Gjest asanti Skrevet 9. august 2012 #21 Del Skrevet 9. august 2012 Det høres ut som en bra plan det. Vårt barn vil være det første barnebarne på begge sider av familien. Så det klør i fingrene til mine foreldre da de i flere år nå har vært klare for barnebarn. Så litt ekstra hjelp er nok ikke langt unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 12. august 2012 #22 Del Skrevet 12. august 2012 7+2 idag. Bortsett fra sterke strekk/voksesmerter så kan jeg vel ikke klage så mye på formen. Er litt småuggen om kvelden og til tider kjennes det ut som kroppen er påtur å bli truffen av influensan. Men ellers fin. Jeg vurderer å lage med nistepakke å ha med til da jeg våkner om morgenen, er så sulten når jeg våkner. Hehe. Så vidt jeg kommer meg på kjøkkene uten å krype. Imorgen skal jeg til gynerkologisk for en sjekk. Kjenner at selv om at jeg gruer meg så gleder jeg meg litt. Blir som en liten bekreftelse til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 13. august 2012 #23 Del Skrevet 13. august 2012 Lykke tilbake fra gynekologoen. Alt står bra til, jeg fikk se en liten skygge med hjerteslag. Betrygende å få se at den faktisk er der. Og grunnen til de kraftige smertene er at jeg har en bakovervendt livmor. Det skal ikke være farlig, men kan være ganske så smertefult. Noe jeg kan skrive under på! Og i følge legen kan det ta ennå fler uker før det gir seg. Så da er det bare å smøre seg med tålmodighet og se UL-bilde med et smil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest janne89 Skrevet 15. august 2012 #24 Del Skrevet 15. august 2012 Så gøy at det er flere som nesten er like lengt på vei som meg her inne. Jeg er nå 6+2 og har just begynt dagbok selv:) Masse lykke til:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 15. august 2012 #25 Del Skrevet 15. august 2012 Takk det samme! Ja, nå begynner vi bli en gjeng. Hvordan er formen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest janne89 Skrevet 15. august 2012 #26 Del Skrevet 15. august 2012 Takk det samme! Ja, nå begynner vi bli en gjeng. Hvordan er formen din? Formen min er litt annerledes enn sist jeg var gravid. Denne gangen er jeg kvalm(ikke oppkast) og har en god del hodepine. Sist jeg var gravid så hadde jeg kun trøtthet og murring(mistet i april) Men det som er det sprøeste er at jeg tror jeg vet kjønnet allerede:S Er det flere som har det sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 15. august 2012 #27 Del Skrevet 15. august 2012 Hodepine har jeg å fått, selv om at jeg er vant med det og migrene så kjennes det så annerledes ut nå. Vil ikke si at jeg vet kjønnet, men håper nu det blir en gutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest janne89 Skrevet 15. august 2012 #28 Del Skrevet 15. august 2012 Hodepine har jeg å fått, selv om at jeg er vant med det og migrene så kjennes det så annerledes ut nå. Vil ikke si at jeg vet kjønnet, men håper nu det blir en gutt. Jeg hadde på følelse at det var gutt sist og denne gangen jente. Men vet jo aldri:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 15. august 2012 #29 Del Skrevet 15. august 2012 Trudde fra før at jeg ville ønske det ene sterkere enn det andre, men nå har det blitt sånn uansett nesten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 20. august 2012 #30 Del Skrevet 20. august 2012 8+3 idag. Dagen idag startet med første svangerskapskontroll. Så nå er jeg tappet for blod og venter på resultater. Jeg er spent på toxoplasmoses da jeg har to katter, satser på at jeg har vært smittet før. Det ble forresten forlengelse av sykemeldingen da formen ikke er på topp og jobben er veldig krevende. Så jeg satser på at arbeidsgiver finner noe annet jeg kan gjøre. Det er jo ufattelig kjedelig å ligge hjemme! Ellers gleder jeg meg til helgen, da er det babyshower for en god venninne av meg. Hun er den første i vennekretsen som venter barn, så det skal bli morsomt med to små søtinger når min lille kommer til verden. Forresten, jeg er veldig grønn på forum osv. Noen som kan hjelpe meg med hvordag jeg får denne dagboken som signatur så fler finner fram? