Gå til innhold

Er NetteNestea veldig rik?


nurse07

Anbefalte innlegg

Altså er det noen som kan ta henne seriøst? Hun har jo blitt en karikatur av...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, lille humla skrev:

Altså er det noen som kan ta henne seriøst? Hun har jo blitt en karikatur av...

... hvem? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de er så søte sammen! Liker at hun har begynt å lage videoer, selv om hun ikke blogger så ofte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har hun ikke nettopp forlovet seg? Jeg så på snap at hun allerede er igang med planleggingen. Skal de gifte seg til sommeren? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På Saturday, March 25, 2017 den 14.56, bonsaijenta skrev:

Har hun ikke nettopp forlovet seg? Jeg så på snap at hun allerede er igang med planleggingen. Skal de gifte seg til sommeren? 

Jepp! 19 august 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, hobbykokken skrev:

Jepp! 19 august 

Oi! Det gikk veldig fort. 

De har ikke vært sammen så lenge heller. Håper for deres del at forholdet varer. Noen som vet hva han jobber med? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, bonsaijenta skrev:

Oi! Det gikk veldig fort. 

De har ikke vært sammen så lenge heller. Håper for deres del at forholdet varer. Noen som vet hva han jobber med? 

Rundt et års tid. Aner ikke hva han jobber med, men jeg er egentlig overrasket over at de to fant hverandre. Det er igrunn det siste jeg ville ha tippet på. Men de må jo være sikre i og med at de setter dato med engang, det gjorde ikke hun og m

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kattehviskeren

Wow, det var kjapt! Hadde aldri turt å sette dato etter så kort tid, men de er vel stormforelska da. Får håpe det holder. Får litt amerikansk "kjendisbryllup"-feel over det hele, veldig unorsk å gifte seg så kjapt. Men for all del, håper det holder!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, hobbykokken skrev:

Rundt et års tid. Aner ikke hva han jobber med, men jeg er egentlig overrasket over at de to fant hverandre. Det er igrunn det siste jeg ville ha tippet på. Men de må jo være sikre i og med at de setter dato med engang, det gjorde ikke hun og m

Enig. Han er så ulik han forrige og trodde hun gikk mer etter sånne typer. 

Jeg håper for hennes del at forholdet varer. Jeg fikk så vondt av henne, da det ble slutt mellom henne og Morten. De virket så lykkelig og hadde kjøpt hus og skaffet seg en hund sammen. 

Men akk, hvorfor rushe bryllupet? Det er for kort tid og midt i bryllupssesongen. Augustkalenderen min er f.eks nesten fullbooket av bryllup og andre eventer. Da tenker jeg på vennene deres som kanskje har like travelt skjema. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, bonsaijenta skrev:

Enig. Han er så ulik han forrige og trodde hun gikk mer etter sånne typer. 

Jeg håper for hennes del at forholdet varer. Jeg fikk så vondt av henne, da det ble slutt mellom henne og Morten. De virket så lykkelig og hadde kjøpt hus og skaffet seg en hund sammen. 

Men akk, hvorfor rushe bryllupet? Det er for kort tid og midt i bryllupssesongen. Augustkalenderen min er f.eks nesten fullbooket av bryllup og andre eventer. Da tenker jeg på vennene deres som kanskje har like travelt skjema. 

Kanskje de planlegger familie sammen. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, bonsaijenta skrev:

Oi! Det gikk veldig fort. 

De har ikke vært sammen så lenge heller. Håper for deres del at forholdet varer. Noen som vet hva han jobber med? 

Du vet det er Paradise-Emil? 🙈

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, lona skrev:

Du vet det er Paradise-Emil? 🙈

Eneste gangen jeg fulgte med paradise, var da han Pilgaard var med😎 

Også har jeg sett noen YouTube klipp av hun som fikk Gullruten for hummer/rekehistorien sin😳

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

På 6.4.2017 den 20.30, lona skrev:

Du vet det er Paradise-Emil? 🙈

Paradise Hotel-deltaker er vel ikke en evigvarende jobbtittel. Han må vel ha en jobb.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Syns det er mye jeg,jeg,jeg i bryllups planleggingen. Og hun skriver at hun har vært ubrsluttsom lenge angående brudekjole, men de har ikke vært forlovet så lenge. . ?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Det var lurt å starte opp bloggen før bryllupet. Samarbeid (feilmerket sådan) med Losby Gods  og med bedriften gifteringene kommer fra. Mon tro om Dajana sponser sminken også. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sirkustjukk
21 minutter siden, Femilie skrev:

Det var lurt å starte opp bloggen før bryllupet. Samarbeid (feilmerket sådan) med Losby Gods  og med bedriften gifteringene kommer fra. Mon tro om Dajana sponser sminken også. 

Jupp, merking på bunnen av innlegget er full stryk og såååå 2013🙄

Men pluss for rett merking på instagram!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Leste på jodel at folk matcher med han på tinder, noen som vet om dette er sant ? Synes såfall veldig synd på Annette siden de er nygift

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sunn_jente skrev:

Leste på jodel at folk matcher med han på tinder, noen som vet om dette er sant ? Synes såfall veldig synd på Annette siden de er nygift

Å herlighet😢

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...