Gå til innhold

Drømmerens drømmeri!

Drømmeren

Anbefalte innlegg

Hun ble 3 nå i oktober :) så hun blir jo 4 i år da :) stor jente blitt! :)

Oioi, da har hun blitt stor jente ja:) Får håpe hun snart blir storesøster :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oioi, da har hun blitt stor jente ja:) Får håpe hun snart blir storesøster :biggrin:

Vi jobber i allefall med saken! :) krysser fingrene for at det skal klaffe for oss begge snart!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi jobber i allefall med saken! :) krysser fingrene for at det skal klaffe for oss begge snart!!! :)

Jaa, vi får håpe det :hug: Veldig artig den siden du anbefalte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, vi får håpe det :hug: Veldig artig den siden du anbefalte

Så bra at du likte den! :) bruker den ganske flittig :) åpnet den gamle kontoen min på fertility friend, men skjønner akkurat like lite som sist jeg brukte den :fnise:

-----------------------------------------------------

ah.. har blitt litt for rolig en dag i dag! har i ettermiddag hatt skikkelig såre muskler i beina og bekkenet! haha! Nå har vi ribbet juletreet for pynt så nå er det ganske straks på tur ut! godt, men litt trist også.. :tree:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du likte den! :) bruker den ganske flittig :) åpnet den gamle kontoen min på fertility friend, men skjønner akkurat like lite som sist jeg brukte den :fnise:

-----------------------------------------------------

ah.. har blitt litt for rolig en dag i dag! har i ettermiddag hatt skikkelig såre muskler i beina og bekkenet! haha! Nå har vi ribbet juletreet for pynt så nå er det ganske straks på tur ut! godt, men litt trist også.. :tree:

Prøvde meg på fertilityfriend også jeg, og skjønner godt hva du mener. For en vanseklig side :klo:

Oioi, kanskje de såre musklene er et symptom:P Ja, godt å få ut jula. Jeg begynner imorgen. Har fortsatt fri i e hel uke til før jeg begynner på skole:P Føler nesten at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med all fritiden;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde meg på fertilityfriend også jeg, og skjønner godt hva du mener. For en vanseklig side :klo:

Oioi, kanskje de såre musklene er et symptom:P Ja, godt å få ut jula. Jeg begynner imorgen. Har fortsatt fri i e hel uke til før jeg begynner på skole:P Føler nesten at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med all fritiden;P

ah! Enda en hel uke med fri!? så deilig! nyt den! neste uke er du på skolen og da er det plutselig ikke like mye fri lengre! :fnise:

symptom ja.. haha! tenkte litt på det tidligere i dag at nå er virkelig symptomjakten igang! Sånn helt innerst inne er håpet der, men fornuften sier noe annet. tror ikke at det skal ha klaffet denne syklusen. har jo ingen kontroll på den i det heletatt! håper bare TR dukker opp jeg. da har jeg i det minste hatt EL uten påvirkning.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, symptomjakt er både spennende og frustrerende. For min del ihvertfall kommer det et punkt hvor jeg ikke helt hva som er ekte og hva som evt er innbilning :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah! Enda en hel uke med fri!? så deilig! nyt den! neste uke er du på skolen og da er det plutselig ikke like mye fri lengre! :fnise:

symptom ja.. haha! tenkte litt på det tidligere i dag at nå er virkelig symptomjakten igang! Sånn helt innerst inne er håpet der, men fornuften sier noe annet. tror ikke at det skal ha klaffet denne syklusen. har jo ingen kontroll på den i det heletatt! håper bare TR dukker opp jeg. da har jeg i det minste hatt EL uten påvirkning.. :P

Ja, skal nyte den :biggrin: :biggrin: Har noen prosjekter jeg har tenkt å gjøre lenge, som jeg ikke har fått gjort. Kanskje det er tiden for de;) Kjenner meg veldig igjen i den følelsen. Akkurat som å ha to forskjellige personer i hodet som ikke blir enig:P Hadde jo vært flott om TR kom ute påvirkning ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skal nyte den :biggrin: :biggrin: Har noen prosjekter jeg har tenkt å gjøre lenge, som jeg ikke har fått gjort. Kanskje det er tiden for de;) Kjenner meg veldig igjen i den følelsen. Akkurat som å ha to forskjellige personer i hodet som ikke blir enig:P Hadde jo vært flott om TR kom ute påvirkning ja:)

haha! ja, ikke sant! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, symptomjakt er både spennende og frustrerende. For min del ihvertfall kommer det et punkt hvor jeg ikke helt hva som er ekte og hva som evt er innbilning :P

Sånn er det her også! derfor så bestemmer jeg meg for at alt er innbilning! selv om jeg har veldig lyst til at det ikke skal være det! ;)