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest janne89 Skrevet 20. august 2012 #31 Del Skrevet 20. august 2012 Så gøy da:d Jeg skal på tidlig UL på torsdag:D Og i tillegg fikk jeg den jordmoren jeg ville ha i dag så i dag er en god dag:D Håper de finner noe du kan gjøre på jobb da:D Er utrolig gøy med baby shower har ei venninde som hadde det i mai:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 20. august 2012 #32 Del Skrevet 20. august 2012 Så spennende! Jeg har bilde av lille skyggen i magen i nattbordsskuffa. Siden mannen jobber borte ukedagene er det godt å ha noen å si natta til. Åh heldig du. Jeg har en jordmor jeg ønsker, håååper jeg kan få henne. Har du tips til gave? Vi vet ikke kjønnet på babyen så er litt vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest janne89 Skrevet 21. august 2012 #33 Del Skrevet 21. august 2012 Så spennende! Jeg har bilde av lille skyggen i magen i nattbordsskuffa. Siden mannen jobber borte ukedagene er det godt å ha noen å si natta til. Åh heldig du. Jeg har en jordmor jeg ønsker, håååper jeg kan få henne. Har du tips til gave? Vi vet ikke kjønnet på babyen så er litt vanskelig. Så søtt:D håper jeg også får bilde da:D Jeg kjøpte et sett med tøy på H&M. En med sebra og en med frosk på. De er så utrolig søte:D Og de er jo gule og lyse grønne så er jo litt nøytralt til både gutt og jente:) Ellers så er det jo tøfft med bleiekake:) Er så masse ting og finne på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 21. august 2012 #34 Del Skrevet 21. august 2012 Det kan jeg gjøre. Takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 31. august 2012 #35 Del Skrevet 31. august 2012 10 uker! Tiden har gått fort til nå, på en rar måte. Bare to uker igjen så kan man fortelle hemmeligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina_O Skrevet 31. august 2012 #36 Del Skrevet 31. august 2012 Gratulerer med 10 uker! Formen bra? Vises det på magen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 31. august 2012 #37 Del Skrevet 31. august 2012 Takk! Formen er sånn passe, den er ille på ettermiddagen/kvelden. Da går det i brekninger. Har heldigvis ikke kastet opp og har sånn passe matlyst. Det er det viktigste. Magen vises ikke så mye, jeg kjenner og ser forskjell men ingen andre. Bortsett fra de som tror min egen mage er en tydelig babymage. Enn hos deg? Snart 12 uker jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 31. august 2012 #38 Del Skrevet 31. august 2012 I dag var jeg og samboer på kontroll hos Jordmoren. Det var igrunn ikke så spennede da mye av det hun sa leser man jo nett nå. Men fikk høre hjertelyden. Noe så herlig! Det var såvidt samboer rakk timen pga NSB hadde forsinkelser som vanlig. Det gikk litt mer opp for han nå at vi venter barn. Nå venter vi på hjemmelaget pizza som står i ovnen og film som snart skal rulle over skjermen. Ha en fin fredag dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 9. september 2012 #39 Del Skrevet 9. september 2012 11+2 Den siste uken har vært berg og dalbane. Formen er topp den ene dagen og totalt ødelagt dagen etterpå. Skal ærlig innrømme at på dager som formen er dårlig på er det veldig ensomt uten samboer. Når kvalmen kommer å tar tak får jeg gjort så utrolig lite, men selv om at jeg er kvalm er jeg supersulten hele tiden. Noen flere som er det? Heldigvis har jeg en liten pus som tydelig merker at noe er på gang så han gir ekstra mye kos for tiden. Jeg får ikke gå alene på do nesten, fotfølger hele tiden. Men det er greit å vite at man blir satt pris på. Nå er det bare en liten uke igjen til de magiske 12 uker er gått. Satser på at plagene gir seg snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 13. september 2012 #40 Del Skrevet 13. september 2012 12 uke! For en deilig følelse! Og idag kommer mannen i huset hjem for helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå