Gå til innhold

wealthymen, erfaringer?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest "gjest"

Hei, noen som har erfaringer med wealthymen.com?, har dere klart å kapre en riking her? ;)

hjelpes...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller kanskje bare noen er lei av tafatte menn som snylter!

Er du TS, evt. en annen som sympatiserer med henne? (hvis det er en hun da). Så hvis du har hatt erfaring med en snyltende, tafatt mann så skal du kopiere triksene hans og bite deg fast i en riking og parasittere på ham? Jeg vet godt at det nok finnes mannlige snyltere, men du vet like godt at for hver mannlige snylter du finner så finner du tjue eller tredve kvinnelige snyltere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Er du TS, evt. en annen som sympatiserer med henne? (hvis det er en hun da). Så hvis du har hatt erfaring med en snyltende, tafatt mann så skal du kopiere triksene hans og bite deg fast i en riking og parasittere på ham? Jeg vet godt at det nok finnes mannlige snyltere, men du vet like godt at for hver mannlige snylter du finner så finner du tjue eller tredve kvinnelige snyltere.

Er du fattig og bitter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maria_Marihøne

Lurer nå mer på hva slags menn som er inne på den siden jeg da? De må jo vite at de kvinnene som er der inne først og fremst er ute etter penger. Og hvis begge er inneforstått med dette så ser jeg ikke helt problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, noen som har erfaringer med wealthymen.com?, har dere klart å kapre en riking her? ;)

Jeg kjenner ei som har gått etter rike en periode, men jeg vet ikke om det var på det nettstedet. Hun synes de er kjedelige og lite potente. Og at det ofte er noe litt rart med dem.

Jeg tror at alle menn har feil og mangler, og at rike enslige sin mangel ikke er penger, men noe annet, som er enten verre eller bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du fattig og bitter?

Ingen av delene. Må jeg være det for å reagere mot noe så skammelig som å ville leve på andre? Du er en snylter, og slik sett verdt mindre enn mikrobene jeg har under skoa mine. Innse det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av delene. Må jeg være det for å reagere mot noe så skammelig som å ville leve på andre? Du er en snylter, og slik sett verdt mindre enn mikrobene jeg har under skoa mine. Innse det.

Jeg synes ikke hun er så ille. Å være med en rik mann handler jo om å både gi og få, eller gi og ikke få noe, eller å la være å gi og bare få. eller noe i mellom. Alle vet at forhold har negative sider og at det tar tid, og at penger demper denne problematikken.

Når jeg var på Match så var jeg så utrolig dum og innsnevret i tankegangen at det ikke falt meg inn å søke etter rik dame. Jeg er så innmari gammeldags at jeg ikke føler meg helt vel som den svakeste part i ett forhold, rent økonomisk. At det finnes damer som har kommet lenger enn meg på det området skulle barte mangle, men det er faktisk på tide at gutta kommer etter.

Jeg synes at du burde søke rik dame selv, Flanør, i stedet for å kritisere de som går etter rike menn. Hvis du har liten formue, så vil jo ikke det være noe problem i det hele tatt for den milliardærama som tar deg som kosegutt. Hun vil nok ha en som har tid for henne når hun trenger det. Det er tid og kos hun trenger. Ikke penger. Om du hadde tjent 50 000 eller 5 000 000, så hadde det vært uinteressant, poenget er det du kan bidra med av det hun trenger, og det er kos, vennskap, støtte, lojalitet og tid, og i noen tilfeller litt røff S/M sex.

Endret av I Grosny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke hun er så ille. Å være med en rik mann handler jo om å både gi og få, eller gi og ikke få noe, eller å la være å gi og bare få. eller noe i mellom. Alle vet at forhold har negative sider og at det tar tid, og at penger demper denne problematikken.

Når jeg var på Match så var jeg så utrolig dum og innsnevret i tankegangen at det ikke falt meg inn å søke etter rik dame. Jeg er så innmari gammeldags at jeg ikke føler meg helt vel som den svakeste part i ett forhold, rent økonomisk. At det finnes damer som har kommet lenger enn meg på det området skulle barte mangle, men det er faktisk på tide at gutta kommer etter.

Jeg synes at du burde søke rik dame selv, Flanør, i stedet for å kritisere de som går etter rike menn. Hvis du har liten formue, så vil jo ikke det være noe problem i det hele tatt for den milliardærama som tar deg som kosegutt. Hun vil nok ha en som har tid for henne når hun trenger det. Det er tid og kos hun trenger. Ikke penger. Om du hadde tjent 50 000 eller 5 000 000, så hadde det vært uinteressant, poenget er det du kan bidra med av det hun trenger, og det er kos, vennskap, støtte, lojalitet og tid, og i noen tilfeller litt røff S/M sex.

