Gå til innhold

Mars/April 2013.


Gjest Little princess

Anbefalte innlegg

Håper denne fasen disse små er inne i går over snart. :klemmer:

Jeg skal ha barnevakt for vesla til helgen, hun skal sove hos sin mormor og morfar en natt. Samboer er på jobb så jeg blir helt alene hjemme uten kjæresten, uten datteren min og uten pusegutten som døde for litt siden. Det blir rart, så jeg gruer meg og gleder meg. Satser på en god natt med god søvn uten oppvåkning. Vedder på at jeg blir husredd å ligger våken hele natta. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så artig med litt åling! Her bare rulles det til hun kommer dit hun vil... "bare" :fnise:

Håper det bare er en fase for dere som har det litt tungt for tiden :kose:

Og så håper jeg at du får sove ordentlig Asanti! Jeg er spent på hvordan mine dager borte fra henne blir. Men satser på at jeg får sovet ut helt (...jaaa, jeg vet, jeg får sove hele natta, jeg burde ikke klage over at hun våkner klokken 7 :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også en mini terrorist! Bare syter hele dagen, og det er så slitsomt. Selv når hun har sovet, ny bleie og fått mat! Håper det går over snart :) skal bli godt å få litt ordentlige rutiner etterhert kjenner jeg.

Vaksiner på onsdag. Det stikker i mammahjertet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mini terrorister :P

Jeg er heldig ser jeg. Vesla er nå blid og glad som dagen er lang.. med unntak når hun presser for å gjøre nr. 2 og det bare kommer små kuler, men det lar seg ordne med sviskemos og aprikosmos. Hun har knekt koden for rulling og hun dytter seg bakover med armene. Jeg kan med andre ord ikke lenger snu ryggen til og forvente å finne henne på samme sted. Poppis for tiden er i midlertid å sitte på rumpa, det er skikkelig stas særlig om jeg ligger på gulvet sammen med henne for da skravler hun mens hun stryker meg på nesa :rodmer: .

Merkelig er det, men alt dette var liksom skikkelig på plass etter en sutrete periode med minimalt med nattesøvn. Om dette er et såkalt utviklingssprang regner jeg med at jeg får flere av disse framover :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som samtlige babyer her utvikler seg kraftig om dagen, og at det kan forklare både sutring, ammenekt og dårlig nattesøvn! Satser på at det kommer seg snart. ;) Her merker jeg det mest på ammenektinga om dagen og hyppige oppvåkninger om natta, ellers er vesla blid som en sol! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for første tann!!!:)

Her lærte vesla seg å sitte uten støtte i dag (har vært vinglete før) - yey!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morro:) gratulerer.

Nå er kl 04.54 og jeg har sovet 2 timer i natt!!! Nå klikker jeg snart. Håper på tann, rulling, sette seg opp og gå nå altså! Men i kveld tror jeg det er magevondt.... Men av hva...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så frustrerende smørblomst!! Du må jo være helt gåen som i tilegg har en annen liten. Håper virkelig veslesnuppen din finner roen snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det høres skikkelig slitsom ut :( Jeg syntes det var i tidligste laget når tassen startet dagen kvart på seks i dag jeg.

Ellers så har tassen vår også knekt krypekoden :) Han knakk den vel egentlig for ca 2 uker siden, men har ikke begynt å bruke ferdighetene før nå. Det går foreløpig ikke i racerfart, men jeg regner med det bare er et tidsspørsmål ;)

Han kan også neeeesten sitte nå, og jeg kjenner jeg gleder meg litt til han kan sitte selv siden det da blir litt lettere å plassere han i en stol ved bordet når vi er borte. Tror nok tassen også vil få stor glede av det :)

Ellers er tassen herlig og blid som ei sol, dog noe mer krevende enn en nyfødt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi. Det var tidlig. :( Vi hadde en kveld i forrige uke med magevondt og jeg skjønte ikke hva det kom av. Men det var pangskriking fram til jeg kom å bysset så sovnet hun også pangskriking igjen. Sånt holdt det på noen timer. Usj.

Flinke små som har knekt mange koder den siste tiden. :) Er spent å se når vesla knekker de neste, tror ikke hun henger så langt etter lengre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har det også vært en urolig natt, med en liten en som har gulpet, hostet og sutret som bare det. Innimellom er hun ganske plaget av refluks, nesten så jeg lurer på om hun burde vært medisinert for det...:( Eller er sånne ting vanlig mon tro??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så frustrerende smørblomst!! Du må jo være helt gåen som i tilegg har en annen liten. Håper virkelig veslesnuppen din finner roen snart!

I tillegg har storebror vært syk og vært hjemme fra bhg hele uka!! Og nå begynner jeg å bli syk. Klarte såvidt å holde meg på beina så tilslutt kom mannen hjem fra jobb å overtok. Jeg gikk å la meg og sov i 4 timer....tydeligvis et lite søvn behov:)

Men snuppa var bare våken i 1 time i natt og har vært blid på dagen:) jippi... Håper hun også knekker noen koder snart også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ikke greit ut! God bedring og så håper jeg at du får muligheten til å få hvilt ut skikkelig og kommer deg ovenpå igjen Smørblomst :blomst:

Det er noe med det... like etter fødselen hadde jeg energi til tusen, taklet å sitte oppe sent, være våken flere ganger om natten og stå opp i grålysningen. Nå har jeg ikke sjangs, tidvis er jeg så gåen at jeg føler meg som en zombie. Heldig for meg så forsvinner Gubben ut av senga i sekstiden på morgenen, og selv om vesla starter dagen samtidig har hun ikke noe i mot å ligge i senga å slappe av til kl 8, så får jeg slumret litt mellom gangene hun kjører langefingeren opp i nesa mi og forsøker å gripe tak i øyet mitt.

Endret av Myrvandrer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Høres ikke greit ut! God bedring og så håper jeg at du får muligheten til å få hvilt ut skikkelig og kommer deg ovenpå igjen Smørblomst :blomst:

Det er noe med det... like etter fødselen hadde jeg energi til tusen, taklet å sitte oppe sent, være våken flere ganger om natten og stå opp i grålysningen. Nå har jeg ikke sjangs, tidvis er jeg så gåen at jeg føler meg som en zombie. Heldig for meg så forsvinner Gubben ut av senga i sekstiden på morgenen, og selv om vesla starter dagen samtidig har hun ikke noe i mot å ligge i senga å slappe av til kl 8, så får jeg slumret litt mellom gangene hun kjører langefingeren opp i nesa mi og forsøker å gripe tak i øyet mitt.

Når jeg leste innlegget ditt så gikk tankene sånn her; Aaah kjenner meg igjen. Mmmmhmm! Så heldig. Så søøøøt. Sånt smelter man av'

De er gode disse tildels små terroristene våret. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååååh nå er jeg lei av lys våken baby på natten! Fikk sove i en time før det var mat og vil ikke sovne igjen. Hadde ikke gjort noe om hun sov greit resten av natten, men hun vil jo i tillegg starte dagen kl 6. Men står vi opp da så er hun bare trøtt og grinete!

Ja de er søte og gode disse små, og enda søtere når de sover fint! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååååh nå er jeg lei av lys våken baby på natten! Fikk sove i en time før det var mat og vil ikke sovne igjen. Hadde ikke gjort noe om hun sov greit resten av natten, men hun vil jo i tillegg starte dagen kl 6. Men står vi opp da så er hun bare trøtt og grinete!

Ja de er søte og gode disse små, og enda søtere når de sover fint! :P

Du har min fulle sympati:)

Klem fra en medsøster!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...