Gjest Morteno Skrevet 22. juli 2012 #41 Skrevet 22. juli 2012 Jeg for min del liker veldig få personer. Det har ikke noe med menneskerasen i seg selv, men mer at folk flest er egentlig idioter. Egoistiske, arrogante og generelt irriterende. Spesielt siden jeg bor i Bærum område (generalisering kanskje, ja. Men det er faktisk ekstremt mange folk her som er prikk like, arrogante og irriterende sosser.) Det betyr ikke at jeg ikke klarer å omgå meg med folk. Kan være utadvent og sosial om jeg føler for det, men må nok innrømme at jeg hadde foretrukket å være for meg selv for det meste. Ihvertfall inntil jeg møtte en ganske så fantastisk jente for litt siden. Nå vil jeg bare være med henne hele tiden. Ifølge en personlighets test så viser det seg at jeg tror de fleste folk har skjulte motiver osv, noe som sikkert ikke er positivt. Men det betyr jo ikke at jeg ikke gir folk en sjanse, prøve å bli litt kjent. Finnes mange personer der ute som er veldig hyggelige. Men jeg tror nok det er fordi jeg analyserer folk litt for mye.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå