Gå til innhold

Har det KLIKKA for folk eller?


Missy1

Anbefalte innlegg

Mannfolk som er redde for å bli fedre som mener at alle jenter som noen gang har blitt gravid lurte mannen og at alle mannfolk sitter i deep shit fordi de skal få tittelen far.

Jeg blir kvalm av å lese alle disse trådene der mannfolk syter og bærer seg over at kvinnfolk er manipulerende og ondskapsfulle som kun er ute etter å lure mannfolk.

Grow up!! Ta ansvar for ditt eget liv og ikke minst din egen helse. Bruk kondom om du ligger rundt og les et par bøker om blomstene og biene. Ingen prevensjon er 100% sikker og selvom sjangsen er bitteliten så er sjangsen for at man kan bli gravid med prevensjon der. Det betyr ikke at det er dama din skyld!!

Tenk så mye værre ting som kan skje. Et barn er en gave, et fantastisk fint mirakel. Gir du barnet kjærlighet får du mye kjærlighet tilbake.

For meg virker det som om dere som sitter og syter og bærer dere over at en av soldatene deres fant veien frem til egget heller hadde foretrukket å få HIV/Aids.

Forstår bare ikke at det finnes så mange følelsesløse mennesker der ute som ikke klarer å ofre en liten tanke til det lille uskyldige barnet inni situasjonen :( det er trist...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mannfolk Guttevalper som er redde for å bli fedre som mener at alle jenter som noen gang har blitt gravid lurte mannen og at alle mannfolk sitter i deep shit fordi de skal få tittelen far.

Jeg så en liten feil i innlegget ditt, og jeg tok meg den frihet å sette inn det korrekte ordet.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk ;) jeg skreiv litt fort her så da hender det at det blir noen skrivefeil :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke synd i menn som blir lurt av babysyke kvinnfolk. Hvis han virkelig ikke vil ha barn, eller sykdommer for den del, burde han tre et kondom nedover kuken. Hvis ikke, burde han ikke sutre over det.

Det er noe som heter ANSVAR FOR EGET LIV.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker for meg som om det er mange "menn" der ute som mener at kvinnen ene og alene er ansvarlig for prevensjon og om hennes prevensjon "failer" så har hun lurt han for å få barn.

Ja, menn som ikke vil ha barn bør bruke kondom. Om han vil være 100% sikker på å ikke bli far så bør han holde snoppen sin i buksa. Om han bruker en kondom han selv har kjøpt og tatt med seg så kan han iallefall ikke skylde på dama om hu skulle blitt gravid. Verpesjuke damer løper ikke rundt i butikker og apotek med synål og stikker hull på alle kondomer som er produsert

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mary-Cherry

Synes ikke synd i menn som blir lurt av babysyke kvinnfolk. Hvis han virkelig ikke vil ha barn, eller sykdommer for den del, burde han tre et kondom nedover kuken. Hvis ikke, burde han ikke sutre over det.

Det er noe som heter ANSVAR FOR EGET LIV.

ja! nettopp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig. Bruk kondom, og ta ansvar! Uhell kan skje, det er en av risikoene med sex i tillegg til kjønnssykdommer.

Kvinner som lurer menn er like forkastelige som dem som prøver å lure seg unna ansvar for sine egne barn. Jeg skjønner at det kan være en grusom situasjon for begge parter uansett om barnet ble til ved et uhell eller lureri, men til syvende og sist så vil det komme uskyldige barn til verden som fortjener begge foreldrene sine. Det er svært mange som ser ut til å glemme dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...