pondusa Skrevet 11. februar 2003 Forfatter #141 Del Skrevet 11. februar 2003 Hei alle sammen og takk for hilsninger!! Ja, lille gullet viste seg å være Rikke, og hun ville komme seg raskt ut til morsdagen! Jeg hadde en våkennatt natt til fredag, men det var ikke så ille. Først kl 6.30 ble det skikkelig vondt og da var det ca 5 min mellom riene. Vi ringte føden og fikk komme opp på sjekk fredags morgen. Vekkte mannen og vi dro de 2 min til sykehuset. Der tok hun reg og jeg hadde 3 cm åpning og 5 min regelmessige rier. Ble lagt inn og fikk en miljøfødestue. Med badekar og en stor madrass. Jeg lå på madrassen og ynket meg fra 8-11. Riene kom med 4-5 min mellomrom og det ble aldri noe tettere. Lå jo å ventet på at det skulle bli værre!! Kl 11 ville jeg prøve badekaret, for da begynte riene å ta seg litt opp i styrke, men fortsatt 4 min mellom. Fikk sitte i badekaret i 15 min før jeg plutselig fikk voldsom trykketrang! Ringte på jordmora som kom springende. Hun undersøkte meg og der var det jammen full åpning! Jeg måtte bare komme meg ut av karet og opp i senga og starte å presse. Og etter 5-6 pressrier kom Rikke ut kl 12.13, den 7.februar. En dag før terminen. Hun var helt nydelig og da vi endelig fikk målt og veid henne var hun 3370 g og 50 cm. Nå har jeg fått beskjed om at neste gang kommer vi litt tidligere til sykehuset.... Vi fikk komme hjem i går og det var deilig. Det eneste Rikke har gjort er å spise og sove. Hun er så flink!! Mange klemmer fra Vera og Rikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 11. februar 2003 #142 Del Skrevet 11. februar 2003 Åhhh, det hørtes ut som du hadde en veldig fin fødsel en sånnen vil jeg og ha når det blir vår tur. Fikk brav fra sykehuset i dag, utredningen blir i mars istedenfor februar e kjempe skuffe tenkte nå var det rett rundt hjørnet. Rikke var et kjempenydelig navn kos det masse meg gullet ditt!! Klem fra pia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sola Skrevet 12. februar 2003 #143 Del Skrevet 12. februar 2003 hei :D kjempekosleig å høre at alt gikk så bra under fødselen :D husk å kose dere masse i tida som kommer :D klem fra sola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 22. februar 2003 Forfatter #144 Del Skrevet 22. februar 2003 http://www.home.no/februar2003/ Her finner dere bilde av Rikke!! Bare let nedover lista til dere kommer til 7. februar og navnet mitt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky! Skrevet 22. februar 2003 #145 Del Skrevet 22. februar 2003 Heia Vera! Tusen takk for hilsen i dagboka mi!! Hyggelig at du fortsatt stikker innom! For et vidundelig barn du har fått :D !!! Gratulerer så mye igjen! Tror kanskje jeg så hele den happye familien på TvNorges nordland sider!? Nå må du virkelig kose deg masse!!!! Som du sikkert forsto i dagboka mi så er jeg litt bekymret for at ting ikke skal gå bra.. leste at det var noen fra septemberklubben på snartmamma som hadde mistet uten å merke det en gang.. men, men må vel bare se fremover å satse på at det går bra! Lykke til videre, gleder meg til å følge med dere! Koz.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 23. februar 2003 #146 Del Skrevet 23. februar 2003 åhhhhhh sp nydelig hu var, kos dere i barseltiden håper du innimellom legger litt referat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 14. mars 2003 Forfatter #147 Del Skrevet 14. mars 2003 Jammen tar det på å være mamma alene hjemme, med mannen ute på båt i 4 uker!! Derfor tror jeg at jeg avslutter dagboka her. Skal få moderator til å stenge den. Takk for alle hilsner jenter og så håper jeg det går bra med alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 17. mars 2003 #148 Del Skrevet 17. mars 2003 Hadet bra da Vera!!! Kos deg videre med lille Rikke!!! Mange klemmer fra Magnhild og Knerten termin 13.nov Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky! Skrevet 20. mars 2003 #149 Del Skrevet 20. mars 2003 Hei Vera! Det har vært hyggelig å følge med deg når du gikk med Rikke i magen, og nå når hun er ute i vår verden! Ønsker dere masse glede og må dere kose dere mye! :D Tusen takk for alle tips og hyggelige hilsninger i min dagbok! :D Koz... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg