg og forbered seg:-)

Nå fremover får jeg litt bedre tid - og det jeg har tenkt å bruke tiden min på: Glede meg og forberede meg;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho, du begynner å få ting på plass, du! Kjekt å kunne glede seg og forbered seg:-)

Nå fremover får jeg litt bedre tid - og det jeg har tenkt å bruke tiden min på: Glede meg og forberede meg;-)

Føler faktisk at jeg ligger litt bak, har jo akkurat bestilt vogna og tilfeldig fått en ekstravogn m/voksipose. Ellers er det jo bare klær jeg har fått kjøpt. Men bra jeg ikke er den eneste. :)

Utstyrslisten er skrevet, så skulle man ikke klare å komme seg så mye ut på slutten er det alltids noen andre som kan hente det man mangler. For vi har ingen planer om å kjøpe noe mer før etter jul.

Det er bra du får bedre tid nå Tina, og slapp av med bekkene. Bare av den lille turen min ut igår så skrek bekkene på slutten. Men det blir alltså mye bedre av å ta ting litt med ro og at jeg rekker å tenke over hvordan jeg går, bøyer meg og klatrer inn og ut av bilen. Det hjelper. :)

Og, 24 uker idag! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk takk. :) Tiden har gått kjempefort til nå så er spent på hvordan de neste små 3-4 månedene blir.

Nå lager jeg pinnekjøtt til meg og en venninne. Har aldri laget det før så er litt spent, men det burde gå bra da jeg er over gjennomsnittet flink på kjøkkene. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh! Jeg har nå gått fra sykemelding til svangerskapspenger og fått vite at Nav har en måneds behandlingstid på det uten overlapp. Dvs, jeg får ikke noe som helst lønn nå i Desember!

Flaks at jeg er ferdig med alle julegaver og regninger for resten av dette året. Men mat og hygge kan se litt dårlig ut. :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Little princess

Heisann! Innom å sier hei :vinke: i boka di, viste ikke før nå at du hadde en dagbok jeg.. Litt sløv :sjenert:

Kjedelig at NAV bruker en hel måned på behandlingen da! Jeg har vært borti noe av det samme selv, og man blir altså veldig stresset når man må gå rundt og ikke vite om og når man får penger.. Kjedelig at det skjer rett før jul også da. Men du har vel en samboer du kan snike litt på? :nigo:

Har vi termin på samme dag vi? Syntes å huske det fra terminklubben..

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...