Gå til innhold

Møtt en på nett, fått følelser...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg møtte en på nett for en stund siden, via onlinespill,ikke en sjekkeside...

Vi har chatta mye, skypa mye og møttes tre ganger. Bor tre timer fra hverandre.. Vi har en kjempekjemi og lik humor og masse like meninger. Samtidig er han så god, snill og herlig på alle måter.

Jeg har utvikla følelser for han, men senest i dag sa han at det var så fint å ha en venn man var så avslappa rundt og kunne dele så mye med..

Ville dere sagt noe om følelsene, eller venta lenger og sett? Jeg er redd for å bli friend-zoned :P ....

Har forresten kjent han i fem mnd, dvs vi chatta via spill før det, men da la vit hverandre på skype og Facebook... <br /><br /> Anonym poster: cacc9f9555273d8233fcc39b96d3fedc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Be han på film eller middag, -> klinings. =P

Høres så lett ut :P

Men dette er vel litt sånn den som intet våger intet vinner..<br /><br /> Anonym poster: cacc9f9555273d8233fcc39b96d3fedc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror han kommer til å svare ja på middag og film. :) Han har jo tross alt tatt steget fram og møtt det et par ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo et positivt tegn på at han er avslappa rundt deg. Jeg er bestevenn med kjæresten min, men pass på at du flørter og. At du ikke blir friendzoned.

Anonym poster: 1611d9aaca5800a05bf11da3056bcf31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Sendte sms i sta og lurte på om han hadde planer i helga, det hadde han ikke, så han kommer hit i kveld for å se på film! Hadde ikke tørt uten å lufte tanker her først :)<br /><br /> Anonym poster: cacc9f9555273d8233fcc39b96d3fedc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...