Jeg er ikke singel, Grosny. Altså er problemstillingen uaktuell. Det hadde den også vært selv om jeg hadde vært singel. Skulle jeg søke etter ei rik dame som jeg kunne snylte på?? Hva tar du meg for, jeg har da selvrespekt og integritet. Pengene mine skaffer jeg meg selv, sånn er det med den saken. Jeg er ingen snylter, ingen verdiløs mikrobe slik golddiggers av begge kjønn er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Jeg er ikke singel, Grosny. Altså er problemstillingen uaktuell. Det hadde den også vært selv om jeg hadde vært singel. Skulle jeg søke etter ei rik dame som jeg kunne snylte på?? Hva tar du meg for, jeg har da selvrespekt og integritet. Pengene mine skaffer jeg meg selv, sånn er det med den saken. Jeg er ingen snylter, ingen verdiløs mikrobe slik golddiggers av begge kjønn er det.

Men altså, her var det jo snakk om en nettside som menn melder seg inn i frivillig. Siden heter "wealthy men" og det var jo til og med en minimumsgrense for hva de skulle tjene. Det sier jo seg selv hva slags kvinner de tiltrekker seg da. Jeg syns vel egentlig ikke dette kan kalles snylting i det hele tatt, når det er mennene selv som søker disse kvinnene.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså, her var det jo snakk om en nettside som menn melder seg inn i frivillig. Siden heter "wealthy men" og det var jo til og med en minimumsgrense for hva de skulle tjene. Det sier jo seg selv hva slags kvinner de tiltrekker seg da. Jeg syns vel egentlig ikke dette kan kalles snylting i det hele tatt, når det er mennene selv som søker disse kvinnene.

Visst er det snylting, selv om mennene her lar seg snylte på. Det forandrer ikke noe på saken at mennene VET at kvinnene bare er ute etter pengene deres, og driter i dem som personer og mennesker. Disse kvinnene har fremdeles penger som motivasjon, de vil bare ha en sponsor, et vertsdyr. Altså ER de snyltere.

Hvordan noen kan leve med å vite at dama bare er interessert i pengene dine og driter langt i deg er beyond me. Det er like uforståelig som å være så til de grader lat, arbeidssky, horete og pengegrisk at en er villig til å ta en fyr som hun ikke elsker, men bare fordi han er rik. Det betyr ikke at hun tar hvem som helst bare han har penger, men det at hun hadde valgt ham bort uten disse pengene viser at det er pengene som teller mest, såpass mye at hun er villig til å inngå kompromisser for å få tilgang til dem. Hvordan disse menneskene - både snylteren og vertsdyret hennes - er i stand til å se seg selv i speilet og beholde selvrespekten er hinsides hva jeg kan forstå.

Endret av Flanør
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Visst er det snylting, selv om mennene her lar seg snylte på.

Det kan være noe annet, som f.eks symbiose.

Tenk om disse mennene har behov for å ha noen å gi noe til, og dulle litt med. De ØNSKER at ei dame skal stille opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke singel, Grosny. Altså er problemstillingen uaktuell. Det hadde den også vært selv om jeg hadde vært singel. Skulle jeg søke etter ei rik dame som jeg kunne snylte på?? Hva tar du meg for, jeg har da selvrespekt og integritet. Pengene mine skaffer jeg meg selv, sånn er det med den saken. Jeg er ingen snylter, ingen verdiløs mikrobe slik golddiggers av begge kjønn er det.

Hvis jeg hadde blitt forsørget av steinrik dame, så kunne jeg brukt flere ressurser til frivillige og ubetalte prosjekter. Det finnes f.eks. kunstnere og forfattere som har rike ektefeller, og som faktisk får til noe som ikke hadde vært mulig uten slik pengestøtte. Det er mye man kan bidra med som ikke gir penger tilbake, og dette er umulig dersom man ikke har andre inntekter i familien.

Om man drar inn penger selv eller ikke er ikke definisjonen på nytttig eller snylter.

Nå er dette helt uaktuelt for meg, med mindre dama mi skulle vinne sinnsykt mye i lotto eller noe. Jeg vil ikke bytte.

Endret av I Grosny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være noe annet, som f.eks symbiose.

Tenk om disse mennene har behov for å ha noen å gi noe til, og dulle litt med. De ØNSKER at ei dame skal stille opp.

Det er mangt man kan gi. Oppmerksomhet, kjærlighet, støtte, god sex, vennskap. Det er fantastisk å kunne gi slike ting. Vet du hvorfor? Fordi jeg BÅDE kan få noen til å føle seg utvalgt uten at jeg trenger å skamme meg når jeg ser meg i speilet, vel vitende om at jeg ikke har kjøpt noens egennyttige og egosentriske "kjærlighet".

Symbiose? Javisst. På slike naturprogrammer kan du se enkelte larver spise opp vertsdyret sitt innenfra. Det er også symbiose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Symbiose? Javisst. På slike naturprogrammer kan du se enkelte larver spise opp vertsdyret sitt innenfra. Det er også symbiose.

