Gå til innhold

Telttur og nakenbading. Hva hadde gutta sakt om..


Gjest Solise

Anbefalte innlegg

Er alltid den første som kaster klærne på fjell-tur, så gjør alle de andre det også.

Alle har lyst. Noen må være først. Og jeg er "tøffest".

Fikk alle 7 med på naking i sommer.

Vi står på en varde uten en tråd, med hendene opp, så tar man bilde av seansen.

Vet ikke helt om det er noe seksuelt over det, men befriende uansett.

Anonym poster: 85519e384696594d09b940ab96f8793e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...

Fortsetter under...

Hvorfor har nakenbading blitt så seksuelt? Virker som ingen damer i dag kan tenke seg bade naken med en kompis som bare er en kompis.

Anonymkode: 4d1c4...6d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvorfor har nakenbading blitt så seksuelt? Virker som ingen damer i dag kan tenke seg bade naken med en kompis som bare er en kompis.

Anonymkode: 4d1c4...6d2

Hva søkte du på som resulterte i en tråd fra 2013?

Anonymkode: e0ab9...704

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Emblja said:

Lurer på hvordan det gikk... Det får vi vel aldri vite.. Snufs

Innlegg 38 er vel et slags svar.

Anonymkode: 4d1c4...6d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fitteslikker
På 22.7.2012 den 10.20, AnonymBruker skrev:

Hvis jeg var på tur med en mann jeg enda ikke hadde sett naken, ville jeg IKKE satt pris på at han plutselig ut av det blå gjorde dette.

 

Anonym poster: c79b164b0f7f77cc969521b11494e3ae

To spørsmål   En: hvorfor kan dere jenter/kvinner tillate dere bla slikt og andre "vågale" ting, å ikke oss gutta? To: er det ikke litt vel kaldt på denne årstiden? Eller er den lure og listige planen din (TS) at han MÅ varme deg etterpå? (huff det ble visst tre spørsmål...)      

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aftenposten i går har et bilde fra noen jenter som bader sammen på en jentetur.

https://ap.mnocdn.no/images/ceeb1cf9-f1df-4dff-bad2-9c2cc70991af?fit=crop&q=80&w=1440

https://www.aftenposten.no/amagasinet/i/6nRPOW/Jentetur-til-Lofoten--Vi-skal-aldri_-aldri_-aldri_-aldri_-aldri_-aldri-gjore-det-igjen

Det virker på meg som om dette her blitt ganske uvanlig, selv om man bare er samme kjønn og spesielt hvis det er begge kjønn. Folk hadde en mer liberalt forhold til dette før. Nå ar nakenhet blitt veldig seksualisert.

Anonymkode: e0097...532

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, fitteslikker skrev:

To spørsmål   En: hvorfor kan dere jenter/kvinner tillate dere bla slikt og andre "vågale" ting, å ikke oss gutta? To: er det ikke litt vel kaldt på denne årstiden? Eller er den lure og listige planen din (TS) at han MÅ varme deg etterpå? (huff det ble visst tre spørsmål...)      

Svar på 2: Startinnlegget er fra juli 2012. Dette var en veldig varm sommer og da var det fine badetemperaturer 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bader ofte naken,både sammen med venner og alene. Synes også såkalt naking er befriende og godt hvis man er ute på tur osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Razor1976 said:

Svar på 2: Startinnlegget er fra juli 2012. Dette var en veldig varm sommer og da var det fine badetemperaturer 😉

Det var vel veldig fine badetemperaturer i år også?

Anonymkode: e0097...532

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var vel veldig fine badetemperaturer i år også?

Anonymkode: e0097...532

Joda, men så var det ikke det vi snakket om her. Personen spørte om det ikke er litt vel kaldt å bade nå i september, så svarte razor at dette var et innlegg fra juli 2012. 

Anonymkode: 738be...93b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fitteslikker
5 timer siden, Razor1976 skrev:

Svar på 2: Startinnlegget er fra juli 2012. Dette var en veldig varm sommer og da var det fine badetemperaturer 😉

JA! 2012 var en fin sommer. nesten like bra som i år. håper du/dere fikk noe fint ut av begge. Det er deilig å sole og bade naken sammen.. Kjenner liksom at man lever - kribler litt ekstra.....  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er synd hvis noen seksualiserer nakenbading og det er synd å ikke kunne nakebade uten at noen seksualiserer det.

Anonymkode: c1308...646

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...