Gå til innhold

Fornemmelse om utroskap!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du noen gang for en fornemmelse eller en magefølelse på at kjæresten din har vært eller er utro?

Jeg får slike fornemmelser heletiden, og da går jeg rett i kjelleren og analyserer hele han. Jeg vet ikke om det bare er jeg som er paranoid, eller om det faktisk er en intuisjon som prøver å fortelle meg noe?

Kjæresten min har på ingen måte gjort noe som skulle misstenkes som utroskap. Selvfølgelig har jeg sett at han ser på andre kvinner i ny og ne, og det at han har en fortid me masse damer og sex. Kanskje det er dette som utløser denne følelsen?

Jeg blir jo også oppgitt over all utroskap som er ute å går, og tenker at jeg selvfølgelig ikke er imun mot å bli rammet av slik.

Jeg hadde også denne fornemmelsen med eksen min, at noe hadde skjedd eller kom til å skje men når jeg tenker tilbake så hadde han selvfølgelig ikke vært utro og kunne nok aldri vært det mot meg heller.

En skikkelig ekkel følelse dette her. Andre som har følt det slik, uten det faktisk har vært utroskap inne i bildet?

Kjæresten min er omtrent ikke ute av huset uten når han er på jobb, så det er sikkert lite sannsynlig men alikevel kommer følelsen...

Anonym poster: 58db0f502f3d9ae33de5de2ae37bd507

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg hadde en slik fornemmelse. Jeg valgte å bekrefte mine mistanker. Aldri før har jeg sjekket mobilen til min samboer ei har jeg noengang vet interessert i hvem han har skrevet meldinger med. Den tilliten jeg hadde til han, kalte jeg for enestående. Rett og slett vakker. Men s kom den dagen. Den sterke magefølelsen som ikke ga seg. Så når han var ute, klarte jeg ikke å slutte og tenke. Så jeg sjekket hans mobil og mineistanker ble bekreftet. Hele jeg bristet på sekundet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, hva fant du? Og hva sa han?

ts

Anonym poster: a2bfb74ef78828c543db9887cc07639f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut at han var utro mot meg. Han sa ikke stort. Det var strengt tatt lite å si om. Handlingene snakket for seg selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...