Gå til innhold

Er NetteNestea veldig rik?

nurse07

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Litt off topic, men har dere sett at hun har blitt sammen med Emil fra paradise hotel? Han som ble sammen med Thea og fikk den kidden de kalte Nemo. Så morsomt, husker Annette skrev på bloggen at hennes guilty pleasure var å se PH back in the days.. Haha

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, powpow skrev:

Litt off topic, men har dere sett at hun har blitt sammen med Emil fra paradise hotel? Han som ble sammen med Thea og fikk den kidden de kalte Nemo. Så morsomt, husker Annette skrev på bloggen at hennes guilty pleasure var å se PH back in the days.. Haha

Nei, har hun? :laugh: det var en sammensetning jeg aldri hadde sett for meg.

Endret av KBNS
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Holititten
2 timer siden, powpow skrev:

Det har blitt diskutert her, men ble moderert bort. Men nå får det kanskje stå som de har kunngjort det mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Hun er begynte å blogge igjen i går... 

Skjønner godt hun vil ha tilbake den skyhøye inntekten bloggere har.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest morhjertegod
7 timer siden, Ennahooj skrev:

Hun er begynte å blogge igjen i går... 

Skjønner godt hun vil ha tilbake den skyhøye inntekten bloggere har.

Blir vel begrenset med høy blogginntekt så lenge hun kun skal blogge når hun føler for det, da må hun nok tilbake til 1-2 innlegg pr dag om hun skal tjene fett. Hun har fast jobb ved siden av, så dette blir nok ikke hovedinntekskilden. Glad hun er tilbake :o)

Endret av morhjertegod
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.1.2017 den 17.34, morhjertegod skrev:

Blir vel begrenset med høy blogginntekt så lenge hun kun skal blogge når hun føler for det, da må hun nok tilbake til 1-2 innlegg pr dag om hun skal tjene fett. Hun har fast jobb ved siden av, så dette blir nok ikke hovedinntekskilden. Glad hun er tilbake :o)

bloggere som Andrea Badendyck sier hun aldri har blogget så lite, og tjent så mye. Så hun trenger nok ikke blogge like mye som før for å tjene det samme.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

Synes filmen med den nye kjæresten var veldig søt :) Virket som om hun har hatt godt av en pause.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns hun prater annerledes enn tidligere. Var ikke helt samme bloggeren i videoen følte jeg.  Lurer også på hvorfor de prater så mye om oppkast i videoen. .

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Koselig da :) jeg er like gammel som henne, litt rart å tenke på at hun er forlovet for andre gang! Hverken jeg eller noen av mine venninner har vært forlovet én gang ennå engang :fnise: men det så vakkert ut på Island, og det er hyggelig at hun har funnet kjærligheten igjen.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...