Gå til innhold

Har vært fristet lenge nok, nå går jeg!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min kjære samboer gjennom sju år har nå est ut såpass at ingen av bikiniene hennes passer lenger..

Hun sliter med stoffskiftet og har lagt på seg 10-15kg bare de siste par årene.

Jeg sliter med å tenne på henne, tenner faktisk ikke i det hele tatt..

I tillegg merker jeg jo blikk jeg får fra damer når jeg går gatelangs..., og nå når vi var i Spania var det jo i tillegg sinnsykt mye fin og naken hud å titte på...

Det triste er at utover dette har vi et kjempemessig samliv på alle måter, men jeg føler at den seksuelle delen av meg har vært død i flere år...

Noen som har noen trøstende ord og råd til hvordan jeg skal avslutte dette..?

PS!

Ingen barn er inne i bildet!

Anonym poster: 5c39d8e325cf177da41f9b010c493229

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor har jeg på følelsen at dette er skrevet kun for å se hva slags reaksjoner som kommer?

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver jo selv i overskriften at du stikker, hva skal vi si da, god tur...?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whatevs

Hvorfor har jeg på følelsen at dette er skrevet kun for å se hva slags reaksjoner som kommer?

Ja dette var nok litt for sterkt å lese for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Snakk med henne om hvordan dette påvirker deg. En går da virkelig ikke bare fra noen sånn uten videre, uten forklaring eller forvarsel. Hun burde jo også få sjansen til å gjøre noe med situasjonen.

For øvrig er jeg veldig glad for at kjæresten min er glad i meg slik jeg er. Jeg kan fint svinge +/- 10 kilo i vekt i perioder, men det har ikke påvirket verken følelsene hans for meg eller sexlivet.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du bør gi henne en sjanse til å gjøre noe med det om samlivet ellers er godt. Men jeg skjønner problemet. Hadde sexlivet mitt gått til hundene hadde ikke forholdet kunnet vare uansett hvor snill og grei partneren hadde vært ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vær ærlig med henne, og bryt forholdet.

Så kan du jo håpe på at det ikke skjer deg noe som gjør at du forandrer deg fysisk som gjør at heller ingen tenner på deg.

Karma is a bitch, før du vet ordet av det så blir du kanskje most av trikken og lemlestet for livet. Så kan du sitter der med sjegget i postkassen og bare drømme om disse damene med denne nydelige huden...-for de kommer ikke til å se i din retning :)

Anonym poster: 2c5d6f6e0cfef7707c088b5ab83ccb17

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din såkalt kjære samboer er kanskje ikke den første du har gjort det slutt med?

Bare gjør som du gjorde med dama før henne, og dama før det igjen.

Har du ikke samvittighet til det så slutter du å vaske deg, sørger for at du får neglsopp, bytter aldri klær og klipper aldri håret.

Du sikter utenfor dassen når du pisser, og skvetter til høyre og venstre samt på speilet og i taket og på de nyvaskede klærne som henger til tørk. Dette sørger du for at hun ser, det er viktig.

Flørt med moren hennes og forsøk å klå henne på puppene, da kommer hun til å dumpe deg fortere enn svint og moren kommer til å være heiagjeng når hun pakker kofferten og drar, eventuelt pakker dine kofferter og kaster deg ut.

Dette relativt tidkrevende, men med langt mindre risiko for knuste hjerter.

Dessuten får venninnegjengen underholdende samtaleemner i flere år fremover.

Lykke til :)

Anonym poster: 8ca44fa099c5a18dd93df231ffe29e27

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si det kort og brutalt.

Hun har nemlig ikke bruk for en mann som ikke er der i dårlige dager. Stoffskifteproblemene vil hun nok ha resten av livet.

PS Håper du ikke får en kronisk sykdom og at partneren din stikker fordi samlivet er endret. Da er det faktisk ikke mye verdt. Jeg kan være der når alt går på skinner, men med det minste motstand og trøbbel så stikker jeg. Da er jeg heller singel.

Anonym poster: 52292e41115ae97d76d136289270ffdd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kinkylita

En ting hadde vært dersom hun var lat og bare lå på sofaen og gofla sjokolade dagen lang uten å bry seg om vektøkning og mosjon etc. Men her sliter samboeren din med stoffskifte, noe hun ikke kan noe for.

Så istedet for å sikle etter alle de andre fine damene der ute- hva med å snakke med henne om dette? Få henne med ut på tur, ta ansvar for å lage sunne middager framover, og få til en felles sunn livsstil?

