Gå til innhold

Telttur og nakenbading. Hva hadde gutta sakt om..


Gjest Solise

Anbefalte innlegg

Er dere mange, eller bare du og han? Hvis dere er alene så vil jeg tro han tar det som en invitasjon og hiver seg uti etter deg (med mindre vannet er sykt kaldt, se opp for badetiss!)

Derimot, er dere mange, som i en vennegjeng på telttur så blir det litt annet!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da sier jeg kjør på:-D

Jeg hadde en omvendt.......(vennegjeng da), våknet om morgenen og var litt lettere hangover.......kledde av meg og hoppet uti vannet.......fikk noen blikk (og en kjæreste på kjøpet..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet ville jeg ha vært positiv selv om jeg hadde foretrukket en form for forvarsel. Liker kvinner som er spontane, og litt gærne.

Men, hadde hun plutselig foreslått eller begynt å kle av seg etter en del øl og vin, så hadde jeg protestert.

TS: Kos dere på tur... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solise

Haha, takk ''Mog'' ;)

Skal prøve det, tror det blir morsomt og blir nok sikkert godt motatt kan jeg se for meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, takk ''Mog'' ;)

Skal prøve det, tror det blir morsomt og blir nok sikkert godt motatt kan jeg se for meg ;)

Ingen årsak. :-)

Kan jeg spørre hva bakgrunnen for dette er?

Da jeg regner med du vil kjenne på vanntemperaturen før du "starter showet", så lurer jeg på hva du gjør hvis det viser seg at vannet er iskaldt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solise

Ingen årsak. :-)

Kan jeg spørre hva bakgrunnen for dette er?

Da jeg regner med du vil kjenne på vanntemperaturen før du "starter showet", så lurer jeg på hva du gjør hvis det viser seg at vannet er iskaldt?

Bør kanskje kjenne på vanntemperaturen først ja :P Vet ikke helt hvorfor, men tror det blir morsomt. Vil prøve noe spontant og gøyalt, liker å finne på litt sprell. Håper jo også det blir en fin innledning til noe teltkos senere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør kanskje kjenne på vanntemperaturen først ja :P Vet ikke helt hvorfor, men tror det blir morsomt. Vil prøve noe spontant og gøyalt, liker å finne på litt sprell. Håper jo også det blir en fin innledning til noe teltkos senere ;)

Jeg antar det er varmegrader og isfritt. Da går det an å bade.

Hvis dette er noe du vil like å gjøre, er svaret enkelt:

Dersom han liker det, passer dere sammen, dersom han ikke liker det, passer dere ikke sammen.

Dersom du håper at nakenbadet skal følges av seksuelle aktiviteter, må du varme han godt opp igjen etter badet for å få nyte en skikkelig ståpikk og ikke bare en badetiss.

<br /><br /> Anonym poster: 65ef3f7a99d7fde819564a33a4144641

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Jeg ville vurdert om det var verdt kulden og potensielt varmet opp en sovepose til du var ferdig.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tolket det positivt som at du var en fresk morsom jente som var trygg både på deg selv og din egen kropp. For meg ville det vært positivt uansett om jeg var interessert i deg eller ikke. Hadde jeg ikke vært interessert i et forhold ville jeg tolket det som et signal på at du følte deg trygg på meg. Jeg ville ha kledd av meg og hoppet etter.

Ser en over skriver at det kun hadde vært positivt hvis du hadde en flott kropp. Det er jeg fullstendig uenig i. For meg er det viktigere at jenter er trygge på kroppen sin enn at de har en flott kropp. Heller en trygg jente som ikke er helt modell enn en "glamourmodell" med kroppskomplekser.

