Gå til innhold

Jeg misliker mennesker.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bare ikke takler mennesker, jeg liker dem ikke (og dermed ikke meg selv heller).

Noen som deler slike tanker som meg?

Anonym poster: 7080fe33ce9d98ca799b00df1026fe1e

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

Jepp. Men det gjelder ikke alle da.

AnonymBruker
Skrevet

Enig. Mennesker er ekle og irriterende.

Anonym poster: 6d41fe687e967f714ef357185eed12a4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig. Mennesker er ekle og irriterende.

Anonym poster: 6d41fe687e967f714ef357185eed12a4

Sant, særlig rapende, snørrete, busemannspisende mennesker er så...så...så...

For å ikke snakke om mennesker med potetnese, oppstoppernese, blå øyne, brune øyne, og så videre...

Jeg leter alltid etter feil og en grunn til å opprettholde denne mislikingen av mennesker - og det finner jeg alltid.

Skrevet

Det kan jammen ikke være enkelt for deg TS, mennesker må man jo forholde seg til i alle sammenhenger, hele livet.

Det høres fryktelig slitsomt ut å hele tiden irritere seg over hvordan folk ser ut og hva dem gjør. Er det noen grunn til at du har blitt sånn, eller har du alltid følt på denne måten?

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Man kan ikke mislike alle mennesker, du sitter jo på kg og oppfordrer til samtale..

AnonymBruker
Skrevet

Det kan jammen ikke være enkelt for deg TS, mennesker må man jo forholde seg til i alle sammenhenger, hele livet.

Det høres fryktelig slitsomt ut å hele tiden irritere seg over hvordan folk ser ut og hva dem gjør. Er det noen grunn til at du har blitt sånn, eller har du alltid følt på denne måten?

Hm, jeg har faktisk en teori om hvorfor jeg misliker mennesker.

Men litt usikker på om teorien min holder vann.

Noen stikkord om hvordan jeg oppfatter mennesker:

Upålitelige, ikke til å stole på, løgnere, egosentriske og så videre.

Summen blir for mye.

AnonymBruker
Skrevet

Man kan ikke mislike alle mennesker, du sitter jo på kg og oppfordrer til samtale..

Fordi jeg ikke ser menneskene jeg "samtaler" med, ganske enkelt.

Hadde ikke ført noe som helst av samtale om jeg hadde dere foran meg.

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Ok, er det slik med mennesker du kjenner veldig godt, og? Jeg blir skuffet hvis folk kommer for sent til avtaler gang på gang, spesielt om de aldri gir beskjed, men de nærmeste er fullt ut pålitelige. Har bare vært borti en håndfull som har vist seg til å være upålitelige, men på den måten at de alltid er forsinket og at de ikke holder avtaler.

Jeg skjønner ikke hvordan ALLE du møter kan ha alle de negative trekkene, kanskje du fokuserer altfor mye på det negative, og ikke verdsetter de positive egenskapene ved folk?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ok, er det slik med mennesker du kjenner veldig godt, og? Jeg blir skuffet hvis folk kommer for sent til avtaler gang på gang, spesielt om de aldri gir beskjed, men de nærmeste er fullt ut pålitelige. Har bare vært borti en håndfull som har vist seg til å være upålitelige, men på den måten at de alltid er forsinket og at de ikke holder avtaler.

Jeg skjønner ikke hvordan ALLE du møter kan ha alle de negative trekkene, kanskje du fokuserer altfor mye på det negative, og ikke verdsetter de positive egenskapene ved folk?

Tidstyver, det er det jeg kaller dem for, og tidstyver har jeg ikke i mitt liv pr. dags dato.

Det er flere enn de egenskapene jeg ramset opp i det innlegget. Alt er feil med menneskerasen, slik jeg ser det.

Skrevet

Men du er jo et menneske selv.

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Fordi jeg ikke ser menneskene jeg "samtaler" med, ganske enkelt.

Hadde ikke ført noe som helst av samtale om jeg hadde dere foran meg.

Men du vet vi er mennesker, hvorfor innleder du til samtale med oss om du syns vi er upålitelige, tidssjelende løgnere?

Burde du ikke da heller gjøre noe produktivt alene enn å sitte her?

Det gir ikke mening.

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Negativ energi er også en slags tyv. Du sluker andres energi hvis du oppfører deg sånn i hverdagen, og folk holder seg unna og gidder ikke gi så mye av seg selv, derav lite respekt for deg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hater kåte og pervo innpåslitne mennesker som skal slafse over deg, og om du faktisk er kåt og er med på leken littegrann fordi du og vil få deg noe, så tar de helt av med tunga ned i kjeften på deg og grynter som griser.

Anonym poster: 554ede0e011fd84df7f388ef090730e0

AnonymBruker
Skrevet

Men du vet vi er mennesker, hvorfor innleder du til samtale med oss om du syns vi er upålitelige, tidssjelende løgnere?

Det gir ikke mening.

Jeg later som om du er et stjerne, som på avataren din.

De som har et bilde av et menneske på sin avatar, later jeg som jeg ikke ser.

AnonymBruker
Skrevet

Negativ energi er også en slags tyv. Du sluker andres energi hvis du oppfører deg sånn i hverdagen, og folk holder seg unna og gidder ikke gi så mye av seg selv, derav lite respekt for deg.

Litt vanskelig å spre nagativ energi når jeg ikke omgås mennesker, tror du ikke?

Jeg hater kåte og pervo innpåslitne mennesker som skal slafse over deg, og om du faktisk er kåt og er med på leken littegrann fordi du og vil få deg noe, så tar de helt av med tunga ned i kjeften på deg og grynter som griser.

Anonym poster: 554ede0e011fd84df7f388ef090730e0

Sant, derfor har jeg sluttet å omgås mennesker, perverse griser finner man i enhver sammenheng, som jobb, skole etc - likegreit å holde avstand.

AnonymBruker
Skrevet

Men du er jo et menneske selv.

Og dermed misliker jeg meg selv, som jeg skrev i HI.

Gjest Pheel
Skrevet

The more people I meet, the better I like my dog.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det gir ikke mening.

Det gir absolutt mening for meg hva TS gir uttrykk for. Hun liker vel (intellektuell) utveksling, men ikke å forholde seg til medmennesker på en følelsesmessig måte, dvs. å knytte følelsesmessige relasjoner til dem.

Jeg forstår TS godt! :)

Anonym poster: ebb96ffd476fa5bc76c6fc76e5d52561

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...