Du sier selv at dere har det flott ellers samlivsmessig. Skjønner godt at sex er viktig i et forhold, men hva med alt det andre? Jeg tenker samhold, kjemi, det å ha en støttepartner, bestevenn- generelt alt et forhold innebærer, er du villig til å ofre alt dette for å finne deg en annen med bedre kropp som du tenner på? Hva om du finner ei annen da, med bedre kropp, sexen er fantastisk, hu er deilig som dagen er lang osv... Hvor mye betyr dette for deg i lengden dersom det viser seg at dere ikke har like god kjemi? Og som du ikke kan snakke med og ha et forhold til?

Er du sikker på at det ikke bare er kåt-frustrasjonen din som snakker nå? Skjønner godt at sex er viktig i et forhold, men hva med alt det andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting hadde vært dersom hun var lat og bare lå på sofaen og gofla sjokolade dagen lang uten å bry seg om vektøkning og mosjon etc. Men her sliter samboeren din med stoffskifte, noe hun ikke kan noe for.

Så istedet for å sikle etter alle de andre fine damene der ute- hva med å snakke med henne om dette? Få henne med ut på tur, ta ansvar for å lage sunne middager framover, og få til en felles sunn livsstil?

Du sier selv at dere har det flott ellers samlivsmessig. Skjønner godt at sex er viktig i et forhold, men hva med alt det andre? Jeg tenker samhold, kjemi, det å ha en støttepartner, bestevenn- generelt alt et forhold innebærer, er du villig til å ofre alt dette for å finne deg en annen med bedre kropp som du tenner på? Hva om du finner ei annen da, med bedre kropp, sexen er fantastisk, hu er deilig som dagen er lang osv... Hvor mye betyr dette for deg i lengden dersom det viser seg at dere ikke har like god kjemi? Og som du ikke kan snakke med og ha et forhold til?

Er du sikker på at det ikke bare er kåt-frustrasjonen din som snakker nå? Skjønner godt at sex er viktig i et forhold, men hva med alt det andre?

Kan hun ikke gå ned i vekt når hun har stoffskifteproblemer?

Anonym poster: 81409237f1664bbb9fef46bd94047901

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min kjære samboer gjennom sju år har nå est ut såpass at ingen av bikiniene hennes passer lenger..

Hun sliter med stoffskiftet og har lagt på seg 10-15kg bare de siste par årene.

Jeg sliter med å tenne på henne, tenner faktisk ikke i det hele tatt..

I tillegg merker jeg jo blikk jeg får fra damer når jeg går gatelangs..., og nå når vi var i Spania var det jo i tillegg sinnsykt mye fin og naken hud å titte på...

Det triste er at utover dette har vi et kjempemessig samliv på alle måter, men jeg føler at den seksuelle delen av meg har vært død i flere år...

Noen som har noen trøstende ord og råd til hvordan jeg skal avslutte dette..?

PS!

Ingen barn er inne i bildet!

Anonym poster: 5c39d8e325cf177da41f9b010c493229

Glad du ikke er min mann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at du går. Du er nemlig ikke en mann for henne.

Hun har en kronisk sykdom. Som jeg. Har bare lagt på meg noen få kilo, men energinivåtet er ikke på topp. Jeg ser helst at samboer går dersom han ikke kan leve med de endringene som livet har gitt meg. Jeg må leve med de uansett. Jeg vil ha en mann som er der i gode og dårlige dager, som jeg er der for ham.

Anonym poster: 52292e41115ae97d76d136289270ffdd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LonelyAngel

Trøstene ord har jeg ikke for deg, men for kjæresten din. Du har vært fristet i lang tid på andre damer, så jeg skjønner ikke hvorfor du ikke har gått tidligere.

Sett deg ned med henne og fortell at du ikke lenger ønsker å fortsette forholdet. At du trives godt sammen med henne, men at du sliter med å tenne på henne.

Du får bare si det som det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Okei , litt krasse nå eller?

Vil heller råde deg til å snakke med henne , når man letter på det man tenker på , kan ting bli lettere.

Har du lyst å satse på denne jenta , så må du gjøre noe med det. Har du tenkt på sexterapi?

Har du lyst å finne tilbake tenninga?

Det er ikke lett når man mister den seksuelle.delen , og når man nermest blir "frastøtt" av partneren sin , da blir de negative tankene altfor sterke.

Jeg har vert der selv , det ble slutt , men ikke bare pga manglende tenning .

Du skriver at det har vert sånn ei god stund, hvordan har jenta di det?

Ta dere en prat , finn ut om dere har en fremtid sammens.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...