Gå til innhold

Styr unna - velværeprodukter vi ikke kjøper igjen og hvorfor

Anbefalte innlegg

Gjest mari kontrari
Skrevet

Nå har jeg akkurat kastet bort penger på et lite katastrofeprosjekt, men i det minste inspirerte det meg til å lage en oppdatert tråd for produkter vi absolutt ikke vil anbefale.

Jeg kan begynne med å fraråde dere å kjøpe "velvet touch eyebrow shaper" (jeg fant den på Vita). Kjøpte denne for å slippe å plukke hår mellom øyenbrynene med pinsett, og erfaringen etter å ha fulgt bruksansvisningen til punkt og prikke er følgende:

Verken de små dunhårene eller de lengre stubbene fulgte med, maks ett hårstrå ble borte, resten satt igjen.

Noen timer senere, til tross for kjøling med kaldt vann, hadde jeg en signalrød flekk mellom øynene.

...og i dag flasser altså huden av mellom brynene min, like rød og like hårete.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velvet Touch, ja! :kjempesinna:

Prøvde det på beina. Jeg var stort sett så lett på lanken som man skal være, så jeg slapp det meste av sår og arr, men det tok tusen år å fjerne en pitteliten flekk med legghår. Huden ble myk og nedslipt, meneh. Jeg har faktisk ikke dagevis til overs til hårfjerning. Ikke har jeg tålmodighet til å være så forsiktig heller.

• Liker 1
Gjest mari kontrari
Skrevet

Haha, jeg har også prøvd den slipesaken til kroppen. Tror det faktisk ville vært raskere å nappe hvert eneste hår av leggene med pinsett. Øyebrynsgreien jeg brant meg på denne gangen var forøvrig små voksstrips - men jeg burde jo skydd merket basert på erfaring med sandpapiret fra i fjor :)

Skrevet

Leppeskrubb fra Lush! Tørket ut etter litt over en uke.. :closedeyes:

• Liker 2
Skrevet

De fleste produkter fra Green People, huden min ble rød, kvisete, og flassete i lang tid etter bruk. Det svei også da jeg påførte det.

• Liker 2
Skrevet

Fruitful nights fra Green People! Trodde den var gått ut på dato for den luktet harskt. Dårlig var den også.

• Liker 1
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Alt fra green people!

• Liker 1
Skrevet

Too Faced Absolutely Flawless Concealer. Gir ikke flawless resultat i det hele tatt.

Greit å bruke som base under en skikkelig god concealer, men det bør man vel strengt tatt ikke trenge.

Skrevet

Origins VitaZing.. Blæææ :kjempesinna:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også slipt med Velvet Touch! Ikke nok med at det ikke fungerte i det hele tatt, men det sved jo verre neste gang jeg dusjet. Au. Og prøvde en ansiktsvask fra Green People, den tok jo ingenting.

Anonym poster: c05b300ba98f3309ee599ad03c688e5f

• Liker 1
Skrevet

alt fra Miranda skin care, huff... :forvirret:

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Clarins pore Minimizing Serum!!! :forvirret:

• Liker 1
Gjest Normalfordeling
Skrevet

Mentholatum sin håndkrem. Veldig bra, men lukter jord som en kollega sa det. :fnise:

Den håndkremen ble nedgradert til en jeg kun bruker hjemme.

Skrevet

Formula 10.0.6-serien med ansiktkrem, skrubb, vask og toner. Har kombinert hud, og denne gjorde huden veldig blank og fet. Inneholdt også diverse parabener og annet snusk.

Dårlig kjøp, og er overbevist om at selgeren på Vita ikke hadde prøvd de selv. Hun påsto den serien hjalp hennes kombinasjonshud bl.a.

(Hun anbefalte søsteren min noe helt annet, som hun selv visstnok brukte og dette var dagen etter :fnise: )

• Liker 6
Gjest BabyBlue
Skrevet

Renseserien fra Clinique. Huden ble illrød og stram og blank på samme tid, kan ikke fatte hvorfor folk skryter produktene i sky.

Skrevet

Leppeskrubb fra Lush! Tørket ut etter litt over en uke.. :closedeyes:

Ja! Jeg ble veldig overrasket. Den var veldig god de to gangen jeg fikk brukt den, da. Prøvde å tilsette olje oppi, men det hjalp ikke. Den var for inntørket.

Ellers vil jeg legge til Clarins Beauty Flash Balm. Huden min forstår overhodet ikke hva den skal brukes til, og den legger seg lekkert utenpå huden og flasser av, samme hvordan jeg bruker den.

Skrevet (endret)

Clinique sin three-step-series mot kviser. Huden min ble så rød og grov at den sprakk og blødde.

Samme erfaring med Mary Kay hudpleie.

Endret av Katniss
  • Liker 6
Skrevet

Jeg kjøper aldri Laura Mercier sin tinted moisturizer igjen. Den fikk jeg bare utbrudd av etter en dag og det var ikke et lite utbrudd! Prøvde enda en gang for sikkerhets skyld da utbruddet ble borte, samme skjedde...

Skrevet

Signerer på at Green People bare er noe søppel.. Prøvde en sjampo for fet hodebunn, hadde mer hell med Head and Shoulders.. :glare:

• Liker 1
Skrevet

Åh, kom på Grass-sjampoen fra Lush. Jeg visste da jeg kjøpte en liten flaske at den var for spesielt interesserte, for den lukter helt seriøst som om du står midt på en diger nyklippet gressplen, men jeg liker lukten av nyklippet gress og tenkte at det var verdt et forsøk. Første gang jeg brukte den luktet det godt i dusjen. Andre gang brakk jeg meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...