Gå til innhold

Lite mas og bra spillerom er det beste


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hvorfor i helvete satser ikke dere kvinner på det i stedet for utseende? Ei masfri dame som gir mannen hans space er da mer verdt enn de største puppene og det peneste ansiktet. jeg kan ikke snakke for alle menn, men for mitt vedkommende og mange andre blir jeg lykkeligere i forholdet desto mindre lyd som kommer fra brødhullet hennes og større sjanse for at det varer. så hvorfor ikke bare sase på å pease mannen på den måten?

Anonym poster: 1a81c74cbd5be6c32e36fd28beafdb5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

http://www.realdoll.com/

Anbefaler deg og andre menn som sliter med "lyd fra brødhullet" til dama denne. Disse sier garantert aldri noe, bare det du selv i din fantasi vil at de skal si. Og siden de aldri sier noe, sier de aldri nei heller.

Selv foretrekker jeg en mann som snakker, og som jeg kan snakke med, men det er meg liksom.

Endret av sol87
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minde09

hvorfor i helvete satser ikke dere kvinner på det i stedet for utseende? Ei masfri dame som gir mannen hans space er da mer verdt enn de største puppene og det peneste ansiktet. jeg kan ikke snakke for alle menn, men for mitt vedkommende og mange andre blir jeg lykkeligere i forholdet desto mindre lyd som kommer fra brødhullet hennes og større sjanse for at det varer. så hvorfor ikke bare sase på å pease mannen på den måten?

Anonym poster: 1a81c74cbd5be6c32e36fd28beafdb5c

Hvorfor skal vi det?

Vi er jo tross alt her av èn enkel grunn: Å gjøre livet deres til et sant helvete.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.realdoll.com/

Anbefaler deg og andre menn som sliter med "lyd fra brødhullet" til dama denne. Disse sier garantert aldri noe, bare det du selv i din fantasi vil at de skal si. Og siden de aldri sier noe, sier de aldri nei heller.

Selv foretrekker jeg en mann som snakker, og som jeg kan snakke med, men det er meg liksom.

http://www.realdoll.com/

Anbefaler deg og andre menn som sliter med "lyd fra brødhullet" til dama denne. Disse sier garantert aldri noe, bare det du selv i din fantasi vil at de skal si. Og siden de aldri sier noe, sier de aldri nei heller.

Selv foretrekker jeg en mann som snakker, og som jeg kan snakke med, men det er meg liksom.

Du virker ganske bitter? vi menn vil førstog fremst ha en dame vi kan ha sex med. Vi blir mer glad i henne desstomindre vi trenger å bruke energi på å holde på henne. Jeg vet av så mange menn som er ulykkelige i forholdet fordi de føler de har en plikt til å engasjere seg rundt alt detuinteressante hun har å komme med.

Anonym poster: 1a81c74cbd5be6c32e36fd28beafdb5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Du høres jo ut som en kjempefangst en hvilken som helst dame vil/bør gjøre alt for å holde på :tommelsmil: Tusen takk for et godt tips :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Blomsten_

Jeg vil ha en jeg kan snakke mye med, og som er kosete og ikke maser om sex hele tiden. Ellers kan det være det samme! :danse:

Endret av _Blomsten_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da får du finne deg en dame som er stum, døv og blind da. Så kan vi som liker å ha mulighet for kommunikasjon med damer kose oss med de andre.

Og hva "vi menn vil ha" er forskjellig fra mann til mann.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker ganske bitter? vi menn vil førstog fremst ha en dame vi kan ha sex med. Vi blir mer glad i henne desstomindre vi trenger å bruke energi på å holde på henne. Jeg vet av så mange menn som er ulykkelige i forholdet fordi de føler de har en plikt til å engasjere seg rundt alt detuinteressante hun har å komme med.

Anonym poster: 1a81c74cbd5be6c32e36fd28beafdb5c

Hehehehehehehe! Veldig interessant at du utifra mitt svar kan utlede at jeg er bitter. Men jeg regner med det var den nærmeste hersketeknikken du fant, lille venn. Nei, jeg er fint lite bitter, jeg har en kjæreste som gjør meg veldig glad og lykkelig, og faktisk så har jeg aldri vært sammen med menn av den typen du beskriver.

Jeg synes du virker mest bitter, jeg. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

Du virker ganske bitter? vi menn vil førstog fremst ha en dame vi kan ha sex med. Vi blir mer glad i henne desstomindre vi trenger å bruke energi på å holde på henne. Jeg vet av så mange menn som er ulykkelige i forholdet fordi de føler de har en plikt til å engasjere seg rundt alt detuinteressante hun har å komme med.

Anonym poster: 1a81c74cbd5be6c32e36fd28beafdb5c

enkelte kvinner blir vel mer glad i en mann om de ikke trenger å bruke energi på å holde ham.

Det finnes nok av de mannfolkene som sier mye uinteressant. De burde heller holde kjeft.

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...