Gå til innhold

trist&lei


Gjest gjestn

Anbefalte innlegg

Gjest gjestn

Jeg kan føde når som helst, mannen bryr seg ikke... han har akkurat dratt på fjelltur der det ikke er noe telefondekning. Han er ikke hjemme før tidligst tirsdag!!

Hva skal man gjøre i en sånn situasjon? virker ikke som om han bryr seg noe som helst :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kjærleik

Dette er trist å høre. Forstår godt at du blir frustrert! Hvorfor drar han på fjelltur når han vet at dere snart blir en til i familien? :/ Det er vanskelig å si hva en burde gjøre i en sånn situasjon, men sannsynligvis ville jeg kommandert han hjem -uansett hadde jeg sagt klart fra hva jeg mente om det! Når man er gravid er man i tillegg veldig følsom, og å reise på denne turen når du kan føde når som helst -er ikke OK!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Av og til er menn så korttenkte :balltre: Telefondekning er et minimumskrav hvis han absolutt måtte reise vekk! Når er det du har termin?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Graviditeten var ikke planlagt, men han ville ikke at jeg skulle ta abort.....

Har termin på mandag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen, jeg hadde ikke akseptert noe sånt... Har han vært ok ellers i graviditeten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hadde overhode ikke vært ok.

Allier deg med en venninne eller mamma som kan følge deg dersom det blir fødsel de neste dagene.

Mannen trenger en tordentale når han kommer hjem. Om ikke fra deg så fra noen nære.

Anonym poster: b39cdf61af766ecb616a6cf0e6ceb64d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...