I dag er nakenhet sterkt knyttet opp mot sex. Så for unge i dag vil nok de fleste menn tolke det som invitasjon til sex noe det tydeligvis også er i ditt tilfelle. Litt synd egentlig at ikke et vennepar med motsatt kjønn kan bade nakne sammen uten at det er noen seksuelle undertoner.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tolket det positivt som at du var en fresk morsom jente som var trygg både på deg selv og din egen kropp. For meg ville det vært positivt uansett om jeg var interessert i deg eller ikke. Hadde jeg ikke vært interessert i et forhold ville jeg tolket det som et signal på at du følte deg trygg på meg. Jeg ville ha kledd av meg og hoppet etter.

Ser en over skriver at det kun hadde vært positivt hvis du hadde en flott kropp. Det er jeg fullstendig uenig i. For meg er det viktigere at jenter er trygge på kroppen sin enn at de har en flott kropp. Heller en trygg jente som ikke er helt modell enn en "glamourmodell" med kroppskomplekser.

I dag er nakenhet sterkt knyttet opp mot sex. Så for unge i dag vil nok de fleste menn tolke det som invitasjon til sex noe det tydeligvis også er i ditt tilfelle. Litt synd egentlig at ikke et vennepar med motsatt kjønn kan bade nakne sammen uten at det er noen seksuelle undertoner.

Jeg vil gi full tilslutning til dette. Vanlige kvinners vanlige nakne kropper er mest innbydende, mens stiliserte "modellkropper" er mindre interessante. Det handler mest om å være trygg på at du er bra nok, og by på deg selv med det du har.

Nakenbad er for meg ikke en seksuell aktivitet, det gjør jeg ofte med familie og venner som er helt uaktuelle som sexpartnere. Fra å bade naken med noen til å ha sex med dem er det en prosess som ikke skiller seg vesentlig fra det det ville vært om vi hadde startet påkledd.

Anonym poster: 65ef3f7a99d7fde819564a33a4144641

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannee

Det gjør jeg rett som det er på teltur alene med mannen, men jeg pleier å si fra først, og spørre om han vil være med.

Lykke til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Memorable

Gjør det! Jeg som er hetro jente ville tilogmed tent på det, tror jeg.. Så lenge kroppen er i god form! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da var det gjort :D et par erfaringer og en kjæreste rikere :)

Grattis :-)

Kan du fortelle litt mer om hvordan det gikk på turen? Ble det bading?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solise

Grattis :-)

Kan du fortelle litt mer om hvordan det gikk på turen? Ble det bading?

Takk :D

Det gikk veldig bra. Vi gikk ett stykke opp på ett fjell til vi kom til ett nydelig sted, med ett stort vann. Vi slo opp teltet, tente bål og grillet. Hadde det utrolig koselig, og snakket litt om ''hva vi følte for hverandre'' og når vi synes det er greit å ha sex osv. Endte med at jeg drog av meg skjorta, kledde av meg buksa, og trusa og bh'en tok jeg av mens jeg sprang ned i vannet. Han ble veldig overasska, og vi begge lo mye da han også gjorde det samme. Lekte litt i vannet, sprutet på hverandre osv for vi sprang opp og varmet oss foran bålet. Hadde 3 utrolige koselige netter i teltet. Fisket, badet, gikk turer osv :) Helt perkeft!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :D

Det gikk veldig bra. Vi gikk ett stykke opp på ett fjell til vi kom til ett nydelig sted, med ett stort vann. Vi slo opp teltet, tente bål og grillet. Hadde det utrolig koselig, og snakket litt om ''hva vi følte for hverandre'' og når vi synes det er greit å ha sex osv. Endte med at jeg drog av meg skjorta, kledde av meg buksa, og trusa og bh'en tok jeg av mens jeg sprang ned i vannet. Han ble veldig overasska, og vi begge lo mye da han også gjorde det samme. Lekte litt i vannet, sprutet på hverandre osv for vi sprang opp og varmet oss foran bålet. Hadde 3 utrolige koselige netter i teltet. Fisket, badet, gikk turer osv :) Helt perkeft!

Koselig å høre at det ordnet seg. Er glad våre råd fra KG bar frukter videre. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...