------------------

Ops! nå har klokka løpt fra meg! nå hopper jeg til køys! skoledag imorgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BLÅMANDAG!! nei, jeg har ikke vært på fest altså! men fy! for en tung dag! 6 timer på skolebenken. glad jeg har valgt meg et litt mer aktivt yrke! måtte sove meg en ettermiddagshvil etter middagen i dag. ble lettvindt middag også :) pølser og potetstappe ;) jentungen ble i allefall fornøyd :) PØLSER!! :) været har vært helt ok i hele dag! helt til jeg kom hjem! regn, sludd, is og hålke! livsfarlig å prøve seg utendørs! bare såvidt jeg tør å ut med hunden når det er så glatt! (i tillegg til at hun drar litt i meste laget).

begynner ikke før klokken halv 12 med undervisning på skolen i morgen. kanskje jeg må ta meg en tur på treningssenteret. blir så inspirert av alle som trener!! :) må dra tidlig, så kanskje det ikke er så mye folk ;)

skal også litt tidligere på skolen for å få kommet litt i gang med bacheloren. den skal bli deilig å få av skuldrene den! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, tenk at det er to år siden jeg satt med begynnelsen på min egen bachelor, tiden flyr! Hva skal du skrive om, om du vil fortelle? Syntes det var igår jeg satt der med bacheloren og frynsete nerver :P

Trening er gull verdt, det gir jo så mye positiv energi tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BLÅMANDAG!! nei, jeg har ikke vært på fest altså! men fy! for en tung dag! 6 timer på skolebenken. glad jeg har valgt meg et litt mer aktivt yrke! måtte sove meg en ettermiddagshvil etter middagen i dag. ble lettvindt middag også :) pølser og potetstappe ;) jentungen ble i allefall fornøyd :) PØLSER!! :) været har vært helt ok i hele dag! helt til jeg kom hjem! regn, sludd, is og hålke! livsfarlig å prøve seg utendørs! bare såvidt jeg tør å ut med hunden når det er så glatt! (i tillegg til at hun drar litt i meste laget).

begynner ikke før klokken halv 12 med undervisning på skolen i morgen. kanskje jeg må ta meg en tur på treningssenteret. blir så inspirert av alle som trener!! :) må dra tidlig, så kanskje det ikke er så mye folk ;)

skal også litt tidligere på skolen for å få kommet litt i gang med bacheloren. den skal bli deilig å få av skuldrene den! :)

Kjedlig å høre at du har hatt en skikkerlig blåmandag :hug: Kjenner jeg føler meg veldig heldig som har hatt fri idag når jeg leser det der :fnise: Selv om jeg også har hatt en ganske kjedelig mandag. Samboeren skulle egentlig fått lønn idag, men fikk den ikke. Så ble ikke helt som planlagt:P

Jeg også tror jeg skal dra en tur på treningssenter imorgen:) Håper på å starte ett nytt og bedre liv dette året :laugh: Vi får være flinke å motivere hverandre.

Hvorda går det med symptomjakten da?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, tenk at det er to år siden jeg satt med begynnelsen på min egen bachelor, tiden flyr! Hva skal du skrive om, om du vil fortelle? Syntes det var igår jeg satt der med bacheloren og frynsete nerver :P

Trening er gull verdt, det gir jo så mye positiv energi tilbake :)

hehe :) skal skrive om barn som pårørende :) uten at vi vet helt hvordan vi skal vinkle det videre :) holder på å samle artikler :) faktisk en del norske artikler å finne også :) eller at de er fra Norge da :) Jeg skriver sammen med ei :) var valgfritt om vi ville skrive to og to eller en og en :) tenkte å skrive alene først, men så fant vi liksom hverandre i tema og at vi kjenner hverandre relativt godt etter å ha vært i praksis sammen i 18 uker :)

Trening er gull verdt ja, er så alt for dårlig på det, MEN nå har jeg faktisk vært ute med hunden en halvtime! SVETT!! har ikke jogget hele veien, men har hatt bra tempo sånn at jeg har blitt anpusten :) hunden ligger som et slakt i gangen nå! og nå er jeg sååååå fornøyd med meg selv!!! :) *klapp på skuldra* håper bare jeg klarer å komme i gang med litt trening å få en rutine med det! :) TJOHO!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedlig å høre at du har hatt en skikkerlig blåmandag :hug: Kjenner jeg føler meg veldig heldig som har hatt fri idag når jeg leser det der :fnise: Selv om jeg også har hatt en ganske kjedelig mandag. Samboeren skulle egentlig fått lønn idag, men fikk den ikke. Så ble ikke helt som planlagt:P

Jeg også tror jeg skal dra en tur på treningssenter imorgen:) Håper på å starte ett nytt og bedre liv dette året :laugh: Vi får være flinke å motivere hverandre.

