Gå til innhold

Fant ut at min forlovede har en hemmelig profil på facebook hvor han har et annet etternavn og hvor han legger til andre damer ? hva skal jeg gjøre nå


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Som en til sa; Opprett en falsk profil selv, flørt med ham via den, så finner du fort ut hva han driver med.

Og nei, det er ikke greit. Hvorfor trenger du flere synspunkter på det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ikke an å slette profiler på facebook. Jeg synes du skal droppe hele fyren. Du blir sur og "slår opp" og han går rett på facebook for å finne seg en annen - det låter ikke bra i mine ører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEN nå sa han AT HAN GJORDE DETTE FORDI JEG DUMPET HAN EN GANG I JUNI, og det gjorde jeg i sinne, men vi ble fort sammen igjen og jeg innrømte at jeg angret og gjorde noe så dumt og barnslig som å slette han.Det var derfor han åpnet denne profilen sa han.

Og det synes jeg høres helt merkelig ut.jeg vet jo ikke om han har noen jentevenner der eller om han chattet med dem der men

Jeg liker ikke hevn i forhold. Litt fordi jeg tror det fører til gjengjeldelser, og gjengjeldelser og til slutt har man såret hverandre så mye at man ikke liker hverandre så godt lenger.

Det å bli dumpet er for noen personer det desidert vondeste de noensinne har opplevd i sitt liv. Utroskap og eksternflørting er peanøtter i sammenligning.

Jeg synes du skal foreslå å slutte med å skade hverandre, og heller ta en prat som handler om det kan gå an å legge opp en god kjærlighetsstrategi for framtida, og kanskje også melde dere på ett samlivskurs.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Nei det verste er ikke å bli dumpet det verste er å bli lygd til og at kjæresten er utro synes jeg !! men jeg tror ikke han gjorde det for å hevne seg, men fordi han egentlig ikke elsker meg så mye og vil flørte med andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld, men fyren er en tosk! Riktignok anser jeg ikke FB for å være det viktigste i verden, og når man først har en profil der så må det være "lov" å legge til venner av begge kjønn osv. osv.

Men når fyren lager seg en profil med falskt navn så må det være lov å reagere, særlig hvis formålet synes å være "å trekke damer".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei det verste er ikke å bli dumpet det verste er å bli lygd til og at kjæresten er utro synes jeg !! men jeg tror ikke han gjorde det for å hevne seg, men fordi han egentlig ikke elsker meg så mye og vil flørte med andre

Han elsker deg ikke, men likevel skal du gifte deg med denne fyren?

Kjære TS: Takk for deg og gå fra han - nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madelene1

Legg ham til som venn og send ham en melding på den falske profilen.

Han må jo skjønne at han vil bli tatt når han er på FB? Hvor blond går det an å være??

Platinablond! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Han sa at når vi blir gift kommer jeg aldri til å gjøre sånn og jeg elsker deg bare deg osv bla bla bla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når vi blir gift? Vet ikke om jeg skal le eller gråte... Som regel (hos normalt friske mennesker, rent mentalt sett) er det ikke noe som endrer seg når man gifter seg fordi man er akkurat den samme som man var før seremonien...

Hvis han ikke respekterer deg nå uten ring hvorfor i all verden skal ha gjøre det med ring?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ikke an å slette profiler på facebook.

Jo, det gjør det. Har vært mulig i flere år nå.

Til TS. Man er like mye kjærester gift som ugift. Det er ikke vanlig med ulike "regler" før og etter giftemål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg kjenner en kar som har gjort det. han har samboer.

han sa at det er fordi han synes hun sjekker alt han gjør på facebook og følte seg over våket. jeg sa til han jeg synes ikke noe om det og han heller burde prate med hun. men han bare fortsatte med den nye profilen.

jeg hadde dratt på flekken evt kastet han ut. for slikt finner jeg meg ikke i.

Anonym poster: 2aab8c39730a828a01968c7c95c32622

Høres ut som du beskriver meg og min samboer,syns det er latterlig av han,er ikke enig i at jeg overvåker han...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Memorable

Jeg fant ut altså dette ut nå nettopp, er dette greit synes dere, jeg synes det er merkelig og han har gjort dette før også og jeg fant ut av det i en tilfeldighet.jeg gir han opp snart :-(

Hadde kjæresten min gjort det mot meg hadde det vært ferdig med en gang, ikke snakk om noe annet engang. Skjønner du elsker fyren men dette er jo et STORT varselstegn. Tar du ikke til deg dette og gjør det slutt, eller ihvertfall ikke engang tar det opp med han og forteller at dette er ikke OK, og ikke skal skje igjen, vil han nok gå lengere neste gang. pass på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...