Gå til innhold

Hva er for gammelt for deg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du er helt besatt av ideen om at alle kvinner utnytter menn økonomisk. Du har dårlig erfaring med den eneste kvinnen du vel har hatt noen forbindelse med noensinne, og derfra utleder du at alle kvinner er griske og grådige.

De aller fleste friske, oppegående kvinner i våre dager tjener penger selv og ligger ikke menn til byrde.

Med andre ord, et er uhyre få friske, oppegående kvinner...

Videoannonse
Annonse
Gjest KateW
Skrevet

Ti år yngre og ca 15 år eldre. Men jeg har vel gått ca 17 år begge veier.

Gjest "gjest"
Skrevet

50åringer er uinteressante for meg.

25år- likeså.

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Er 28, grensen er 10 år eldre eller 5 år yngre, men det optimale er om han er 25-32.

Gjest Eurodice
Skrevet

Med andre ord, et er uhyre få friske, oppegående kvinner...

Jeg har medfølelse med deg og alle som ikke har noen som helst gode erfaringer med det motsatte kjønn.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

er straks 24 selv, og gift med en på 30. Om jeg skulle datet igjen, tror jeg ikke jeg hadde gått noe særlig over det, altså 6-7 år eldre. Men man kan jo aldri si aldri, jeg hadde nok ikke utelukket enn snill og god mann bare fordi han er 31. :) Kunne sikkert også gått et par år ned fra min egen alder, men ikke voldsomt mye, ville nok ikke vært med enn tenåring.

Men er jo som sagt med noen nå, så tanken på det har liksom ikke akkurat vært veldig i fokus heller. :)<br /><br /> Anonym poster: b0aef8ab01055507fc15d54c4c11fb96 <br /><br /> Anonym poster: b0aef8ab01055507fc15d54c4c11fb96

Skrevet

Kunne strukket meg til 10 år eldre. Mistenker at jeg kan komme til å leve lenge, og vil ikke bli sittende alene i evigheter etter partneren dør av alderdom.

Skrevet

Hvorfor skulle jeg mene det? Så lenge han har nok til å kunne få sitt eget liv til å gå rundt økonomisk så jeg slipper å betale for oss begge så er jeg fornøyd jeg, men det gjelder også om jeg skulle vært sammen med en på 40, eller 25.

Jada, det er fornuftig det :)

AnonymBruker
Skrevet

Kunne strukket meg til 10 år eldre. Mistenker at jeg kan komme til å leve lenge, og vil ikke bli sittende alene i evigheter etter partneren dør av alderdom.

Derfor er det fornuftig for kvinner å finne en yngre mann siden kvinner i snitt lever lengre. Jeg skal finne meg en 9 år yngre mann når jeg blir gammel nok til at han også er voksen :fnise:

Anonym poster: ff1adbeb47bdb2f979b91f73a1aaa0f4

• Liker 1
Skrevet

Noe son sikkert er sjokkerende for deg, er at mange menn er snyltere på kvinner. Den tanken har vel aldri falt deg inn?

Joda, jeg vet at det forekommer.

Og ikke begriper jeg hvorfor kvinner gidder det heller.

Skrevet

Er passert 30, og har datet menn i slutten av 40-årene. Men det kommer selvsagt an på mannen, hvor "ung", nysgjerrig, glad og sprek han er ... og om han holder følge med meg ;)

Skrevet

Spørs vel helt an på damen, er kjemien der er ikke alder noe tema :smilorange:

Gjest Minpin
Skrevet

Jeg vet egentlig ikke, jeg. 40, kanskje? For meg er den mentale alderen viktigst. Som regel foretrekker jeg menn rundt 30, men jeg har møtt både yngre og eldre menn som har vært "interessante". Selv er jeg i begynnelsen av 20-årene.

Skrevet

Tror ikke jeg har noe grense jeg.. Alt er avhengig av personen. Har en eks som er 27år eldre enn meg,og har datet gutter som har vært 3-4år yngre enn meg selv.

Nå er jeg forlovet med en som er like gammel som meg.

Skrevet

Tror ikke jeg har noe grense jeg.. Alt er avhengig av personen. Har en eks som er 27år eldre enn meg,og har datet gutter som har vært 3-4år yngre enn meg selv.

Nå er jeg forlovet med en som er like gammel som meg.

Og grunnen til at han som er 27 år eldre er en eks er da ...?

Skrevet

Jeg er 21, ingen yngre, men ca 10 år eldre er øvre grense.. Men treffer jeg en som er perfekt tror jeg egentlig ikke jeg kommer til å bry meg allikevel :P

Skrevet

Jeg er 21, ingen yngre, men ca 10 år eldre er øvre grense.. Men treffer jeg en som er perfekt tror jeg egentlig ikke jeg kommer til å bry meg allikevel :P

Du kommer aldri til å treffe noen som er perfekt.

Men det kan jo hende at du klarer å innbille deg selv det i en periode ;)

Noe som egentlig er skummelt.

Skrevet

Min er 9 år eldre enn meg :)

Skrevet

Og grunnen til at han som er 27 år eldre er en eks er da ...?

At barna hans ikke taklet det.

Skrevet

At barna hans ikke taklet det.

Akkurat. Som er bare ett av problemene man kan få oppleve når aldersforskjellen blir for stor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...