AnonymBruker Skrevet 24. juli 2012 #41 Del Skrevet 24. juli 2012 Høres ut som du beskriver meg og min samboer,syns det er latterlig av han,er ikke enig i at jeg overvåker han... jeg har prøvd å forklare at dama hans kommer til å bli mer såra om hun finner det ut men han hører ikke. at han heller burde prate med henne enn å lage en til profil.... Anonym poster: 2aab8c39730a828a01968c7c95c32622 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2012 #42 Del Skrevet 24. juli 2012 det kan godt være det er samme person det er snakk om her. for han har slettet profilen sin. er det samme mann, hadde jeg nok vurdert å avslutte forholdet for han har holdt på som en gris på den andre profilen sin. men med noe flaks er bare historiene like så er det noe mer uskyldig. Anonym poster: 2aab8c39730a828a01968c7c95c32622 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2012 #43 Del Skrevet 24. juli 2012 seriøst, skal du gifte deg med en sånn fyr? jeg ville gjort bryllupet billigst mulig for å si det sånn Anonym poster: 4e6869ec5d9a9eff7a15168c0346b193 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aina Skrevet 26. juli 2012 #44 Del Skrevet 26. juli 2012 Akkurat det samme skjedde med meg igår! Var innom facebook profilen til forrige sjefen hans, så ser jeg navnet til min forlovede i vennelisten hans...han har en profil hvor han har meg og andre familiemedlemmer og i den andre brukte han fornavnet og mellomnavnet...Og jo, han var single og intrested in woman! Men han hadde rundt 20 venner og alle jobbet i samme sted som han! Jeg spurte han om dette, han beklaget seg og sa at han hadde hatt denne profilen i flere år og ikke tenkt på å bytte status osv...han jobber utenfor Oslo og bor i en leilighet som han og en annen leier fra jobben. Det eneste problemet jeg hadde var om han hadde skjult forholdet vårt, men han sa at alle de han jobber med vet at han er forlovet... Han slettet jo heldigvis profilen med engang, men jeg ble så såret! Forventet ikke dette av han!! Jeg sa til han at jeg kom til å ringe jobben hans en eller annen gang og si at jeg er forloveden din og vil snakke med deg, slik at den som svarer finner ut at du virkelig er opptatt! så skulle han på tur og jeg bare"hvis du møter noen på veien og hvis noen spør si at du snakket med din kommende kone i tlf" og han møtte på en kompis på veien og sa at han snakket med meg, og slikt reagerte kompisen han" jøss, er du forlovet ? jeg trodde du tullet om det jeg"! Han sa også at jeg kunne komme og besøke han en eller annen gang og hilse på de han jobber med! Altså, jeg har tilgitt han...Eller hva syns dere?? Beklager for at jeg ødelagt for deg som startet innlegget, men jeg har ikke pratet med noen andre om dette...og vil ha flere synspunkter ! Jeg hadde kommet med noen gode råd til deg, men opplever nesten det samme som deg=( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2012 #45 Del Skrevet 26. juli 2012 jeg synes det er snuskete å ha en hemmelig profil. spesielt når man står som singel og flere venner tror han er singel. jeg tror ikke jeg hadde sluppet han så lett av kroken. Anonym poster: 2aab8c39730a828a01968c7c95c32622 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå