Gå til innhold

Han lyver så han ikke kommer inn på samme skole som meg, avstandsforhold


AnineJenta

Anbefalte innlegg

Jeg og kjæresten min har pratet om at vi vil studere på samme sted til høsten. Det han skal studere finnes bare på få steder i landet, så jeg valgte å søke på det stedet han hadde på førstevalg. Han sa han hadde ca 47-48 poeng og jeg sjekket at det studiet han hadde søkt på, var poenggrensen 40. Så jeg var sikker på at han kom inn. Vi skaffet oss studenthybel sammen og nå har svaret kommet fra skolen.

Jeg kom inn, han gjorde ikke det. Jeg sjekket snittet på den samme linjen på en annen skole, hvor han også havnet på venteliste på. Der var snittet 36 for å komme inn. Det betyr at han ikke engang har 36 poeng. Hvorfor har han da sagt at han har 47-48 poeng? Er det for at han ikke vil gå på samme skole som meg? Han lot meg glede meg til høsten og til å flytte sammen helt siden april, også har han tydeligvis visst hele tiden at han ligger langt under poenggrensen og har liten sjanse for å komme inn. Han syns jeg maser om det skolegreiene hele tiden for jeg var redd det hadde skjedd en feil i samorda opptak. Noen som har noen tips om hva jeg burde gjøre eller har opplevd noe lignende?

Mvh bekymret kjæreste

Endret av AnineJenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spør om å få se vitnemålet hans for å sjekke om samordnet opptak kan ha "regnet feil"?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...