Jeg synes det er drøyt av deg å snakke slik nedsettende om noen kvinner du ikke kjenner. Det er forresten to hovedkategorier av kvinner som gifter seg med rike bedriftseiere. Kategori 1 er de som er på laget, og faktisk bidrar til gode driftsresultater, kansje uten betaling.

Kategori 2 er ondsinnede kupp-kvinner, som tapper ressurser og stikker , som f.eks hun forferderlige svenske dama som forførte og svindlet Fiatimportøren og forårsaket Norgeshistoriens til da største konkurs.

Kategori 1 står det respekt av. Men det gjør det ikke av kategori 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hva slags menn som er inne på denne siden jeg? De er jo fullstendig klar over at damene der er ute etter pengene dems, og hva krever de faktisk av en kvinne for at hun skal få glede av pengene hans.

Nei, jeg er glad for likestilling jeg, der begge parter bidrar økonomisk. Man forsørger seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er drøyt av deg å snakke slik nedsettende om noen kvinner du ikke kjenner. Det er forresten to hovedkategorier av kvinner som gifter seg med rike bedriftseiere. Kategori 1 er de som er på laget, og faktisk bidrar til gode driftsresultater, kansje uten betaling.

Kategori 2 er ondsinnede kupp-kvinner, som tapper ressurser og stikker , som f.eks hun forferderlige svenske dama som forførte og svindlet Fiatimportøren og forårsaket Norgeshistoriens til da største konkurs.

Kategori 1 står det respekt av. Men det gjør det ikke av kategori 2.

Nei, det er ikke drøyt, av den enkle grunn at jeg vet nok om dem til å kunne uttale meg. Jeg trenger ikke vite hva de heter, hvor de bor, om de har katt eller hund, om de har psoriasis eller ikke for å kunne uttale meg om dem. Det jeg trenger å vite er følgende: om penger, gaver, luksusgjenstander (alene eller ikke) er motivasjonen for å bli sammen med en mann, eller tiltrukket av ham. I det øyeblikket jobben hans, utdannelsen hans, boligen, bilen, tittelen, statusen hans teller positivt med i vurderingen av ham (og da mener jeg av materielle grunner, ikke kvinner som liker leger fordi de hjelper folk), ja da ER HUN EN GOLDDIGGER. Mer enn det trenger jeg ikke vite.

Ellers må jeg innrømme at jeg ikke forstår hva du mener med kategori 1 der. Altså, hvis hun har utdannelsen og erfaringen som skal til for å bedre driftsresultatene i bedriften så er det jo bra, men til slike formål har man - du vet - ansettelser. Da trenger man ikke konemor som henger rundt i bedriftslokalene. Da kan hun heller se til sin egen karriere, og drive inn penger til husholdningen på egenhånd. Er det for mye forlangt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke drøyt, av den enkle grunn at jeg vet nok om dem til å kunne uttale meg. Jeg trenger ikke vite hva de heter, hvor de bor, om de har katt eller hund, om de har psoriasis eller ikke for å kunne uttale meg om dem. Det jeg trenger å vite er følgende: om penger, gaver, luksusgjenstander (alene eller ikke) er motivasjonen for å bli sammen med en mann, eller tiltrukket av ham. I det øyeblikket jobben hans, utdannelsen hans, boligen, bilen, tittelen, statusen hans teller positivt med i vurderingen av ham (og da mener jeg av materielle grunner, ikke kvinner som liker leger fordi de hjelper folk), ja da ER HUN EN GOLDDIGGER. Mer enn det trenger jeg ikke vite.

Ellers må jeg innrømme at jeg ikke forstår hva du mener med kategori 1 der. Altså, hvis hun har utdannelsen og erfaringen som skal til for å bedre driftsresultatene i bedriften så er det jo bra, men til slike formål har man - du vet - ansettelser. Da trenger man ikke konemor som henger rundt i bedriftslokalene. Da kan hun heller se til sin egen karriere, og drive inn penger til husholdningen på egenhånd. Er det for mye forlangt?

Hvis konemor går og trasker i en ingeniørstilling til 800 000, og far som tjener 8-sifret har mer nytte av hennes tid, så er det kun hennes eget behov for å holde seg faglig oppe som er noen grunn til at hun skal jobbe. De aller fleste kvinner har såpass lav inntekt at den er uinterressant for de veldig rike.

Hvis man er på nett, så shopper man dater på "tekniske spesifikasjoner" , akkurat slik vi gjorde når vi var barn , og de mest populære bilkortene var de som hadde flest hestekrefter og kjappest aksellerasjon. Det som er synlig er ett fotografi, kanskje inntekt, interesser etc. , pluss en introduserende kort tekst. Det er helt greit å klikke først på det som er mest tiltalende. En annen sak er at når damene har møtt mange nok millionærer, så ser de at de kanskje er ukurante og går videre på lista. Men millonærene har det mest fargerike agnet, og stiller følgelig foran i køen, og jeg ser ingen grunn til å kritisere det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...