Gå til innhold

Dama prøver med eksen...


Gjest usikker_kar37

Anbefalte innlegg

Gjest usikker_kar37

Jeg må begynne med å si at tittelen ikke er helt nøyaktig, men det er fordi jeg ikke vet noen annen måte å beskrive dette på.

jeg hadde et forhold med denne jenta for en stund siden, men det var ikke noe bra, ikke for meg i hvertfall, for å oppsumere kort, så såret hun meg gang på gang til jeg ikke tålte mer, så jeg fortalte henne jeg ikke hadde mer følelser for henne, men jeg fortalte ikke da at det var fordi jeg ikke tålte å bli såra flere ganger... Jeg har aldri klart å få henne ut av hodet siden, og jeg har ikke klart og få noe nytt forhold med noen andre damer fordi jeg forsatt ikke klarer å komme over henne. Så kan jeg jo hoppe fram til nå for noen måneder siden. Hun hadde type, men begynte vi og prate sammen igjen og etter en kort stund slo de opp.. jeg vet ikke akkurat grunnen men på den tiden hadde jeg en følelse av at det var pga meg.. Uansett, Vi ble mer og mer seriøse siden da, men hun har hele tiden sagt at hun ikke ønsket noe forhold og at hun ikke kunne love meg noe. Men hun sa tidlig siden vi hold på at hun ikke var over han typen, og at hun ville ha han tilbake... Dette forvirret meg og føltes ganske sårende, men jeg kunne jo ikke reagere noe særlig siden jeg viste hva hun følte å fortsatt fortsatte med henne.

Nå sier hun at hun prøver å få det til få fungere med denne eksen, og jeg må jo si at det gjør vondt ettersom jeg føler mye for henne...

Men hun sa alltid at hun er glad i meg, og at det var noe spesielt mellom meg og henne, så jeg skjønner bare ikke helt hvorfor henne heller da ville prøve med eksen.

så jeg lurer på hva dere tenker om dette, liksom hvorfor...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville ikke hvert en andre valg.. Prøv å komme over henne ! finnes HELT sikkert flere flotte damer.

Men det ser du ikke før du har kommet deg over henne..

Hun sier at det var noe spesielt mellom dere ? sikkert. men virker som det er mer spesielt med den andre fyren siden hun valgte han.

Ikke noe slemt ment ://

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøst deg med at det med stor sannsynlighet ikke vil fungere mellom henne og eksen denne gangen heller, og bruk tiden på å komme deg videre sånn at når hun kommer krypende tilbake til deg så har du styrke nok til å takke nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Amazing

Du er et andrevalg for denne andre karen, og hver gang det ikke funker mellom dem to, så vil hun komme tilbake til deg fordi hun vet hva du føler for henne (uansett om du sier det til henne eller ikke).

Hun holder deg varm ved å si at hun er glad i deg og at det er noe spesielt mellom henne. Men handling sier mer enn 1000 ord, og det at hun velger han burde vise deg at det er heller han hun vil ha. Det er vondt å høre, det vet jeg. Men det er slik jeg tenker om det og syns at du burde høre "hard facts" i stedet for å hele tiden tro på det hun sier.

Du har 2 valg;

1) Du er den som venter på henne, og tar henne i mot hver gang hun trenger å trøste seg selv.

2) Du kommer over henne, slutter å være den som alltid er der hvis hun trenger noe

Mer enn det, er det nok ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...