Gå til innhold

Hva betyr det når ei dame skriver Mister?


Gjest Maja

Anbefalte innlegg

Så tidligere denne uka at da typen var på fb, hadde ei skrevet : "Gratulerer med dagen Mister! ¨ Betyr det at det har vært noe seksuelt mellom dem tidligere eller trenger det ikke ha noe med det å gjøre?

Hvordan tolker andre dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du, pust rolig og prøv å ikke overanalysere så mye :) det er da bare en fjasete måte å snakke til noen, er ikke det bare koselig?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Fra min side er det oftest en fleipete måte å minne på om at "jeg er ikke submissive mot deg", sagt mot venner jeg er på fløteren med. Sir ville vært mot en jeg faktisk ser på som overordnet meg, og som et tegn på respekt.

Men jeg bruker i all hovedsak engelsk, noe som trolig endrer dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihihi, unnskyld at jeg flirer, men hva er du redd for egentlig?

Jeg kaller mange av mine kompiser for Mister, uten at det betyr en ting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva det betyr???

Det ser ut som om det betyr at typen din er under en urimelig mistanke fra din side.

Et sitat, som beskriver denne situasjonen til fulle, er fra Sigmund Freud:

"Det hender at en sigar er en sigar".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Blir vel omtrent som om noen skulle skrive: "Gratulerer med dagen, frøken". Hvor analyserende er det egentlig mulig å bli?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så tidligere denne uka at da typen var på fb, hadde ei skrevet : "Gratulerer med dagen Mister! ¨ Betyr det at det har vært noe seksuelt mellom dem tidligere eller trenger det ikke ha noe med det å gjøre?

Hvordan tolker andre dette?

Når det står Mister med stor M, så betyr det at det ikke bare har vært noe seksuelt mellom dem tidligere, men at det pågår noe seksuelt mellom dem fremdeles.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mister kan jeg bruke på tull med kompiser og bekjente. Om vi endrer en bokstav og skriver Gratulerer med dagen, Master. Vel, da snakker vi om mer enn en klem i forbifarten... ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det står Mister med stor M, så betyr det at det ikke bare har vært noe seksuelt mellom dem tidligere, men at det pågår noe seksuelt mellom dem fremdeles.

Det var liten m og blunketegn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mister kan jeg bruke på tull med kompiser og bekjente. Om vi endrer en bokstav og skriver Gratulerer med dagen, Master. Vel, da snakker vi om mer enn en klem i forbifarten... ;)

Takk for svar fra deg og andre her. Det var som sagt : gatulerer med dagen mister! ;-)

Ok, kanskje jeg overanalyserer, men føler at det har vært noe mellom de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var liten m og blunketegn...

Uff, det betyr sannsynligvis at han hadde utstyret sitt inni henne samtidig som hun skrev meldingen..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pheel

Takk for svar fra deg og andre her. Det var som sagt : gatulerer med dagen mister! ;-)

Ok, kanskje jeg overanalyserer, men føler at det har vært noe mellom de...

Ja, garantert! Tenk seg slik frekkhet.

Men fra spøk til alvor - spør han, da, vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Takk for svar fra deg og andre her. Det var som sagt : gatulerer med dagen mister! ;-)

Ok, kanskje jeg overanalyserer, men føler at det har vært noe mellom de...

Kanskje overanalyserer? Du overanalyserer til de grader. Hvis du grubler så fælt over noe sånn, hvordan vil du da reagere hvis han får en klem av ei anna jente, f.eks?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det betyr sannsynligvis at han hadde utstyret sitt inni henne samtidig som hun skrev meldingen..

Jaujau Leifern...du kan få sagt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Føler?

Javisst!

"Sjalusien er den beste motgiften man kjenner mot kjærligheten. Den dreper den garantert - hos den annen part."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke en dritt betyr det!

Og hvis du er så redd for at han har pult'a. så får du bare spørre han da vel?

Anonym poster: d462b395b3a8989de3af0d2d1e67c373

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, jeg skjønner at jeg må begynne å være forsiktig med hva jeg skriver på veggene til kompisene mine...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om å være paranoid! Om du tror det er noe mellom han og henne, må du nesten spørre han, eller fortelle han hva du tenker. Du burde sole mer på kjæresten din syns jeg, virker ikke som du har den beste tilliten til han, om du faktisk tviler på han pga ett ord en venninne av han har skrevet til han.

Jeg skriver mister til mange av kompisene mine, det betyr hvertfall ingenting fra min side, men det mer en munter tone for å understreke noe. som f.eks "Nå må du skjerpe deg mister ;) " eller noe sånt, ingenting annet enn bare ett ord for å understreke noe på en spøkefull måte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...