Hvorda går det med symptomjakten da? :)

JA, det glemte jeg å si!! JEG HAR FÅTT STIPEND IDAG!!!! :) 19500,- som ramlet inn på konto!!! TJOHO!!! nå har jeg fått betalt ned mastercarden OG fylt kjøleskapet! har gått litt på sparebluss den siste tida, slik at det mye godt har vært jentungen som er prioritert når det gjelder mat :P

er rolig med symptomjakta :) prøver å ikke tenke så mye på det :) bare dagene går å testen blir positiv eller at TR kommer :) da er jeg fornøyd :) haha! Vi måtte jo bare :humpe: litt igår kveld før vi sovnet. og det resulterte jo selvfølgelig i at klokka ble litt for mye og at jeg kjente meg som en ferdig tygget tyggis i dag tidlig! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*klipp*

Så spennende med barn som pårørende! Vi har egne "barneansvarlige" i vår avdeling, selv om alle har som oppgave å ivareta de pårørende til sin pasient, så har vi noen som deltar på kurs og slikt. Utrolig viktig å ivareta barna, de har jo en helt annen oppfattelse og opplevelse av hva som foregår. Kan se i morgen om vi har noe stoff liggende på jobb som kan være aktuelt for deg om du vil?

Flinke deg som har vært ute med hunden og jogga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JA, det glemte jeg å si!! JEG HAR FÅTT STIPEND IDAG!!!! :) 19500,- som ramlet inn på konto!!! TJOHO!!! nå har jeg fått betalt ned mastercarden OG fylt kjøleskapet! har gått litt på sparebluss den siste tida, slik at det mye godt har vært jentungen som er prioritert når det gjelder mat :P

er rolig med symptomjakta :) prøver å ikke tenke så mye på det :) bare dagene går å testen blir positiv eller at TR kommer :) da er jeg fornøyd :) haha! Vi måtte jo bare :humpe: litt igår kveld før vi sovnet. og det resulterte jo selvfølgelig i at klokka ble litt for mye og at jeg kjente meg som en ferdig tygget tyggis i dag tidlig! :P

Ååå, du er heldig. Nå måtte jeg forte meg å sjekke om jeg også hadde fått stipend, men hadde nok ikke det :(

Hahah, som en ferdig tygget tyggis:P den var god :fnise: Var vell verdt det?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Åh! Det er så herlig når stipendet kommer!! Nå har jeg ingenting på konto,da..etter å ha overført det jeg fikk til gubben. Han er den ansvarlige av oss. Takk og lov for DET! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjoho jenter! en ny halvtime med hunden og jogging er gjennomført! hadde egentlig tenkt å ta det i morgen, meen det ble seinvakt på meg så da fant jeg ut at det var like greit å gjøre det med en gang! SÅ DEILIG! har kjøpt meg brodder i dag! føler meg i allefall mye tryggere! Hunden er ikke like imponert. liker ikke lyden noe særlig. :fnise:

Undervisningen på skolen ble avlyst i dag da foreleseren hadde blitt syk. da ble det plutselig litt bachelor-jobbing istedet! ikke funnet noe særlig med artikler enda, men har funnet litt lovverk, retningslinjer, metoder og en hel bok om tema som ble lansert nå i 2012 som heter, barn som pårørende! :) ble ikke så lang en dag da hodepina meldte seg tidlig.

snakket også med assiserende avdelingsleder på avdelinga i dag.. måtte bare spørre om jeg måtte levere skattekort for det jeg får utbetalt nå i januar (for det jeg jobbet ekstra i desember), men det måtte jeg ikke..!! men må jo selvfølgelig levere for det jeg jobber i år da.. til slutt klarte jeg å skyte inn at det bare var å si ifra om hun trengte folk. og da ble det sannelig meg seinvakt i morgen! :) jeg skulle jo egentlig spørre om hun hadde den helgastillinga, som jeg hadde før jul, men klarte ikke spørre! F**N å! jeg feiget ut så det sang! litt mer som irritert på meg selv. i morgen MÅ jeg huske å ta med skattekortet!! prøvde å endre skattekortet mitt her om dagen.. står at jeg skal trekke 5 % !!! det er jo ingenting!! skrev inn til de om at jeg ville trekke 32 %, men når det nye skattekortet kom, var det jammen meg bare 5 % som stod. tenker det er kjekt å trekke litt mer med tanke på at jeg(forhåpentligvis) får meg fast jobb etter endt utdanning nå til sommeren. eller litt annen inntekt i allefall! :)

Nå blir det litt pizzakos her før jeg skal lalle jentungen :) og selv også! skole fra 9-15 i morgen og jobb fra 14.30 -22.00! :) skulker siste time på skolen så jeg rekker å komme meg på jobb i tide! :)

Ha en fin kveld jenter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik blir det penger av, Drømmeren :)

Kan tenke meg tiden får bein å gå på når du jobber kvelder og har fult opp med skole på dagene!

Kjempe flink er du :)

Pass på å ta vare på deg selv bare. Det er fort gjort å glemme seg selv litt når det blir så mye.

Her har det vært full rulle i HELE dag, så jeg satt meg først ned i 20 tiden. haha. Godt dagene går unna:)

Her sitter jeg å forbereder oppstart med "svangerskapet" (fag). det er utrolig omfattende og SPENNENDE.

Gleder meg veldig til å ta fatt på det :)

Hørtes fornuftig ut med brodder!

Jeg har også brodder, men er redd de er i det litt drøye laget, med tanke på at jeg har brukt dem over isen på Glittertind osv. haha.

Jaja, Rogaland og Glittertind, nesten samme greia :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...