Gå til innhold

Opptatte mennesker som reker rundt på Singelforumet....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vel, jeg ville jo trodd at det var single som vanker på dette forumet, fordi forumet er laget til og for de single.

Likevel ser jeg stadig og støtt at brukere i forhold kontinuerlig gjester denne forum, og legger igjen kommentar på kommentar..osv..

Hvorfor det? Er de, sånn innerst inne lei eget forhold, at de har behov for å gjeste et forum som ikke er beregnet på disse?

Anonym poster: 4bf0c7471dc03598d256dc297c17ecba

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Janus

Dynamikken mellom menn og kvinner er interessant enten man er i et forhold eller ikke, så jeg vil anta at det er grunnen.

:)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, på samme måte som at menn som vanker på Kvinneguiden innerst inne ønsker å være kvinner og brukere som vanker på Kjæledyrforumet skulle ønske de var marsvin og kaniner.

Eventuelt har de noe å si om temaet det snakkes om og synes det er interessant.

Det er dessuten ikke sånn at man blir født inn i et forhold og dermed har de fleste 'opptatte mennesker' opplevd å være single selv, tro det eller ei...

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna.S

Jeg tror vi som single skal sette pris på alles erfaringer, spesiellt de som er i ett forhold nå. Hadde det vært et nettdatingssamfunn greit nok, men dette er da et forum for absolutt alle :) At en del av det er rettet mot det å være singel, betyr ikke at det er KUN for single.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er folk som ikke legger merke til at tråden er på singelforumet, men bare går inn og svarer når de ser tråden på nye innlegg. Det er sånn jeg finner tråder av interesse!:) I tillegg skriver jeg av og til på singeltråder fordi jeg var singel hele livet til jeg var 29, så jeg tenker at jeg skal fortelle at det å finne noen er noe man ikke må gi opp! :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, på samme måte som at menn som vanker på Kvinneguiden innerst inne ønsker å være kvinner og brukere som vanker på Kjæledyrforumet skulle ønske de var marsvin og kaniner.

Eventuelt har de noe å si om temaet det snakkes om og synes det er interessant.

Det er dessuten ikke sånn at man blir født inn i et forhold og dermed har de fleste 'opptatte mennesker' opplevd å være single selv, tro det eller ei...

Det ble jeg avslørt, gitt, jeg som også vanker inne på dyreforumet - jeg har alltid villet være en katt.

Like greit å slippe ut katta av sakken, først som sist, siden du avslørte meg her..uhu..

Anonym poster: 4bf0c7471dc03598d256dc297c17ecba

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror vi som single skal sette pris på alles erfaringer, spesiellt de som er i ett forhold nå. Hadde det vært et nettdatingssamfunn greit nok, men dette er da et forum for absolutt alle :) At en del av det er rettet mot det å være singel, betyr ikke at det er KUN for single.

Å jo da, det er jo en grunn til at dette forumet kalles singelforumet.

Anonym poster: 4bf0c7471dc03598d256dc297c17ecba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Blomsten_

Opptatte må gjerne svare her, men irriterer meg litt hvis man f.eks lager en trår om hva single bruker helgene til, så kommer folk i forhold innom svarer hva de gjør når samboeren er bortreist. Man er jo ikke singel selv om samboeren er bortreist.

Endret av _Blomsten_
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janus

Opptatte må gjerne svare her, men irriterer meg litt hvis man f.eks lager en trår om hva single bruker helgene til, så kommer folk i forhold innom svarer hva de gjør når samboeren er bortreist. Man er jo ikke singel selv om samboeren er bortreist.

Blir du helt seriøst irritert over dette?

Da tåler du ikke mye, vennen.

:)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumet er ikke for å sjekke opp andre single så jeg ser ikke problemet?<br /><br /> Anonym poster: 15869a1cbe36cf3b2df0e8436a7e7a43

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det gjør liten forskjell om man er singel eller i et forhold personlig. Mye av det jeg har lest her inne på singelrommet er jo mennesker som ønsker råd fra andre brukere i gitte situasjoner.

Det aller viktigste er jo at vi hjelper hverandre på en fornuftig og oppriktig måte?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble jeg avslørt, gitt, jeg som også vanker inne på dyreforumet - jeg har alltid villet være en katt.

Like greit å slippe ut katta av sakken, først som sist, siden du avslørte meg her..uhu..

Anonym poster: 4bf0c7471dc03598d256dc297c17ecba

Ok. Mjau og more power to you. :catmilk:

Å jo da, det er jo en grunn til at dette forumet kalles singelforumet.

Anonym poster: 4bf0c7471dc03598d256dc297c17ecba

Ja, at det det tar for seg problemstillinger som kan oppstå når man er singel? Blant annet.

Mener du virkelig at man må være midt oppe i en situasjon for å ha rett til å uttale seg om den? Seksualitetsforumet er fullt av tråder om deepthroating og tråder om analsex - de ville jo vært fullstendig uleselige hvis folk skulle følge reglene dine. :sukk:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Veeeeeent nå litt, kan man skrive om analsex, uten å ha en tissefant i rumpa samtidig?:blink:

Ellers, jeg er enig med de andre kloke hodene her. Jeg ser på trådens tittel, ikke underforum. Dessuten er det ikke en syklubb hvor single skal sjekke opp andre single, men et sted for debatter. Og alle har erfaring med å være singel, altså vil man stort sett kunne bidra i debatten, uavhengig av sivilstatus.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:<br /><br /> Anonym poster: 15869a1cbe36cf3b2df0e8436a7e7a43 <br /><br /> Anonym poster: 15869a1cbe36cf3b2df0e8436a7e7a43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kan ta meg selv i å bli litt irritert på kjærestemennesker som svarer i singeltråder. Litt som om jeg skulle begynne å mase om barneoppdragelse eller bekkenløsning...

Her vil noen kanskje innvende at jeg aldri har vært gravid, mens kjærestemennesker faktisk har vært singel en gang. Vel, kua har en tendens til å glemme at hun selv har vært kalv.

Men for all del, de må jo få LOV til å uttale seg hvis de tror de har noe å bidra med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Så vidt jeg vet er det fullt lovlig å skrive i alle underforum her inne, uansett sivilstatus, kjønn, rase, religion eller andre klassifiseringer. Og ja, da aller fleste har vært singel en eller annen gang (eller flere). Skal det være et krav at man har vært i et forhold (helst lenger enn 3 måneder) for å kunne svare i samlivsforumet?

Selv om jeg ikke er singel, så hender det at det dukker opp problemstillinger i singelforumet hvor jeg mener jeg kan bidra med noe. Da skriver jeg, og så får de som irriterer seg over det, heller scrolle forbi.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Jeg svarer på emner jeg syns er interessante. Mange av trådene inne her, er jo veldig generelle debatter som like gjerne kunne vært postet på samliv. Ofte har jeg svart i en tråd uten å tenke over hvilket forum det ligger i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel... dette er jo også Kvinneguiden og det renner over av menn her inne.... Merkelig problemstilling syns jeg. Jeg uttaler meg der jeg føler jeg har noe å komme med og skjønner ikke helt poenget med å irritere seg over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...